First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
FANFIC[MC]~~ Truth Behind Lies ~
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/1/09

xiaoqian94 wrote:

printed out and read t alr..haha very nice i wanna see more!!!


you really think so!!???
yattaaa!!! XD
i thought no one is reading this T_T
arigatou mizuki-chaaaan!~
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 10/2/09 , edited 10/2/09
Chapter 2
Holy cow!!
now Ryosuke likes her too!! gyaaa!!!!!!!

Chapter 3
haha!
I find the scene, where Takaki poked Ryosuke hard to prove that he's real, funny! xD
Kei my love is spoiling everything!! gaaah! xD
woah! now Keito's liking her!! wooooooo!
WHUTTT?? Chinen finally understands how they feel?? eeep!
OmKei is so insensitive.. he's probably waiting for me!! xD nah kidding xP

I can't wait for more!
please post the next chappies soon!!
Moderator
7347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / zendonesien
Offline
Posted 10/2/09

It's going to be complicated, fufufufu
Give us chapter 4 deenchan! You're doing great

Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/2/09 , edited 10/2/09
Chapter 4
"Love?"



---------------------------------------------------------------
Back to Keito, Yuuri & Illumi’s side

*Audience Applauses*


Host: sugeee!! Thank you for singing!
Illumi: *bows* ^_^ *went back to Yuuri & Keito*
Yuuri: wonderful… *amazed*
Keito: I didn’t know your voice was so amazing!
Illumi: oh come on Keito~ stop fooling around with me~
Yuuri: no! I mean, what Keito said it’s true! I didn’t know you know that song!
Illumi: well, I just heard it once this morning. And I loved the song. Ahehehehe!
Keito: Once!? And you’ve already memorized the melody?
Yuuri: sugee!! How did you..!
Illumi: etto… I remember things fast =D even just a sound ahehehe~
Yuuri: amazing!!
Keito: ^_^
Illumi: anou…
Yuuri: what??
Illumi: Yuto… h-how’s Yuto?
Keito: ohh… h-he’s fine.
Illumi: I haven’t seen him for a while. Also Daiki.
Yuuri: Daiki is okay too. Should I call Yuto?
Illumi: ah no! i-it’s okay~
Keito: ohh yeah, can we have your number I-chan?
Illumi: um… my bag got snatched yesterday. And my cell phone was there… ahehehe~


Yuuri & Keito’s POV
*snatched? And the same day when Ryosuke met that girl… but, it’s impossible. Since Illumi-chan wears glasses and has brown eyes. It maybe just a coincidence*


Illumi: what’s wrong?
Keito & Yuuri: nothing~ *looks at each other surprised*
Keito: ne I-chan, where did you go after that? Did you go to the police station to report it?
Illumi: no… I was scared. So I just went to the park. I even forgot my umbrella when that guy snatched my bag!
Yuuri: no way…
Illumi: yeah… I am an idiot for that! Hahaha!


Yuuri’s POV
*no… I’m not referring to that… she is the girl Ryosuke is talking about! This is bad…*

Keito’s POV
*I think I know what Yuuri’s thinking… just the same as mine. This is bad.*


Keito: what happened to you then!? You don’t have an umbrella!?
Illumi: yeps. But I met a nice guy!


Yuuri & Keito’s POV
*Yabai!*


Yuuri: w-what’s his name?
Illumi: Ryo. He said his name is Ryo.
Keito: what did he do to help you?
Illumi: well, he said I fainted so he carried me trough his house since it’s nearby. And yeah, my mom said to sleep there since it’s raining very hard.


Yuuri & Keito’s POV
*it is… Ryosuke*


Illumi: and there’s another guys too~


Yuuri & Keito’s POV
*Kei!*


Keito: really? Was he nice? What’s his name?
Illumi: he was nice! His name is Kei.
Yuuri: ohh.. ahaha..
Illumi: it’s getting late. I must go home now. My mom may be worried again.
Keito: ohh. We’ll take you home!
Illumi: no! You guys have done so much for me already.
Yuuri: but it’s the least we can do for you!
Illumi: it’s okay Yuuri~ just take me to the train ^_^
Keito & Yuuri: okay. Sure.

