First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Ikuta Toma Plastic Surgery.
50 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 10/29/11
I don't think so.
2319 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 10/30/11

Oh yeah. his eyes. It's common out there, no doubt about it.
come on!

well if I see him in Hana Kimi, similarly looking at the first picture, I would definitely still like him.
The fact that he handles the character so well, will still make me love Nakatsu. Hell to the yeah!
2625 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / Philippines
Offline
Posted 10/31/11

Fei-erl wrote:

I don't think it's because of surgery. I've noticed it in Hana Kimi before. Sometimes it's double eye's lid, sometimes single. Maybe he used eyelid sticker.


I agree!!^^
370 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With You
Offline
Posted 11/11/11
He is still Toma.
114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / KONOHA
Offline
Posted 11/15/11 , edited 11/15/11
LOL! JE BOYS ARE NATURAL GOD LOOKING IKEMEN - HAHA! I MEAN GOOD LOOKING ROFL! <3 NO WAY! EDITED PIC! >.< AND I DONT CARE! JE BOYS got some pictures since birth lol. YOU CAN'T FOOL ME! and and no big deal. ROFLLLLLLYY! JE BOYS DOESN'T CHANGED THEIR GODLY DAMN SEXY FACEE!!
636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 11/20/11
i dont think so..
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.