First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply [ favorites~ ]
Member
92842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Somewhere studyin...
Offline
Posted 2/2/10

yesitsmelody wrote:


CarolynL375 wrote:


Ohh okay I think i'll watch the anime for now. OMG SKIP BEAT! I lvoed that! Except I want another season, it cant just end liek that

AHHGAWWD. I KNOW RIGHT!? D:
I REALLY WANT MORE SKIP BEAT! XD
but it's taking too long and so i'm just reading the manga ;D



The ending was like. OMG. They smile. THATS IT? WTF. It was supposed to come out last year, in november and I HAVENT SEEN ANYTHING. xD
Banned
Member
20829 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 2/5/10


pin with his hair down is soooooooooooo HAAAAAWWTTTTTT !!


LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL


>////////////////////////////////////////////////////////////////////////////<


OH COME ON!! WHO DOESN'T FIND THESE CUTE ?? haha



&& I DIED !!!!


but wait !! ... here comes
MY FAVE

Moderator
26577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / westisthebest.
Offline
Posted 2/5/10

seien-hime wrote:

but wait !! ... here comes
MY FAVE



AHMAAAHHGAADDDD XDD

"PEDUROOOO~~~"
LMAO RYUU'S WAS TOOO ADORABLE IN THE EP. XDD
HE LOVES MARU-CHAN MORE THAN CHIZU!! XD
Banned
Member
20829 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 2/6/10

yesitsmelody wrote:


seien-hime wrote:

but wait !! ... here comes
MY FAVE



AHMAAAHHGAADDDD XDD

"PEDUROOOO~~~"
LMAO RYUU'S WAS TOOO ADORABLE IN THE EP. XDD
HE LOVES MARU-CHAN MORE THAN CHIZU!! XD


IKR MERO-CHAN !! just look at ryuu's expression .. his eyebrows really tell that he doesn't want to go apart w/ maru-chan .. haha .. ryuu has a fetish for cute things .. haha ..
Member
46564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 2/10/10
PEDRO MARTINEZ. 8D
My fav is Sawako~


But most of all...

O.O
Moderator
26577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / westisthebest.
Offline
Posted 2/20/10

charavatar wrote:

PEDRO MARTINEZ. 8D
My fav is Sawako~


But most of all...

O.O


HAHAAS..! this is TOO CUUTE!
was it from the rumors ep or when everyone made up?
XD ANYWAAYS, LOVE IT! <3
Member
46564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 2/20/10

yesitsmelody wrote:


charavatar wrote:

PEDRO MARTINEZ. 8D
My fav is Sawako~


But most of all...

O.O


HAHAAS..! this is TOO CUUTE!
was it from the rumors ep or when everyone made up?
XD ANYWAAYS, LOVE IT! <3


The rumors ep, ep 5 ;D
Member
3249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / art room (room 203)
Offline
Posted 7/4/10 , edited 7/4/10
OMG there are so many great moments in Kimi ni Todoke!!
I especially like the part when Pin stared at Sawako for 10 seconds! He was like 1*2*3*4*5*6*7*8*9*10* there i did it!!! HAHAHAHA!!
Posted 8/6/11
I Love all the episode

love relationship between sawako and her friends <3


I love this part & XDDD


and this tooo!! XDDD
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.