@ Train

Illumi: Thanks for all guys! Anyway, here is my land line. You can at least contact me with that~ *gives a paper*
Yuuri: oh, then here is ours too. *give a paper with his and Keito’s number*
Illumi: well then, *waves her hand* Bye Bye cycle!
Keito & Yuuri: bye! *waves hand*
Yuuri: cute. Bye bye cycle huh~ like it.
Keito & Yuuri: *sighs* T_T I can’t believe this is happening to me! EH? *looks at each other*
Keito: ne, about Ryosuke… do you think we should tell Yuto and Daiki about this?
Yuuri: I don’t think so… it will just ruin their relationship.
Keito: yeah…
Keito & Yuuri: *sighs* T_T
Keito: Yuuri…
Yuuri: what?
Keito: can you keep this as a secret?
Yuuri: sure.
Keito: it’s about I-chan…
Yuuri: oh… what about her?
Keito: I like her… please keep it just between the two of us.
Yuuri: the truth is… I like her too.
Keito: r-really?
Yuuri: yeah… that’s why… that’s why… T_T keep it a secret too!!!
Keito: of course.
Keito & Yuuri: *did a friend hand shake*

-Next day. Saturday. 2 days Until Illumi’s Birthday

@ Kawashima Residence


Kumi: Kallen, are you done with the latest Chapter?
Kallen: no not yet. *stretches her arms* Illumi!
Illumi: yes mom?
Kallen: help me out for a second~
Illumi: ohh. Okay.

*Phone Rings*

Umika: *picks up the phone* Kawashima desu. Who is this?
Ryosuke: *plays with the Phone’s chord*a-anou… c-can I talk to Umi?
Umika: sure. Who’s this?
Ryosuke: My name is Ryos- Ryo.
Umika: oh, wait I’ll call her. *went to Illumi* Illumi, Phone for you.
Illumi: for me? Who?
Umika: he said his name is Ryo.
Illumi: oh! *went to the phone and picks it up* Hello? Ryo?
Ryosuke: Umi? Is this you?
Illumi: yup. Is there any problem?
Ryosuke: anou… can we meet tomorrow?
Illumi: s-sure. Why?
Ryosuke: umm, I’m just going to give something to you.
Illumi: e-eh?
Ryosuke: umm, just a little present for you.
Illumi: eh! For what?
Ryosuke: for your birthday?
Illumi: d-don’t bother~ it’s okay ^_^
Ryosuke: no! I-I mean… it’s okay! I insist it
Illumi: but-!
Ryosuke: it’s just a little gift okay? Anyway, tomorrow at Ebisho Garden Place 1 o’clock.
Illumi: um…
Ryosuke: hmm?
Illumi: I don’t know where Ebisu Garden Place is… ahehehehe!!
Ryosuke: hahaha! Then, at the park where we met. It’s that okay?
Illumi: okay!
Ryosuke: umm, I’ll bring Kei with me. So if you want to bring someone with you, it’s okay~
Illumi: okay then~ see you tomorrow then.
Ryosuke: bye
Illumi: bye bye cycle~
Ryosuke: *hangs the phone* *giggles* yattaaaaa!!!
Kei: -_- geez… are you happy now?
Ryosuke: yessss!!! I can’t wait to give this present to her!
Kei: and why do I even have to come?
Ryosuke: *puppy eyes* you will right?
Kei: ugh! -_- those puppy eyes again! Okay, okay fine!
Ryosuke: thanks a lot Kei!
Kei: yeah right… as if I can disagree to you~
Ryosuke: *giggles* thanksssss!

-Back to Kawashima Residence-

Umika: so you have a date tomorrow huh?
Illumi: hey! It’s not a date okay? In fact you will come with me!
Umika: eh? I want to, but I can’t come.
Illumi: why!
Umika: I have dance rehearsal tomorrow.
Illumi: oh… maybe I’ll just call sis.
Umika: eh~ she just came back 2 days ago right?
Illumi: yup.
Umika: anyway, good luck~
Illumi: thanks~

