First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Who do you think has the "strongest zanpakuto"???
Posted 3/13/08
what a dumb question
Member
2192 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 3/14/08
hmmMM..how about aizen's zanpaktou? i think it's kinda powerful..ikkaku's bankai is also strong..but i would say byakuya's zanpaktou is so pretty..
Member
5948 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 3/14/08
i can't say.... since it has to be grouped..
if it's speed...it ichigo
beauty....byakuya
cool......histugaya
big......abarai...
Member
8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / If i told u then...
Offline
Posted 3/14/08

hikarumeow96 wrote:

big......abarai...


LMAO big!
Posted 3/14/08
Hitsugaya
Member
173 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia, Asia, E...
Offline
Posted 3/15/08
hora, I think ichigo's zanpakutou....i admit that ikkaku, byakuya, hitsugaya are strong..but try watching ichigo in hollow form...( waaaayyyy better..)
Member
4600 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Alone...............
Offline
Posted 3/15/08
i like byakuya's zanpakutou and yeah i think it is him....
Posted 3/22/08
byakuya
Member
1884 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 3/22/08
ikkaku
Member
90 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / The world beyond...
Offline
Posted 4/4/08
Ichigo has the strongest with power and speed i chose him
Member
34325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Taipa, Macau
Offline
Posted 4/4/08
hitsuyaga???
Member
362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Jamboree, Quezon...
Offline
Posted 4/9/08
wahahaha.. i wan't kenpachi.. though he has none.. he sure is tough.. with only one hand he's really strong.. lalu na kpag dalawa! haha..
Member
194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / queti
Offline
Posted 4/9/08
if kenpachi had a bankai it would be the strongest!!!
Although I think he would prefer if his bankai limited his powers somewhat so he can have more fun!!!
Member
1484 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / canada
Offline
Posted 8/3/08
strongest - ikkaku.. yet or Kenpachi's (SPOILER!!) Kendo Style which was in the manga that he used on Nnoitora..
coolest - i'd say Byakuya..
overall - Aizen's complete hypnosis.. u never know when he will use it.. it's like a genjutsu..
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.