First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply soklan triky....cbar minda korang....
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 1/13/08
err...nape saya jumpe 7???
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 1/14/08
aku ada teka -teki... korang nak tau tak?............ kenapa anak babi(khinzir) selalu tunduk bile cari makanan dengan emaknya............. cuba korang fikir dulu ..he he he he ..pening tak
Malaysian
1580 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / SomEWherE iN This...
Offline
Posted 1/14/08
ntah.....
Posted 1/14/08
kalau die lagi tinggi dari mak die nanti mak die pancung kepala...hahaha...
Malaysian
1475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / 3° 8′ 0″ N, 101°...
Offline
Posted 1/15/08

snakes999 wrote:

aku ada teka -teki... korang nak tau tak?............ kenapa anak babi(khinzir) selalu tunduk bile cari makanan dengan emaknya............. cuba korang fikir dulu ..he he he he ..pening tak

hahahaha.......sbb die malu mak die Babi......sng je soklan ni !!

Malaysian
1475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / 3° 8′ 0″ N, 101°...
Offline
Posted 1/15/08

hatomogieci wrote:


cari arnab dia...

dkat pgr kayu tu ye?!!

Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 1/15/08
bukan kat poket die ke???
Malaysian
1475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / 3° 8′ 0″ N, 101°...
Offline
Posted 1/16/08
saye rase kat pgr tu la .........arnab tu pandai 'Camouflage'

Posted 1/16/08
tak paham lar....
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 1/16/08
Jawapannya ialahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh babi le.....saper tak malu kalau emak dia babi ha ha ha ha ahakkkkss
Posted 1/16/08
......
what the HELL???!!!!.....
hahaha...
Malaysian
206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Fiji Moutain
Offline
Posted 1/16/08
haha tah la mana arnab nye mana2 pon boleh... hahah
Malaysian
206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Fiji Moutain
Offline
Posted 1/16/08

Boleh Nampak Tak Gambar POmpuan Tua NGan POmpuan Muda??
Malaysian
206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Fiji Moutain
Offline
Posted 1/16/08

Haaa nIe Lagi 1.. Nampak Tak ikan Lumbe2 Kat dalam Nie??
Malaysian
619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Malaysia
Offline
Posted 1/16/08
game tradisi fav, konda kondi
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.