Post Reply FANFIC[OS]~Kimi no egao mamoritai... yakusoku da
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 11/10/09 , edited 11/10/09
Title: Kimi no egao mamoritai... yakusoku da
Author: lopezleanne
Genre: dramatic comedy


**************


I'm Kazumi. I'm just a middle class 16 year old student. I was born on earth just like all of you guys. But I'm not quite sure where. Well, it doesn't matter doesn't it. Who knew life could be pretty harsh. Our family buisness went bankrupt. Now we have to earn extra money to live. I live with my 3 brothers and my parents. My 2 older brothers,Jin and Yamapi, r fraternal twins, and my little brother has asthma.

Kazumi: gggrrr.... now wat do I do!?!?!
Yuto: how about try looking for a job?! DUH!
Kazumi: wat job... I'm not even graduated yet!
Yuto: ah! *naughty look* how about..... *bits his lip but still has the naughty look*
Kazumi: I already told u like 50 times--
Keito: 54
Kazumi: 54 times Yuto, I'm not going to sell my body!!! >:(
Yuto: ok fine! how about just work on a maid cafe?
Kazumi: tht's the same!
Keito: I dun think so.... in a made cafe... ur called a maid... and u flirt... u don't sell ur body... in watever Yuto was thinking... ur called a prostitute.... and u--
Kazumi: I don't even wanna hear it Keito... but I mean like.... u have to wear short skirts.... and u flirt... with ppl... I just can't imagine myself in tht place.... u can't too ryt guys?
Yuto: hmm... *imagining*
Kazumi: ryt... I meant right Keito?
Keito: hmmm *imagining* *sighs* *smiles*
Kazumi: OI!
Keito: all the jobs r not available anymore... u can only apply on a maid cafe...
Kazumi: I will never... I repeat never... work on a maid cafe!
Kakeru: Onee-chan~ *hugs Kazumi*
Kazumi: *sighs* ore no otoutou no tameni(for my little brother's sake)... I'll do it...
Yuto: WHICH ONE? the maid cafe or--
Kazumi: MAID CAFE! MAID CAFE! maid cafe
Kakeru: Onee-chan wat's a maid cafe?
Kazumi: It's sumthng we shouldn't go in...
Kakeru: Y?
Kazumi: You'll know.... at the right time~ ok^^
Kakeru: un^^ but promise u won't go on one of those ok? pinky promise? *puts up his pinky*
KAzumi: *gulp* *crosses her pinky with Kakeru* but sumtimes... sumbody just have to do it... cuz... she probably loves her little brother... and wants to protect him...
Kakeru: hahaha! onee-chan~ tht doesn't make sense~ ^^ I'll be going home ne^^
Kazumi: hehe^^ ok~ take care ok? *watches kakeru walk away then crossed her fingers* gomen na KAkeru... I just have to do this

So Kazumi was accepted at the maid cafe. Francheska, her manager, as well as her brother's girlfriend, Jin, was training her how to manage the customers if they do such-and-such. And how to give ppl they're drinks looking cutely but fast. So as expected, she couldn't do both. She spilt juice on a customer, she accidentally put the whole bottle of chili powder on the customers food. But then she managed to do it perfectly in just 1 month.

Customer: Kazumi-chan~! 5 juice here plz~ onegai
Kazumi: 5 juice coming up~^^ *brings juice over to the customer* hai ouji-chama~ here's ur juice *wink*
Trixia: Wow... tht was like the most grumpiest customer here ever.... well just right after the oujis... then he's the next grumpiest~ haha
Airi: But wow... u actually got along with him... O.O tht's shocking~
Kazumi: tehe^^ but who r the oujis???
Hoshiko: They're the richest customers here... so we have to do watever they want....
KAzumi: O.O eh?~
Francheska: R u guys talking abt the oujis~?
Kazumi: they are... I'm not.... hahaha
Hoshiko: well, we can't help it can't we~
KAzumi: who are they anyways??? *4 guys comes in*
Airi: They r the Oujis....
Kazumi: *looks at the oujis* Yuto?
Airi: eh? nani?
KAzumi: iie... nandemonai
Francheska: hurry girls, go up to them now....
Trixia, HOshiko, Airi: OUji-chama~ iterashai~^^ *looking cute*
Kazumi: uh... yoroshiku.... onegaishimasu *bows*
Kei: who's the noob? *chuckles*
Francheska: Hi boys~
Daiki: hey francheska.... who's the new one?
Francheska: Oh boys, this is *Kazumi slowly hiding behing Airi* Kazumi.... *grabs Kazumi* this is Kazumi... the newest maid in here....
Kei: Hey ur pretty hot
Kazumi: *nose twitching... glaring at Kei*
Yuto: *forced laugh* hold on 4 a sec *grabs Kazumi*
Kazumi: OOF!
Yuto: Kazumi? wat r u doing here?
Kazumi: I'm doing wat u told me to do! get a job... well, here's my job... and ur the one who suggested this job.
Yuto: yeah but... y on this cafe?
Kazumi: Don't ask me.... ask Keito... he's d one tht did d paper-works
Yuto; maan... y here!?
Kazumi: hep hep hep.... it's my turn to ask a question... wat r u doing here? y are u with d oujis... watever the heck they r?
Yuto: well... I'm part of it...
Kazumi: ok fine... Can i just sit with u.... cuz I dun wanna flirt with anyone in there
Yuto: sorry... i know I'm irresistable... but there's only 1 me... at tht me... is taken by her *looks at Hoshiko*
Kazumi: ok.... ur not irresistable FYI...
Kei: *shout* I'm taking the noob~
Kazumi: nooo!!! y me?! TT_TT
Kei: come over here
Kazumi: *comes over to kei*
Kei: sit down.... -_-*
Kazumi: *gulps* *sits beside Kei*
Kei: hey... *wraps his arms around Kazumi* a noob right?
KAzumi: -_-* hai...
Kei: u have tht attitude.... I love it... playing hard to get.... *licks his lip*
Kazumi: *shudders*
Kei: u probably play hard to get but u won't be hard to get for me.... *unbotton his shirt*
Kazumi: O.O *covers eyes*
Kei: haha... noobs r really fun to play with huh?
Yabu: *chuckles* be gentle on her
Daiki: tsk~ ur always like this... hahha~ playing with noobs
Kei: haha~ it's fun though.... I wonder wat will happen to us later on.... on the bed... no lights... just the 2 of us alone.... barely nude....
Kazumi: O.O *slowly turns head to kei* hai?Kei: yeah tonight... u girls r gonna get paid doing tht....