@ Yuto, Daiki, Keito and Yuuri’s Side

Yuto: eeeehhh!!! You both met her?
Keito & Yuuri: yup.
Daiki: s-so what did you do?
Keito: ehh~ Daiki’s asking this?
Daiki: i-it’s nothing… >.<
Yuuri: we went to that bar restaurant… you know~
Yuto: then?
Yuuri: she sang!
Yuto & Daiki: she sang!!????
Keito: yup! And her voice was incredibly amazing!
Yuuri: yeah!! It was more like, an Angel was singing in front of you!
Yuto: waaaaaaaaa!!! T_T
Daiki: so you didn’t even bother to call neither of us huh?
Yuuri: yup~ eh. And why should I call you?
Daiki: keh-- >.< grr!
Yuto: what did she sang?
Keito & Yuuri: kiss~ kaeremichi no love song!
Yuto & Daiki: ehhh!!!?
Keito: and what’s more incredible is that she just heard it on that day’s morning ONCE!
Yuuri: and she already memorized the melody of it!
Yuto: I haaaaaaate you guysss!!!! T_T
Yuuri: *evil smile* Keito paid her grocery~
Yuto & Daiki: ehhh!!!!
Keito: ahehehe! I didn’t even hesitate to do it. Seeing her angelic face.
Yuto & Daiki: *glares deadly at Keito* what?
Keito: nothing!!!
Yuuri: crap! Guys! It’s time for rehearsal!
Daiki: aaaah! We’re gonna be late!
Yuto: let’s go!
Keito: yah.

-Next Day. Sunday. 1 Day before Illumi’s Birthday-

Kallen: be careful okay?
Illumi: yes mom. Bye bye cycle~
Kallen: bye~

-----------------------------------------------------------

@ Park

Ryosuke: *saw Illumi* Umi!
Illumi: oh! Ryo! *waves and went to Ryo* Hello!
Ryosuke: ^_^
Kei: yo!
Illumi: hello Kei!
Ryosuke: so let’s go?
Illumi: eh? Go where?
Kei: to Ebisho Garden place~
Illumi: ohh!
Ryosuke: let’s go! *holds Illumi’s hand and ran with her*
Illumi: *blushes*


Illumi’s POV
*Ryo is such a sweet guy… I think it’s nice to be with him. But I just wish… I just wish it was “Him”*

Kei’s POV
*nice one Ryosuke. *sighs* T_T I can’t believe I’m a chaperone! Darn Ryosuke!*


@ Ebisho Garden Place

Ryosuke: any Restaurant Suggestion Kei?
Keito: let’s see… ah! Let’s go!
Illumi: ^_^

@ Restaurant in E. G. P.

Illumi: so what is that little thing that you wanted to give me Ryo?
Ryosuke: umm… here. *give her a pink paper bag*
Illumi: hmm. *opens the paper bag* wha--!
Ryosuke: I hope you liked it.
Illumi: *puts out the gift* a cell phone!!?? Y-you gotta be kidding me Ryo!
Ryosuke: eh!
Illumi: why- I mean… why’d you given me a cell phone? Ryo, this is too much… I don’t know if I can accept this.
Ryosuke: please accept it. =^_^=


Illumi’s POV
*T_T how could I possibly disagree with that cute face of yours!*


Illumi: but-!
Kei: oh come on~ it’s a present for you. Just accept it okay?
Illumi: but…
Ryosuke: it’s okay. Okay? It’s my present. I’ll be sad if you won’t accept it…
Illumi: I… okay. I will accept this ^_^ since this is from Ryo.
Ryosuke: see~
Illumi: geez… what’s taking my sister too long…
Ryosuke: oh, so your sister will come too?
Illumi: umm yeah.
Kei: wait guys, I’m just going to buy something from the next store. *stood up*
Ryosuke: okay. *looks at Kei going out* what is that guy going to buy.

-Outside-

Kei: *walking* geez~
*a Car parked directly in front of him and accidentally bumped him and made him fell down badly to the ground*
Kei: what the heck!
??: *went out of the car* I’m sorry! I’m sorry!
Kei: watch where you going you- *looks up and saw it’s a woman* Tenshi…
??: Tenshi? W-what’s that? O.o


Kei’s POV
*gosh!!! Am I in heaven? I’ve never seen a woman like this that is so much beautiful!*


Kei: aaa--! I-it’s nothing. Anyway. It’s okay.
??: sorry again! *went inside the Restaurant*
Kei: o-okay… *went to the store* ne Mister, how much is this friendship bracelet?
Vendor: 5,000 yen~
Kei: I’ll take it.
Vendor: arigatou gozaimashita.
Kei: *went back to the Restaurant*


~*End*~
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 10/2/09
blue eyes no glasses
brown eyes with glasses
she was wearing contacts you fools!! xDD
nyahahaha peace out Keito and Chinen!!
this is getting more and mroe exciting!! gyaaaaaaaa
A CELLPHONE?? OMGoosh Ryosuke.. marry me! xDD
now Kei's liking someone.. gyaa!!
talking as if I don't know who xP

i'm ready for chapter 5!!
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/2/09 , edited 10/2/09

hsj9392 wrote:

Chapter 2
Holy cow!!
now Ryosuke likes her too!! gyaaa!!!!!!!

