First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply ATTENTION- MODERATORS WANTED
Supreme Kuppiecaker~
6341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / I don't know, I d...
Offline
Posted 9/2/09
I need moderators!! Tell me why I should make you a moderator and what experience you have had (if any). If I DO decide to make you a moderator, you MUST do your job! (or ELSE! >:O)

Post your replies below ^^
Posted 10/8/09
i ish one ^^ yay yay! xD
Supreme Kuppiecaker~
6341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / I don't know, I d...
Offline
Posted 10/8/09
lol, yes you are XD remember who you have to thank for that? (; lolz, jk
Posted 10/8/09
hahaha! yes thank you
Supreme Kuppiecaker~
6341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / I don't know, I d...
Offline
Posted 10/8/09
lol xD your welcome :]
Posted 10/8/09
hahaha! we should get an avii editor person as a mod in da group like cocoblossom or Miyana_Takejima86 (i think i spelled it wrong) or Pandaluver1997
Supreme Kuppiecaker~
6341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / I don't know, I d...
Offline
Posted 10/9/09
lol yeah, we should xD why don't you ask them for me? ;]
Posted 10/11/09
okies i will ^^
Supreme Kuppiecaker~
6341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / I don't know, I d...
Offline
Posted 10/13/09
yeah you start on that :]

anyone else want to be a moderator??? o.o
53453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Somewhere over th...
Offline
Posted 10/18/09
i want to be a mod! i love to edit pics! i love anime and CR, and i love this group (FUN GAMES)
Supreme Kuppiecaker~
6341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / I don't know, I d...
Offline
Posted 10/24/09
gator-chan, you have officially been made a mod! ^^

now, get to work!!!! >:]
53453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Somewhere over th...
Offline
Posted 11/2/09

Funshinex3 wrote:

gator-chan, you have officially been made a mod! ^^

now, get to work!!!! >:]


What do you want me to do first?
Supreme Kuppiecaker~
6341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / I don't know, I d...
Offline
Posted 11/2/09

gatorgirl19999 wrote:


Funshinex3 wrote:

gator-chan, you have officially been made a mod! ^^

now, get to work!!!! >:]


What do you want me to do first?


Um........... moderate! xD I mean, that's what moderators do, right? o.O

Supreme Kuppiecaker's helper
10165 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/9/10
oooh can i be onee too?
Supreme Kuppiecaker~
6341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / I don't know, I d...
Offline
Posted 1/15/10

Mikiyu_Chan wrote:

oooh can i be onee too? :D


yup! :DD
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.