First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply [Game] What animal am I?
Graphics Student
13105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In the forest hel...
Offline
Posted 9/13/09
1.Brown Colour
2.sharp ears?
3.Hairy tail
4.Farm
5.Eats hay!! =3
6.Mammal
55657 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Somewhere in Isla...
Offline
Posted 9/13/09

iluvhellokitty wrote:

1.Brown Colour
2.sharp ears?
3.Hairy tail
4.Farm
5.Eats hay!! =3
6.Mammal


it is a horse?
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/17/09
1.lot of beard
2.almost the size of a human
3.long tail
4.Jungle
5.Meat
6.Mammal
55657 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Somewhere in Isla...
Offline
Posted 9/17/09

Stephanietan24 wrote:

1.lot of beard
2.almost the size of a human
3.long tail
4.Jungle
5.Meat
6.Mammal


Hmm is it lion? lol
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/18/09

icypurple wrote:


Stephanietan24 wrote:

1.lot of beard
2.almost the size of a human
3.long tail
4.Jungle
5.Meat
6.Mammal


Hmm is it lion? lol


Bingo!!!!Right again!!!!!!!!!!!!:3
Too easy for ya????Then I think I'm gonna make it abit hard~
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/18/09 , edited 9/18/09
1.Black and white
2.flappy hands
3.short tail
4.Cold Icy place
5.Fish
6.Bird or (Was it a mammal???I forgot it)
55657 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Somewhere in Isla...
Offline
Posted 9/18/09

Stephanietan24 wrote:

1.Black and white
2.flappy hands
3.short tail
4.Cold Icy place
5.Fish
6.Bird or (Was it a mammal???I forgot it)


penguin
Hehe XD too easy
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/22/09

icypurple wrote:


Stephanietan24 wrote:

1.Black and white
2.flappy hands
3.short tail
4.Cold Icy place
5.Fish
6.Bird or (Was it a mammal???I forgot it)


penguin
Hehe XD too easy


Lol~
Seems like those were too easy for ya???Lol~
55657 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Somewhere in Isla...
Offline
Posted 9/22/09

Stephanietan24 wrote:


icypurple wrote:


Stephanietan24 wrote:

1.Black and white
2.flappy hands
3.short tail
4.Cold Icy place
5.Fish
6.Bird or (Was it a mammal???I forgot it)


penguin
Hehe XD too easy


Lol~
Seems like those were too easy for ya???Lol~


Lol >.< give another one
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/24/09
1.round ears
2.black and white
3.big/fat
4.In Asia (ain't gonna give the country name!!! )
5.leaves
6.Mammal
Posted 9/24/09

Stephanietan24 wrote:

1.round ears
2.black and white
3.big/fat
4.In Asia (ain't gonna give the country name!!! )
5.leaves
6.Mammal


It's Panda-san!
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/24/09

x-shining_star-x wrote:


Stephanietan24 wrote:

1.round ears
2.black and white
3.big/fat
4.In Asia (ain't gonna give the country name!!! )
5.leaves
6.Mammal


It's Panda-san!


Bingo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xD
Posted 9/24/09

Stephanietan24 wrote:


x-shining_star-x wrote:


Stephanietan24 wrote:

1.round ears
2.black and white
3.big/fat
4.In Asia (ain't gonna give the country name!!! )
5.leaves
6.Mammal


It's Panda-san!


Bingo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xD


thats too easy~ if you say black and white the first thing on peoples minds are Pandas ^^
I wanna make the question now~
Posted 9/24/09
1)big and fat
2)white.. I think theres black too but I'm not sure though
3)lives where everything is the colour white
4)cold weather (the weather there is cold)
5)meat/fish
6)mammal


what am I~
President
35186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ✿*゚‘゚・✿✖Australia...
Offline
Posted 9/24/09

x-shining_star-x wrote:

1)big and fat
2)white.. I think theres black too but I'm not sure though
3)lives where everything is the colour white
4)cold weather (the weather there is cold)
5)meat/fish
6)mammal


what am I~


Polar bear or something?????O_O
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.