First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply MOD Discussion Forum
RandomBunnie
2759 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Bakery with Bread...
Offline
Posted 10/29/09 , edited 12/9/09
MOD Discussion Forum

wells . . .we can discuss everything here! yay
idk like we can discuss::
  • events
  • positions
  • games
  • holidays
  • graphic works
  • questions
we have talk a lot about how we can get the group active so far the ideas are
  • contests
  • more games
  • events[/items]
  • inviting more people?
  • chat

as you can see there is plenty of topics to discuss also if you know you will be away for awhile say so in this forum so i can put it on the info that you are away :]
RandomBunnie
2759 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Bakery with Bread...
Offline
Posted 10/29/09
first off we need
-a staff
-a theme to profile
-and an upcoming contest

so we gonna discuss those lmao :]
Creator
19241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / not here
Offline
Posted 10/29/09
So yes here are my ideas for themes:
Vampire Knight
Code Geass
(not sure what else)

anyone else have some ideas? :]
RandomBunnie
5576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Hogsmead
Offline
Posted 10/29/09
hmm....ghost hunt or hell girl??
Posted 10/30/09
Jigoku shoujo
Posted 10/30/09
domo, saki, melancholy of haruhi suzumiya, OHSHC, ipod girls.
Creator
19241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / not here
Offline
Posted 10/31/09
so many ideas *O* i think i'll make a poll for it :]
RandomBunnie
1805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/3/09
There's Prince of Tennis
Miracle Train
but you need to be more specific on what you want to use
as a theme,
like each month, a new kind of theme,
like December is the music theme- so look for music animes like:
K-on
or Vocaloid
La Corda D'Oro
ect ect.

---that would be easier to pick out specific animes. =)
Creator
19241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / not here
Offline
Posted 11/3/09
hmmm i also wanna try a fashion theme :I UGH!!! SORA!!! hbu and i discuss this at some point! like tomarrow muwahhaha

i see where ur going with the music theme and such :I i probably need someone else to do the profile crap since i seriously suck at profile gfx ^^
RandomBunnie
1805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/4/09
Yah I see. I DO like the Fashion Idea. Like just random Fashion. ZOMG you should go look at the costumes. They're cool!
Yaaaah. But I think you do a FANTASTICO job on the group profile~
So what's up next cap'n?
Creator
19241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / not here
Offline
Posted 11/5/09
captain crunch thats what im talking bout' :[]

what next... is ill go eat some cereal ^o^
RandomBunnie
1805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/5/09
LOL Ok... Does that really help with our Mod discussion? x) You weirdo. Lmfao. can't believe we're friends...
Creator
19241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / not here
Offline
Posted 11/9/09
dude have u heard wat u talk about in class o-o ur a freak :I lol member the bird thing. . . and anyways i said captn crunch bc u said cap'n !! so it made me hungry lol

lets thing of a way to make this group better heh
RandomBunnie
1805 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/9/09
Hmmmm, maybe we could start that theme thing? =D
Creator
19241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / not here
Offline
Posted 11/10/09
i gots it we should send out a mass mail to everyone in the group and have a contest!!
seriously we only had one contest so far lmao and there was two entries so we need to make people in this group remeber that this group exists!! lol

as for the theme i need someone to do a profile gfx cuz chu know i cant lol :]
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.