Chapter 3
haha!
I find the scene, where Takaki poked Ryosuke hard to prove that he's real, funny! xD
Kei my love is spoiling everything!! gaaah! xD
woah! now Keito's liking her!! wooooooo!
WHUTTT?? Chinen finally understands how they feel?? eeep!
OmKei is so insensitive.. he's probably waiting for me!! xD nah kidding xP

I can't wait for more!
please post the next chappies soon!!


waaaa!! T_T
hahaha anee-chaan! arigatouuuu
haha posted chap 4! ^_^


rurusuza_xoxo wrote:


It's going to be complicated, fufufufu
Give us chapter 4 deenchan! You're doing great



arigatou rurupaaan!! ^_^
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/2/09

hsj9392 wrote:

blue eyes no glasses
brown eyes with glasses
she was wearing contacts you fools!! xDD
nyahahaha peace out Keito and Chinen!!
this is getting more and mroe exciting!! gyaaaaaaaa
A CELLPHONE?? OMGoosh Ryosuke.. marry me! xDD
now Kei's liking someone.. gyaa!!
talking as if I don't know who xP

i'm ready for chapter 5!!


hahahah i can't believe you're going crazy!!!!!
hahahah! another comment from a great writer!!
XD
ill be posting chapter 5 "maybe" later XP wahahaha!
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 10/2/09

deen22 wrote:


hsj9392 wrote:

blue eyes no glasses
brown eyes with glasses
she was wearing contacts you fools!! xDD
nyahahaha peace out Keito and Chinen!!
this is getting more and mroe exciting!! gyaaaaaaaa
A CELLPHONE?? OMGoosh Ryosuke.. marry me! xDD
now Kei's liking someone.. gyaa!!
talking as if I don't know who xP

i'm ready for chapter 5!!


hahahah i can't believe you're going crazy!!!!!
hahahah! another comment from a great writer!!
XD
ill be posting chapter 5 "maybe" later XP wahahaha!



comment from a great writer??
whoever that is.. I dunno him/her! xP

btw.. yes I'm going crazy!!
C-R-A-Z-Y!!


deen22 wrote:
ill be posting chapter 5 later XP wahahaha!


YAY! xD
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/2/09


hahaha!! you removed the MAYBE!!! =))
Moderator
7347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / zendonesien
Offline
Posted 10/2/09

Yesh! Everybody melted with ilumi-chan, who will have her? I can't wait!!
Deenchan you're genius
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/2/09

rurusuza_xoxo wrote:


Yesh! Everybody melted with ilumi-chan, who will have her? I can't wait!!
Deenchan you're genius


waaa! i'm not a genius!!!
thanks for reading ^_^
Fanfic Lover
279 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22
Offline
Posted 10/3/09
wahh !! a phone ?? nice ! hahah .. i hope someone will give me a phone as a birthday present too hehe ! can't wait to read more .. but for now i need to study for the 10/10 big exam .. i'll be off until 17/10 .. keep posting new chapter
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/3/09

hazyana wrote:

wahh !! a phone ?? nice ! hahah .. i hope someone will give me a phone as a birthday present too hehe ! can't wait to read more .. but for now i need to study for the 10/10 big exam .. i'll be off until 17/10 .. keep posting new chapter


wuaa! thank you for reading my fanfic!! ^_^
hai i will post new chapters~ XD
Fanfic Lover
7505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / =^.^=sora=^.^=
Offline
Posted 10/3/09
ommiiggooshh~"HIM"??who's that??shocks..update pleasse=^.^=

ang dami kasii nLa..cnu ba tLga 'yang "HIM" na 'yan??


Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/3/09

jUz_mEh wrote:

ommiiggooshh~"HIM"??who's that??shocks..update pleasse=^.^=

ang dami kasii nLa..cnu ba tLga 'yang "HIM" na 'yan??




waaaaa!! at LAST!!!
hahahahaha!!
ux2 mo naba malaman?
post ko na kea?
wahahhaha!

i love iit!

me evil plan ako!! since nag comment ka~ takaki pala ha..! =))
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.