First  Prev  1  2  3  Next  Last
Who is the "King"
Posted 10/9/09 , edited 10/12/09

The one who has most power(rhetorical) .- who is able to control others with some kind of .- 'powers'

Here is a list:

Sakura controls - Naruto

Aisaka(Taiga) - Ryuuji

Ibuki - Yoichi(kind of)

Ciel - Sebastian(obviously)

Lelouch - the 'world'

Shigekuni Yamamoto-Genryūsai - Soul Society

Hokages from Naruto - Their own village

54331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under your skin.
Offline
Posted 10/9/09
lol what?
7354 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Home
Offline
Posted 10/9/09 , edited 10/9/09



.......dudes kind of creepy really
Posted 10/9/09

tamsheed3 wrote:




.......dudes kind of creepy really


LoL .- RoFL.- OMG Where did u get this? Is there really an episode og Homer like that? Hahaha :d
603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 10/9/09

Nashayla wrote:

Here is a list:

Sakura controls - Naruto

Aisaka(Taiga) - Ryuuji

Ibuki - Yoichi(kind of)

Ciel - Sebastian(obviously)

Lelouch - the 'world'

Orochimaru - akatsuki(but ge got dumped?)

Shigekuni Yamamoto-Genryūsai - Soul Society

Hokages from Naruto - Their own village



WTF are u ON DUDE?!?!
70518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Gооgʟә Me
Offline
Posted 10/9/09
Lmfao...yeah that Burger "King" chracter is creepy. He makes a good Halloween costume. Scare the kids! Want a burger? Rawr!
31280 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M
Offline
Posted 10/9/09
King from Tekken.
Posted 10/9/09 , edited 10/9/09


If people don't understand it than you need to explain it, otherwise it will be locked.
Besides, they're going to reply anyway.
31372 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / District 12
Offline
Posted 10/9/09
Louise - Saito
7354 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Home
Offline
Posted 10/9/09

Nashayla wrote:


tamsheed3 wrote:




.......dudes kind of creepy really


LoL .- RoFL.- OMG Where did u get this? Is there really an episode og Homer like that? Hahaha :d


i think it was a commercial for the simpsons movie ...i remember i laughed the first time i saw it ....and it just clicked in my mind when i read ur forum
2522 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20
Offline
Posted 10/11/09
Zero
11232 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Australia.
Offline
Posted 10/11/09
This topic makes no sense, give a proper explanation instead of spouting random shit and expect everyone to be a mind reader and understand what ever is going on in your head
Posted 10/11/09
you mean who's the king in every anime? umm......
49101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36
Offline
Posted 10/12/09
okay, most of those I understand, but where do you get that Orochi controlled the akatsuki.

But the answer definitely is Llouch.
24494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 10/12/09






I had to
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.