First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply The WEIRDO LOUNGE
Queen Nisa
113256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ѵσσ∂σσ Ƭɛит
Offline
Posted 10/25/09
im not gonna sing that.
Servant
55838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
70 / M / magic banig
Offline
Posted 10/25/09
good song, nisa! u have agreat voice!

next song, ur choice!
Queen Nisa
113256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ѵσσ∂σσ Ƭɛит
Offline
Posted 10/25/09
hm... hm..... end of all hope!
Servant
55838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
70 / M / magic banig
Offline
Posted 10/25/09
what the hell is that song? who sings that?

pick one we both know...
Queen Nisa
113256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ѵσσ∂σσ Ƭɛит
Offline
Posted 10/25/09
=O its the song 4 this group by nightwish! >_<
Servant
55838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
70 / M / magic banig
Offline
Posted 10/25/09
aww.. ill sing it with u next time then, cuz my roomy wants her computer back now...
Queen Nisa
113256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ѵσσ∂σσ Ƭɛит
Offline
Posted 10/25/09
oh okay. XD
Servant
55838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
70 / M / magic banig
Offline
Posted 10/25/09
u better practice nisa! i will learn that song when i return!!!

beam me up, Scotty... *teleports out*
Queen Nisa
113256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ѵσσ∂σσ Ƭɛит
Offline
Posted 10/25/09
haha.
Peasant
10216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
♥heart-of-asia♥
Offline
Posted 10/25/09
* anj enters..

I cold Coors Light please
Queen Nisa
113256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ѵσσ∂σσ Ƭɛит
Offline
Posted 10/25/09
another person is here. but noh left. XD
Peasant
10216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
♥heart-of-asia♥
Offline
Posted 10/25/09
am i welcome here?
Queen Nisa
113256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ѵσσ∂σσ Ƭɛит
Offline
Posted 10/25/09
yah. its opened 4 everyone
Servant
55838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
70 / M / magic banig
Offline
Posted 10/26/09
aw dood, why all the hottys gotta come when im not here?

come back funkypunk22!!!
Peasant
3409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Lost in my latest...
Offline
Posted 10/26/09
*walks in awkwardly and sits down*
"1 Super chocolate Milk with 5 big marshmellows! Plz...."
*sips drink*
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.