First  Prev  1  2  3  Next  Last
Application to be a Designer
`Designer
44375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
~! ♥ !~
Offline
Posted 11/1/09

-Ishio- wrote:


angelfoxblue wrote:

USERNAME: angelfoxblue
NAME: kitty or foxy
SAMPLES:



lol i was lazy doing all of them only the 2nd i was kinda nearly doing it without being lazy and i have a feeling me iz not going to b a mod but yh oh wellz^^ lol



APPROVED
good thing you applied coz one of our designers "deleted" their accounts :(
and nice graphics :)


GAWD REALLY?lol i had a big feeling that i wanst going to be a designer lol but i guess i will screw that feeling XD LOL THX ^^
2991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ・:*:・☆ .・:*:・
Offline
Posted 11/1/09 , edited 11/1/09
USERNAME:-Chocolate-Filled-Days-
NAME:Adelle/Li Huei
SAMPLES:

sry was really lazy and only did one really noob to all this cr stuff so probably won't make a good mod after all only been on cr for 2 days lols
Posted 11/1/09

-Chocolate-Filled-Days- wrote:

USERNAME:-Chocolate-Filled-Days-
NAME:Adelle/Li Huei
SAMPLES:

sry was really lazy and only did one really noob to all this cr stuff so probably won't make a good mod after all only been on cr for 2 days lols


APPROVED
~~its a great graphic!! you use photoshop am i correct?
your great and welcome to the group Ms.Adelle
2991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ・:*:・☆ .・:*:・
Offline
Posted 11/1/09

-Ishio- wrote:


-Chocolate-Filled-Days- wrote:

USERNAME:-Chocolate-Filled-Days-
NAME:Adelle/Li Huei
SAMPLES:

sry was really lazy and only did one really noob to all this cr stuff so probably won't make a good mod after all only been on cr for 2 days lols


APPROVED
~~its a great graphic!! you use photoshop am i correct?
your great and welcome to the group Ms.Adelle :)


ya i use photoshop 1 'WORD' SHOCKED!!!!!!!
`Designer
22239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / Asia
Offline
Posted 11/3/09

-Chocolate-Filled-Days- wrote:


-Ishio- wrote:


-Chocolate-Filled-Days- wrote:

USERNAME:-Chocolate-Filled-Days-
NAME:Adelle/Li Huei
SAMPLES:

sry was really lazy and only did one really noob to all this cr stuff so probably won't make a good mod after all only been on cr for 2 days lols


APPROVED
~~its a great graphic!! you use photoshop am i correct?
your great and welcome to the group Ms.Adelle :)


ya i use photoshop 1 'WORD' SHOCKED!!!!!!!


lol yea , you're good either but if i describe the avii, the word is "too simple" xD but its good
`Designer
22239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / Asia
Offline
Posted 11/3/09

angelfoxblue wrote:


-Ishio- wrote:


angelfoxblue wrote:

USERNAME: angelfoxblue
NAME: kitty or foxy
SAMPLES:



lol i was lazy doing all of them only the 2nd i was kinda nearly doing it without being lazy and i have a feeling me iz not going to b a mod but yh oh wellz^^ lol



APPROVED
good thing you applied coz one of our designers "deleted" their accounts :(
and nice graphics :)


GAWD REALLY?lol i had a big feeling that i wanst going to be a designer lol but i guess i will screw that feeling XD LOL THX ^^


lol yea xD
if im the one accepting/declining, i will decline you xD
2991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ・:*:・☆ .・:*:・
Offline
Posted 11/3/09

Animelovers08 wrote:


-Chocolate-Filled-Days- wrote:


-Ishio- wrote:


-Chocolate-Filled-Days- wrote:

USERNAME:-Chocolate-Filled-Days-
NAME:Adelle/Li Huei
SAMPLES:

sry was really lazy and only did one really noob to all this cr stuff so probably won't make a good mod after all only been on cr for 2 days lols


APPROVED
~~its a great graphic!! you use photoshop am i correct?
your great and welcome to the group Ms.Adelle :)


ya i use photoshop 1 'WORD' SHOCKED!!!!!!!


lol yea , you're good either but if i describe the avii, the word is "too simple" xD but its good :D


ya i was lazy it took like a minute to do it it consists of only 4 layers including text so ya....
`Designer
22239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / Asia
Offline
Posted 11/4/09

-Chocolate-Filled-Days- wrote:


Animelovers08 wrote:


-Chocolate-Filled-Days- wrote:


-Ishio- wrote:


-Chocolate-Filled-Days- wrote:

USERNAME:-Chocolate-Filled-Days-
NAME:Adelle/Li Huei
SAMPLES:

sry was really lazy and only did one really noob to all this cr stuff so probably won't make a good mod after all only been on cr for 2 days lols


APPROVED
~~its a great graphic!! you use photoshop am i correct?
your great and welcome to the group Ms.Adelle :)


ya i use photoshop 1 'WORD' SHOCKED!!!!!!!


