First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Who has the best hair
Moderator
4772 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / America Latina
Offline
Posted 1/16/08
hahaah yeah ! he is so coool !!!
Posted 1/28/08

chocuqueen wrote:

i think miku has the best hair.. =) hes so cute!


That was a guy?! O__O
Member
37131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / unknown..
Offline
Posted 1/28/08

sysr16 wrote:


chocuqueen wrote:

i think miku has the best hair.. =) hes so cute!



i soooo agree with u^^ he is sooo stylish and cute =3


i really agree with u!
Posted 1/28/08

smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

i think miku has the best hair.. =) hes so cute!


That was a guy?! O__O


YES! its antic cafe!! ><
Posted 1/28/08

chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

i think miku has the best hair.. =) hes so cute!


That was a guy?! O__O


YES! its antic cafe!! ><


I see.. o.o.. XD
Posted 1/28/08

smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

i think miku has the best hair.. =) hes so cute!


That was a guy?! O__O


YES! its antic cafe!! ><


I see.. o.o.. XD


yeah! isnt he HOT?!!!!!! XD
Posted 1/28/08

chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:


smfqlc0102 wrote:


chocuqueen wrote:

i think miku has the best hair.. =) hes so cute!


That was a guy?! O__O


YES! its antic cafe!! ><


I see.. o.o.. XD


yeah! isnt he HOT?!!!!!! XD


uh he's cute I guess.. o.o.. lmao
Member
1101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / My minds~
Offline
Posted 1/29/08
And what about Hide? I think he had amazing hair *_*
Moderator
4772 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / America Latina
Offline
Posted 1/29/08
hahhaha yeah... in Jyojyoushi he have a cool hair... or in Kill me oh thsi is great
Member
6127 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / wishing she was e...
Offline
Posted 3/3/08
MIKU!! LUV HIS HAIR SINCE HE DYED IT BACK TO BLOND!!
Posted 3/6/08
mmm for me... he and the same to kyen
Member
281 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/14/08




I like Ruki's hair
Moderator
4772 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / America Latina
Offline
Posted 3/15/08
yaa he have a cool hair!!
6624 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / asia
Offline
Posted 3/17/08
this thread, for Jrock only? >_< LMAO

how about JPOP? i say NAMIE AMURO:

she is the model for Vidal Sasoon.
Member
13326 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Terra
Offline
Posted 3/18/08
this dude.,... iono who da heck he is tho... found him online... totally awesome hair :O




btw let me add to it.... this guy's hair is awesome too....
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.