Kazumi was quiet the whole night. Then when all the oujis stood up Kazumi grabbed Yuto and talked to him

Kazumi: wat does he mean by tonight?!
Yuto: uh...
Kazumi: does tht mean... u already... O.O
Yuto: NO!!! it's not tht!
Kazumi: kimoi.... TT_TT
Kei: *comes to Kazumi* *wraps his arms around her* so... let's go??? tonight will be heaven....
Kazumi: *looks at yuto scared*
Kei: *burst out laughing* u actually thought tht's gonna happen?! lol!! it's all a prank~ for the noobies
Kazumi: omae... -_-*
Kei: chotto... if u want we can still--
Kazumi: Shut up *walks away*
Kei: haha... oi~ chotto!!! *follows Kazumi*

~♥~THE DAY AFTER~♥~

Kazumi: *continues serving the guests* hai dozo^^
Customer: uwa~ Kazumi-chan wanna sit bside me?
Kazumi: iie~ daijoubu desu^^ I have sumthng else to do....
Customer: Kazumi-chan~!!!! can u feed me? onegai~!!!
KAzumi: eh~^^ yadaa^^ tehehe
Kei: woah.... u act different when it comes to them
Kazumi: I feel ur vibes and we won't get along... I swear
Kei: come on! can u 4give me?
Kazumi: *thinking* only if I get a kiss *flirty look*
Kei: U could've just sed tht in the begining.... *kiss Kazumi*
KAzumi: *bit Kei's lip*
KEi: ITTAI!!! *holding his lip*
KAzumi: ^^ now I 4give u^^
Yuto: *comes over to Kazumi and Kei* tsk... *shooking his head* now u guys r equal.... getting equal with her is the only way for her to 4give u...
Kazumi: U know me well Yuto~ *pats Yuto on the shoulder* *walks away*
Kei: *interested look at Kazumi* *smiling*
Yuto: chotto Kei.... u...
Kei: I'm kind of interested in her
Yuto: don't even try to hurt my best friend
Kei: *looks at Yuto* best friend?
Yuto: oops.... darn these lips of mine!!!
Kei: don't worry I won't hurt her... just give me infos abt her....
Yuto: oh boy....
Kei: *twisted look*
Yabu: KEI!!!! aren't u gonna order a maid?!
Kei: in a minute!
Daiki: I'm taking the best one if u go slow!!!
Kei: I said in a minute!!!
Yabu: Suit urself!
Kei: *comes in the private room at the cafe* I'm here
Daiki: woah Kei.... ur lips r.... bleeding
Kei: Yeah, the maid bit me on the lip....
Yabu: HOw is tht suppose to happen...
Kei: long story... tht only me and her and our children and our children's children and our--
Daiki: WOULD U JUST GET TO THE POINT!
KEi: would know.... *sighs* *smiles*
Yabu: *to Daiki* who could he be talking abt?
Daiki: the noob?
Kazumi: *shouting from the other room* I HEARD THAT!!!
Yabu: wow.... she has a good hearing O.O and in a creepy way....
Airi: Yabu ouji do u need anything? ^^
Yabu: yes, I need u
Airi: well, here I am... ^^ hehe *sits bside Yabu*
Yabu: *wraps his arms around Airi*
Daiki: I pick Trixia~!!!
Trixia: ^^ Daiki ouji ^^
Daiki: just call me Dai-chan... we've been together for a long time now
Yuto: yeah... 3 months...
Daiki: tht's still long
Yuto: I pick Hoshiko~ ^^
Hoshiko: I know you'd pick me~ ^^ haha :P
Daiki: Kei? who would u pick?
Kei: I'm thinking.... the noob
Daiki: still not done playing pranks on her?
Kei: It's not a prank *bits his lip*
Yabu: OH~ I see where he is going.... *smiles*
YUto: PLz... kei don't hurt her... plz...
Yabu: O.O Yuto.... y?
Kei: well Yuto and her r good friends... best friends rather...
Daiki: woah! dude u didn't tell me u have a friend tht is a girl... get it? girlfriend hahaha!!!
Yabu: *shooking his head* tsk tsk tsk....
Francheska: I'll call her right away.... KAZUMI!!!!
Kazumi: hai!!!
FrancHeska: The oujis ordered u....
Kazumi: Yuto?
FRancheska: iie... the leader... Kei
KAzumi: matta? mou!!!
Francheska: just go....
Kazumi: hai.... Kei... o... o... ouji.... do u need anything?
Kei: sit here.... *kazumi sits beside him* I'm sorry abt yesterday.... U 4give me ryt
Kazumi: wat made u think of tht?
Kei: well... u bit me on the lip...
Kazumi: okay fine.... let's just think nothing happened ok?
Kei: ok... can I wrap my arms around u...
Kazumi: *rolls her eyes* fine...
Kei: YAtta!!! *wraps his arms around Kazumi*
Kazumi: But don't get too touchy touchy!
Kei: hai^^
Yabu: *shooks his head while smiling* I bet... 1 week...
Daiki: 5 weeks
Yuto: 3 months
Kei: ur all wrong~!!!! it's 4
Yabu, Daiki, Yuto: 4... months??? weeks? days?? years???
Kei: maybe... we'll know~
Kazumi: O.O weird
Kei: well, tht's how we r.... can u get me some juice please~ orange or apple...
Kazumi: kay' kay' kay'
Kei: u love saying my name don't u? hahah :P

