First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
So, what do you want for Christmas this year?
995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / alabama, usa ......
Offline
Posted 11/4/06
im gonna stay up all night and kick santa in the balls when he comes down the chimney
995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / alabama, usa ......
Offline
Posted 11/4/06
uh some advice from some1 who has 1:

if u have a wireless internet connection and no laptop get 1 to be online, if u want to play games: dont get it game line up sucks macho balls, however it is good as a mp3 player, mobile video player, and a rather large flash drive
9121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 11/4/06
This is a 'what do you want for christmas' thread, not a "the holidays are a conspiracy , bring back memories of me being beat as a child, and give me a inferiorty complex' thread.
2229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/4/06
I want people to understand me. That would be a nice one. Does anyone else feel like they want psychological or emotion well being presents? Lol that just sounded weird.

Edit: That was not meant to be a serious post.
995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / alabama, usa ......
Offline
Posted 11/4/06
... right
9121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 11/4/06
...wrong.
9121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 11/4/06
write.
Posted 11/4/06
yay right or write or a slab of labia
9121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 11/4/06
Ive gotta have one.
Posted 11/4/06
*drools* bacon.............
9121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 11/4/06
Posted 11/4/06
hmmm where are you geting these photos?
2229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/4/06
Wouldn't like dogs and rabid raccons attack a bacon wallet? That's why you give it to your enemies. :)

Hey waffles, if you had the worlds largest bra what would you do with it?
9121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 11/4/06
LOL
545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / dreamcastville
Offline
Posted 11/4/06
a graphics tablet
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.