First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
Post Reply Justin Bieber
1405 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Eating cookies so...
Offline
Posted 7/14/10
I kinda of like him even though he sings like a girl xD yeah ik im weird
4782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Your house (:
Offline
Posted 7/14/10
His songs are ok...but sounds like a girl when singing...and wtf...
he's singing about love when he's only 16...not that I'm older myself but yea...^-^;
18549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / F / Zhiganshina
Offline
Posted 7/14/10
I . HATE . YOU . JUSTIN . BEAVER .
1939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Earth
Offline
Posted 7/22/10
Lets just say if I ever saw him in person.....I would probably strangle him I get him so much >_<
1793 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Mississauga, Ontario
Offline
Posted 7/22/10 , edited 7/22/10
I like his music gotta respect the kid for that and the fact he came from youtube to being a household name. I like his song Somebody to love just the fact cause we got abdc groups there but i hate him as a person he looks like small brat i want to beat down to a pulp =D

30528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F
Offline
Posted 7/22/10 , edited 7/22/10
I don't care for him, but I do like some of his songs. Rarely.
My current crush kinda looks like him, but that (Justin B.) is not why I like him.
Speaking of which how come a lot of guys have his haircut and color? o_o;
1219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / London, UK
Offline
Posted 7/22/10
Oh, hell no! I detest Justin Bieber a lot... I can't believe that his 'Baby' MV has knocked off Lady Gaga's Bad Romance for the most viewed vid of all time on YouTube.
957 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Where we poop out...
Offline
Posted 7/22/10
I would like his music... if it was sung by somebody else.
He sounds like a 13 year old little girl.
1132 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/22/10
For me he kinda sounds like a girl or something.
12053 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Cassiopeia conste...
Offline
Posted 7/22/10

xSkittsx wrote:

It took me a while to figure out he was actually a guy =_=
He sounds like a girl and he looks like he's twelve.



HAHAHA. same here :p
i thought he was 12 when i saw "One Time"
didn't quite think he was a girl, but to me he sounded like one
not really a fan of him
Posted 7/23/10
Some persons said his voice sounded like a girl. but I can't agree with that since he is still teenager... I meant his voice will change as long he grows up.

Most of my schoolmates are big fans of him even there is Justin Bieber FansClub in my school...

PS. I'm not a fan of him, but I do like his song
6499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Minnesota
Offline
Posted 7/23/10
His fans are super annoying to the point I want to kill myself
1025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/23/10
^ AGREED!

Fuck this girly bitch.LMFAO i have a hate for him. >__>
Posted 7/23/10
I'm not a big fan of him haha,
his hair reminds me of the brady bunch Dx
105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/27/10
omg i HATE him!!! he needs to go away forever and never come back!!!!!
First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
You must be logged in to post.