First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Which Moderator is the Most Good Looking?
Posted 10/9/09


This is the internet. Usually people are anonymous without revealing their identity and appearance, but one thing I've noticed is that there are a couple of confident moderators that show their photo. And uncannily, they are all decent to good looking! From here on it's all about your own personal taste, since there's no such thing as an ugly moderator in CR. So choose your favourite!

My personal favourite is BasouKazuma, he's really good looking and sexually arouses my tension. He's so hot!

But second is closely followed by animoo-x, who was nuked for some reason ...?
Kiki's Customer Support Service
Kiki 
100410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Nova Scotia
Offline
Posted 10/9/09
Hmm..to lock or to not lock? There's already been 2 threads like these that were both locked..
It's real hard to decide since not a lot of mods have pictures of themselves but from what I've seen. I say:
slowdanse is the most good looking.
Hottest female mod: slowdanse
Hottest male mod: arano
Cutest female mod: stareye_pink
Cutest male mod: thefinalword (He looks like he's 17 )

Claire was real pretty. But she's long gone =___=;
I have her facebook so I get to see 1,089 photos of her everyday. Eat your hearts out! >:D
311298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 10/9/09 , edited 5/19/13
Claire (animoo_x) sure will win.ü

but based from the few pics i have seen, among them demi (korean_chick) is the cutest and most lovable. she has no pictures here but in facebook and twitter? there are lots... proof
and hey, ive seen kippu too! she's next.

thefinalword for the male mods since he has a nice pout in his avatar now.

LOL, kippu how many pictures of them have you seen? very few.
Posted 10/9/09
Posted 10/9/09
Animoo_x (:
82628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / London
Offline
Posted 10/9/09 , edited 5/19/13

leilockheart wrote:

Claire (animoo_x) sure will win.ü

but based from the few pics i have seen, among them demi (korean_chick) is the cutest and most lovable. she has no pictures here but in facebook and twitter? there are lots... proof
and hey, ive seen kippu too! she's next.

thefinalword for the male mods since he has a nice pout in his avatar now.

LOL, kippu. how many pictures of them have you seen? very few.


<3 Thanks honeybunch demonee. ^^
If you were a mod I would have definately picked you. From looking at your facebook and twitter pics too. ^^

_________________________________________

I haven't see many pictures of the mods yet. Care to share some? Haha.

Btw, weila is pretty from what I have seen. ^^
1214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Missouri, USA
Offline
Posted 10/9/09
thefinalword
Posted 10/9/09
Most of them don't show their true self
But I have this strong feeling that Kippu is hiding somewhere in her avatar O_O
I just know it! ._.
Posted 10/9/09 , edited 10/9/09
But I don't have a camera.
It has nothing with me being insecure.

Wait, slowdanse is a girl?
67888 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Norway
Offline
Posted 10/9/09
Kippu.
3286 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / Where the Wild Th...
Offline
Posted 10/9/09 , edited 10/9/09

Gaia93 wrote:

But I don't have a camera.
It has nothing with me being insecure.

Wait, slowdanse is a girl?


LOLOLOLOLOL ,
yeah , she is.

I would have to say . . .
TheFinalWord
for cutest manmod.

but, best hair = Crossy

& for cutest girl mod
gah, all them are equally cute : 3
Posted 10/9/09
I don't know all of the mods faces... But.
animoo_x, I thought she was really pretty, it a shame she's gone now though.
slowdanse is pretty, stareye_pink is cute.
And as for the guys, eh, I don't know, I'll go with BasouKazuma. :] Oh and thefinalword.
Posted 10/10/09 , edited 10/10/09
lol.. whoa. I searched myself and I didnt know about this thread hahaha.

:)



hahaaa thefinalWORLD? lololol

<3
Ghost Moderator
AHTL 
87723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Norway
Online
Posted 10/10/09
Seems I'm still good at hiding my pictures.
13136 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Europe
Offline
Posted 10/10/09
Those pictures are Photoshoooooooped. D:<

I am sure that every mod here is a nerdish person with humongous glasses, horrid freckles and terrible cloths D:
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.