First  Prev  1  2  Next  Last
[Spoilers] To-LOVE-ru Ending
563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Quebec, Laval
Offline
Posted 8/28/09 , edited 9/13/09


i wasnt completely satisfied with the ending bout som how felt that it fits the series in a way
wuts ur opinion on how the series ended?
34842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/28/09
~moved to Manga
34454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 8/28/09
wasn't this thread all ready made?
563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Quebec, Laval
Offline
Posted 8/28/09

hikobuf wrote:

wasn't this thread all ready made?


iuno? is it. the manga jus finished today.
16637 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / UK
Offline
Posted 8/28/09
can som1 tell me wat happens in the end?. i finished the anime and dont really want to read the manga
34454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 8/28/09

Khmer4Lyfe wrote:


hikobuf wrote:

wasn't this thread all ready made?


iuno? is it. the manga jus finished today.


yeah the other thread got locked, I know it ended 2day O.O
563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Quebec, Laval
Offline
Posted 8/28/09

hikobuf wrote:


Khmer4Lyfe wrote:


hikobuf wrote:

wasn't this thread all ready made?


iuno? is it. the manga jus finished today.


yeah the other thread got locked, I know it ended 2day O.O


ah ic... do u happened to remember the title of that thread or why it was locked o.O
34454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 8/28/09

yeah the other thread got locked, I know it ended 2day O.O

ah ic... do u happened to remember the title of that thread or why it was locked o.O

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-553152/can-anyone-believe-that-to-love-ru-ended/#27260292
563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Quebec, Laval
Offline
Posted 8/28/09

hikobuf wrote:


yeah the other thread got locked, I know it ended 2day O.O


ah ic... do u happened to remember the title of that thread or why it was locked o.O

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-553152/can-anyone-believe-that-to-love-ru-ended/#27260292

well im guessing its bcuz it was a 'yes nd no' thread like weila said.
2955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Texas
Offline
Posted 8/28/09
horrible ending
chapter 161 didnt even make the story feel like it was going to end
crappy ending
shet should never end half ass and out of no where like that
25107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 8/29/09
it was so rushed lol and i wish it will not end yet but i think the author got tired of it.....
563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Quebec, Laval
Offline
Posted 9/12/09
lolz yeh i was also getting pretty tired of all the accidents he gets into so i kinda wanted it to end soon but with a better thought out ending
3597 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / who cares?
Offline
Posted 9/13/09
i wasn't satisfied. i hope rito ends up with lala. not with that confusing ending -__-
5147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / NJ, USA
Offline
Posted 9/14/09

archclan wrote:

it was so rushed lol and i wish it will not end yet but i think the author got tired of it.....


That's not the case, the publisher forced them to end it. So it was rushed but not because the mangaka was tired of it.
563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Quebec, Laval
Offline
Posted 9/17/09

GuardianOMS wrote:


archclan wrote:

it was so rushed lol and i wish it will not end yet but i think the author got tired of it.....


That's not the case, the publisher forced them to end it. So it was rushed but not because the mangaka was tired of it.


orly o.o do u by any chance kno why? cuz they should have gave them a few more weeks cuz where the story was, it would be really unexpected for it to jus end like that

First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.