First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply ☆☆☆Icon Request☆☆☆
Posted 9/10/09 , edited 9/10/09



Here's your icon~
Hope you like it~
For this one is abit different~
I use a new textures which I had downloaded it today!!!
And your icon is the first that I used on!!!
And I think it looks fantastic~
Thanxx so much for shopping~
Request from me anytime ya want!!!!


yay! thanks! i love the new texture too~!
and so the pattern continues.. lol
i dont think i have to say it again lol but anyways i love it so much that im ordering another one~!!!!! ^^ lol




Woah~
You request from us alot then soon you will become a special customer~
Coz ya slways request from us!!!! :D 
Especially the icon~
I will done it for you ASAP!!!
Please wait~
Lol~And also if ya keep on requesting that means your icon will be a set!!!!!=D

haha yup the icons i love! :)
yay special customer.
plz dont rush. when ever u have time is fine. :)
? what do u mean by a set? do i need to do anything ?
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/10/09

aznsk8ngfreak wrote:




Here's your icon~
Hope you like it~
For this one is abit different~
I use a new textures which I had downloaded it today!!!
And your icon is the first that I used on!!!
And I think it looks fantastic~
Thanxx so much for shopping~
Request from me anytime ya want!!!!


yay! thanks! i love the new texture too~!
and so the pattern continues.. lol
i dont think i have to say it again lol but anyways i love it so much that im ordering another one~!!!!! ^^ lol




Woah~
You request from us alot then soon you will become a special customer~
Coz ya slways request from us!!!! :D 
Especially the icon~
I will done it for you ASAP!!!
Please wait~
Lol~And also if ya keep on requesting that means your icon will be a set!!!!!=D

haha yup the icons i love! :)
yay special customer.
plz dont rush. when ever u have time is fine. :)
? what do u mean by a set? do i need to do anything ?

Lol~
I mean your icon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D
All those icons you request from me!!!!!!!!!!!!x3
All of them are sorta same but different pic so that's why it's a ser!!!!:3
Ya get it now?????Those icons are all the same and not to mention they are all chara so that's why I said you have a set of charac icons that you have request!!!:3
Posted 9/10/09
ooo haha yeaa i get it. yup. haha aiming for the set! lol. XD
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/13/09

aznsk8ngfreak wrote:

ooo haha yeaa i get it. yup. haha aiming for the set! lol. XD


Here's your icon!!!!!!!
Hope you like it~
Sorry for taking so long~
Posted 9/13/09

Stephanietan24 wrote:


aznsk8ngfreak wrote:

ooo haha yeaa i get it. yup. haha aiming for the set! lol. XD


Here's your icon!!!!!!!
Hope you like it~
Sorry for taking so long~


yay thank youuu
well do u think i should give u time b4 ordering another one? XD
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/15/09

aznsk8ngfreak wrote:


Stephanietan24 wrote:


aznsk8ngfreak wrote:

ooo haha yeaa i get it. yup. haha aiming for the set! lol. XD


Here's your icon!!!!!!!
Hope you like it~
Sorry for taking so long~


yay thank youuu
well do u think i should give u time b4 ordering another one? XD


Lol~
Not sure~
But your choice!!!^-^
Thank you for requesting alot from us,Ai-chan!!!!!!:3
Posted 9/15/09 , edited 9/19/09
ur welcome!!! and thanks for always doing them!
ok im requesting another one.



Done by Stephanietan24
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/19/09

aznsk8ngfreak wrote:

ur welcome!!! and thanks for always doing them!
ok im requesting another one.





Here's your icon~
Hope you like it~
And thanxx fo requesting from us every now and then!!!!^-^
Sorry for taking so long was kinda busy with school but now it's holiday~
So I got plenty of time!!!!
Posted 9/19/09 , edited 9/24/09

Stephanietan24 wrote:


aznsk8ngfreak wrote:

ur welcome!!! and thanks for always doing them!
ok im requesting another one.





Here's your icon~
Hope you like it~
And thanxx fo requesting from us every now and then!!!!^-^
Sorry for taking so long was kinda busy with school but now it's holiday~
So I got plenty of time!!!!


yay!! o and no prob. thanks! ^^


Done by Stephanietan24
Graphics Student
3641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Torrance
Offline
Posted 9/23/09 , edited 9/27/09
Username: Aznsk8ngmangafreak
Mod: Stephanietan24
Text: Support Aznsk8ngmangafreak
Extras: Up 2 u
Pic [in spoiler plx]:

Have you pay: Yes

Done by Stephanietan24
Graphics Student
3641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Torrance
Offline
Posted 9/23/09 , edited 9/27/09
Username: Aznsk8ngmangafreak
Mod: Stephanietan24
Text: Support Aznsk8ngmangafreak
Extras: Up 2 u
Pic [in spoiler plx]:

Have you pay: Yes

Done by STephanietan24
Graphics Student
3641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Torrance
Offline
Posted 9/23/09 , edited 9/27/09
Username: Aznsk8ngmangafreak
Mod: Stephanietan24
Text: Support Aznsk8ngmangafreak
Extras: Up 2 u
Pic [in spoiler plx]:

Have you pay: Yes

Done by Stephanietan24
Graphics Student
3641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Torrance
Offline
Posted 9/23/09 , edited 9/27/09
Username: Aznsk8ngmangafreak
Mod: Stephanietan24
Text: Support Aznsk8ngmangafreak
Extras: Up 2 u
Pic [in spoiler plx]:

Have you pay: Yes

Done by Stephanietan24
Graphics Student
3641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Torrance
Offline
Posted 9/23/09 , edited 10/2/09
Username: Aznsk8ngmangafreak
Mod: Stephanietan24
Text: Support Aznsk8ngmangafreak
Extras: Up 2 u
Pic [in spoiler plx]:

Have you pay: Yes

Done by Stephanietan24
Graphics Student
3641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Torrance
Offline
Posted 9/23/09 , edited 9/27/09
Username: Aznsk8ngmangafreak
Mod: Stephanietan24
Text: Support Aznsk8ngmangafreak
Extras: Up 2 u
Pic [in spoiler plx]:

Have you pay: Yes

Done by Stephanietan24
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.