First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
[JNews] Yamapi dating model Kagami?
168482 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Antique bookshop
Online
Posted 9/16/09
^ omg!!!!!!!!!!!!!!!!


really??????????


1309 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/16/09
So, it's true then? They looks so happy.....Ow, Yamapi.... He's taken....
15965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / land of the risin...
Offline
Posted 9/16/09
wow O_o!!! haha nice lol they're dating on something like a public restaurant that opens only at nights and at sidewalks cool!!! pretty smart idea to hide they're personality haha dress normal clothes go to a public restaurant
1309 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/16/09 , edited 9/16/09
But Paparazzi are smarter to find them... Hahaha..
963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Philippines
Offline
Posted 9/16/09
ok
168482 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Antique bookshop
Online
Posted 9/16/09
and they managed to hide the r/s for 3 mths????????????
15965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / land of the risin...
Offline
Posted 9/16/09 , edited 9/16/09
sneaky pi^^ haha w8 the pic is taken 6月 roku gatsu means june so it's not 3months??? are they still dating???


bcuz that hair of pi is he's not currnt hair right? LOL I'm reading the article as hard as I can haha their being called

"sneaky neat couple masked man"
258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 9/16/09
hohoho good
2742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Earth
Offline
Posted 9/16/09
happy,that it's a girl..
2220 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 9/16/09
nice pi!
1810 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / Canada
Offline
Posted 9/16/09 , edited 9/16/09
i think they make a cute couple....i dont remember who said it but it seems that Pi, Jin, and Ryo really like mixed japanese girls. But then again why wouldnt they like them...they are hot just like them.

i support this relationship Yamami...Kagapi??? Whatever you want to call them i like them together.
221 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 9/16/09

beautiful girl.. good for Yamapi
3036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Yemen ^^v
Offline
Posted 9/16/09
hmm...nice~!! hope they'll have fun together~! lol
Posted 9/16/09
shes pretty =)
but i wish it was Keiko he was dating, i love them together
10873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / sabah
Offline
Posted 9/16/09
@skize101...tq 4 the pics link......
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.