First  Prev  1  2  3  Next  Last
Competition : Ragnarok
Member
898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / aichi-ken ichiome...
Offline
Posted 10/10/09

cielzerozx004 wrote:


akai09 wrote:

nice..ragna..haha im 6years straight player ^^
trans 4th job is coming gotta jin


Ahahahaha so ur still playing ragna eh???? i gave up on it 2 years ago cuz of a sudden shock of being hacked & delete..... T_T im only playing Private servers now............ yeah.... the new jobs are coming..... my favorite--- Sniper......& now,,, it will be Ranger...... NICE!!!!!

she's waring a camouflage....... NICE!!!! like a soldier!!!!



i love glutton assasin..it rocks hehe
..
or arch bishop.. i like both..aw thats bad!..
what's ur private server? im playing aero and dark ro


and this my char in valkyrie..she's a priest ^^,,iminblue pm me if someone needs boosting ^^
Rank 5 member
17505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Secret hahaha
Offline
Posted 10/13/09 , edited 10/13/09

akai09 wrote:


cielzerozx004 wrote:


akai09 wrote:

nice..ragna..haha im 6years straight player ^^
trans 4th job is coming gotta jin


Ahahahaha so ur still playing ragna eh???? i gave up on it 2 years ago cuz of a sudden shock of being hacked & delete..... T_T im only playing Private servers now............ yeah.... the new jobs are coming..... my favorite--- Sniper......& now,,, it will be Ranger...... NICE!!!!!

she's waring a camouflage....... NICE!!!! like a soldier!!!!



i love glutton assasin..it rocks hehe
..
or arch bishop.. i like both..aw thats bad!..
what's ur private server? im playing aero and dark ro


and this my char in valkyrie..she's a priest ^^,,iminblue pm me if someone needs boosting ^^


well......... im playing Blackout RO now...... oh..... i have one in aero....... but i dont have aero in my laptop..... guess ill download it lol!!!!!!!!!!!
oh btw...... My favorite jobs are Sniper, Wiz, Biochemist, Master Smith, & Lord Knight.....^^
These are my Characters from Blackout RO.............

Member
4427 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under my Bed.....
Offline
Posted 10/13/09


hey~ sorry but i have to ask...is there any chance that aero's commin back?!?
Rank 5 member
17505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Secret hahaha
Offline
Posted 10/15/09

Airei24 wrote:



hey~ sorry but i have to ask...is there any chance that aero's commin back?!?


hmmmm......... i dont know.... sorry but i didnt play Aero for 2 years....... you should try BlackoutRO or if you want a 3rd job then try LimitRO.....
Moderator
13021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore
Offline
Posted 10/16/09
PLEASE BE REMINDED THAT THIS IS A COMPETITION BOOTH
PLEASE SUBMIT ALL ENTERIES HERE
Member
1765 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / at a cloudy beach
Offline
Posted 10/21/09 , edited 10/21/09
user:beach-babe
title: take that zombies!
Moderator
13021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore
Offline
Posted 10/29/09
That is really good!!!!! =)
Rank 5 member
17505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Secret hahaha
Offline
Posted 10/29/09
waaaaaaaaaaa i hope i can make it!!!!!!!!!!!
Rank 5 member
17505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Secret hahaha
Offline
Posted 10/30/09
User: Cielzerozx004
Title: Ragnarok Online 3rd Class - Ranger

Ahehe i had no time for redoing it on my sketch pad...........so ill submit my sketch............
Moderator
13021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore
Offline
Posted 11/1/09
waiting for more enteries!!!!!
Member
860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/16/09
Username : dtde
Title:assass in
Posted 11/19/09

beach-babe wrote:

user:beach-babe
title: take that zombies!


OMG!!! your amazing how do you draw so good !!
Member
1765 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / at a cloudy beach
Offline
Posted 11/28/09
thx
hmm how do i draw so good? well just lots of practice school has ended for me now and all i do in my time is draw belive me or not but i used to suck!
Moderator
13021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore
Offline
Posted 12/5/09
WAITING FOR MORE ENTERIES
Member
290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / @ my compy wid my...
Offline
Posted 12/14/09

I really have to ask...
what mediums did u use?...just pencils?
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.