First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Best of the Villains
61729 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 12/30/07 , edited 1/12/08
Which is your favorite villain?

1)Gaito

2)Dark Lovers

3)Black Beauty Sisters

4)Dark Sara

5)Michel

6)Fuku
7)The Great One
8)Lady Bat

9)Lanhua

10)Alala
Member
2810 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / PHILIPPINES,LUZON...
Offline
Posted 12/30/07
dark sara coz shes so cool and stuff!!
Member
6651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / the netherlands
Offline
Posted 12/30/07
the dark lovers because they are so funny
i love the one with those wings i forgot here name sorry
Member
8919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Sunshine State
Offline
Posted 12/30/07
dark sara because her song "return to the sea" is sooo kool!!!
n also Alala cuz she's kute.
n i think i like the dark lover 2 cuz i really like 2 look at them wen they got defeat, it's freaking funny, lol
Posted 12/30/07
Dark Sara!!!
Posted 12/30/07
i like none... im sry but sumtimes their annoying >.<

Member
743 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ha ha my house
Offline
Posted 1/2/08
dark lovers then gaito
Member
2927 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / E-V-E-R-Y-W-H-E-R...
Offline
Posted 1/2/08
definitly dark sara and then um...mayb gaito
mayb.....lady bat??? i ylk her song and return to the sea is sooo good to listen too!!!
Member
2927 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / E-V-E-R-Y-W-H-E-R...
Offline
Posted 1/2/08

ruby809 wrote:

definitly dark sara and then um...mayb gaito
mayb.....lady bat??? i ylk her song and return to the sea is sooo good to listen too!!!


16700 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in the Anime world
Offline
Posted 1/3/08
Gaito and Dark Sara....
Member
6485 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Texas
Offline
Posted 1/3/08
I'm srry yall but i love the Black Beauty Sisters their first song in season 1 get stuck in my head and i sing it in the shower XD even though they act kinda like lesbians..
Member
4561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / romania&spain
Offline
Posted 1/5/08
hmmmm, dark sara and dark lovers
Member
154 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ...
Offline
Posted 1/6/08
Dark Lovers. They come up w/ funny "plans"
Member
1373 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / elite 4 generation 3
Offline
Posted 1/12/08
dark lovers and dark sara
Posted 2/1/08
Dark Lovers becuz they r so funny
then i got to love dark sara becuz she is cool and i lovee her song return to the sea
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.