lol yea , you're good either but if i describe the avii, the word is "too simple" xD but its good :D


ya i was lazy it took like a minute to do it it consists of only 4 layers including text so ya....


yea but, you're CLEVER , cause even it looks too simple, you put the spider-web brush too make it more complicated
2991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ・:*:・☆ .・:*:・
Offline
Posted 11/4/09

Animelovers08 wrote:


-Chocolate-Filled-Days- wrote:


Animelovers08 wrote:


-Chocolate-Filled-Days- wrote:


-Ishio- wrote:


-Chocolate-Filled-Days- wrote:

USERNAME:-Chocolate-Filled-Days-
NAME:Adelle/Li Huei
SAMPLES:

sry was really lazy and only did one really noob to all this cr stuff so probably won't make a good mod after all only been on cr for 2 days lols


APPROVED
~~its a great graphic!! you use photoshop am i correct?
your great and welcome to the group Ms.Adelle :)


ya i use photoshop 1 'WORD' SHOCKED!!!!!!!


lol yea , you're good either but if i describe the avii, the word is "too simple" xD but its good :D


ya i was lazy it took like a minute to do it it consists of only 4 layers including text so ya....


yea but, you're CLEVER , cause even it looks too simple, you put the spider-web brush too make it more complicated


lols that's wat i thought
`Designer
22239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / Asia
Offline
Posted 11/6/09
lol yea xD XD XD XD
Posted 11/7/09

-Ishio- wrote:

Please put:


USERNAME:
NAME:
SAMPLES:
(avis,banners,logos,badges etcs...)


NOTE: PLEASE "QUOTE" THIS POST SO THAT I WILL KNOW WHEN YOU WILL APPLY

[when you get accepted, you can now post your own forum]








...GOOD LUCK!
--coordinators..



NAME: HinamoriiAmu-chan
SAMPLES: go here: http://www.crunchyroll.com/showphotoalbum?id=8921622
(avis,banners,logos,badges etcs...)
2991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ・:*:・☆ .・:*:・
Offline
Posted 11/8/09

HinamoriiAmu-chan wrote:


-Ishio- wrote:

Please put:


USERNAME:
NAME:
SAMPLES:
(avis,banners,logos,badges etcs...)


NOTE: PLEASE "QUOTE" THIS POST SO THAT I WILL KNOW WHEN YOU WILL APPLY

[when you get accepted, you can now post your own forum]








...GOOD LUCK!
--coordinators..



NAME: HinamoriiAmu-chan
SAMPLES: go here: http://www.crunchyroll.com/showphotoalbum?id=8921622
(avis,banners,logos,badges etcs...)


APPROVED
Posted 11/9/09

-Chocolate-Filled-Days- wrote:


HinamoriiAmu-chan wrote:


-Ishio- wrote:

Please put:


USERNAME:
NAME:
SAMPLES:
(avis,banners,logos,badges etcs...)


NOTE: PLEASE "QUOTE" THIS POST SO THAT I WILL KNOW WHEN YOU WILL APPLY

[when you get accepted, you can now post your own forum]








...GOOD LUCK!
--coordinators..



NAME: HinamoriiAmu-chan
SAMPLES: go here: http://www.crunchyroll.com/showphotoalbum?id=8921622
(avis,banners,logos,badges etcs...)


APPROVED


okay then please put me as designer thankies!~
`Designer
44375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
~! ♥ !~
Offline
Posted 11/14/09

Animelovers08 wrote:


angelfoxblue wrote:


-Ishio- wrote:


angelfoxblue wrote:

USERNAME: angelfoxblue
NAME: kitty or foxy
SAMPLES:



lol i was lazy doing all of them only the 2nd i was kinda nearly doing it without being lazy and i have a feeling me iz not going to b a mod but yh oh wellz^^ lol



APPROVED
good thing you applied coz one of our designers "deleted" their accounts :(
and nice graphics :)


GAWD REALLY?lol i had a big feeling that i wanst going to be a designer lol but i guess i will screw that feeling XD LOL THX ^^


lol yea xD
if im the one accepting/declining, i will decline you xD


ahaha really oh well i was kinda lazy doin them cuz i already did loooots that day lol
`Designer
22239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / Asia
Offline
Posted 11/14/09

angelfoxblue wrote:


Animelovers08 wrote:


angelfoxblue wrote:


-Ishio- wrote:


angelfoxblue wrote:

USERNAME: angelfoxblue
NAME: kitty or foxy
SAMPLES:



lol i was lazy doing all of them only the 2nd i was kinda nearly doing it without being lazy and i have a feeling me iz not going to b a mod but yh oh wellz^^ lol



APPROVED
good thing you applied coz one of our designers "deleted" their accounts :(
and nice graphics :)


GAWD REALLY?lol i had a big feeling that i wanst going to be a designer lol but i guess i will screw that feeling XD LOL THX ^^


lol yea xD
if im the one accepting/declining, i will decline you xD


ahaha really oh well i was kinda lazy doin them cuz i already did loooots that day lol


LOL dun take it seriously! xD im just kidding xD
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.