So Kei and Kazumi pretty much got along pretty good. But Kazumi still is being a narcist even though she has feelings for Kei. And Kei does everything to impress Kazumi. He knew tht Kazumi likes guys tht r smart. So he worked really hard at school. From the average of D- he moved up to A+. And when he knew tht Kazumi doesn't like small dogs... instead of giving Kazumi a Shih Tzu he gave her a Golden Retriever. And golden retrievers r expensive. He also takes care of Kakeru and plays with him. He teaches Kakeru his cool dance moves. And he asks Kazumi's brother's to teach him more abt Kazumi. He even bought Kazumi's parents a car. One for each. Kazumi tries her best not to fall in love for Kei. BUt Kazumi's family is in for Kei. Kazumi woke up one morning... and did her routine... go to the washroom and go to the internet... while she was checking her mail she saw a mail from an anonymous person.... she opened it and saw a pic2re of her in her maid uniform and sitting beside Kei while Kei's arms were wrapped on Kazumi's shoulder. There was also a pic of Kazumi and Kei kissing.

Kazumi: EH?!?! nani sore?! O.O
Yamapi: doushita no Kazumi? *saw the pic* O.O is tht... u?
Kazumi: shiranai....
Yamapi: oshiete!
Kazumi: ok fine I'll tell u... I needed to earn money when all of u guys lost ur jobs.... I need money to buy an inhaler for Kakeru. I need money to buy us all foods...
Yamapi: but ur only 16...
Kazumi: Onii-chan... r u mad at me?
Yamapi: Y would I be mad at u?.... u did tht cuz u cared abt us ryt? So instead of getting mad... I'll say thank you^^
KAzumi: onii-chan....
Yamapi: we have to keep this a secret to Jin. tsk tsk... tht guy could go coo coo and won't understand wat u did... haha :P
Kazumi: I think.... Jin nii-chan already knows....
Yamapi: u told him b4 telling me?!
Kazumi: No! not tht! Francheska.... Jin nii-chan's girlfriend--
Yamapi: he has a girlfriend?!
KAzumi: yeah.....
Yamapi: he didn't tell me! >:(
Kazumi: He didn't tell me either... I spied on them!
Yamapi: ur bad....
Kazumi: I know... but I'm half nice! I got the evil blood from Jin nii-chan and the nice blood from u....
Yamapi: uh... I don't think so.... I think ur pure bad... u got both from JIn and Me
Kazumi: haha jaa... I'll go to school now....
Yamapi: itterashai~!! eh? she 4got to log off.... *message on the screen appeared* eh? "if u don't go away from Kei Inoo I'll leak this pic2re all over ur school. So stay away from Kei now or even ur little brother will be in this game" eh? nani sore?
Kakeru: Onii-chan!!! I'm awake~!!!!
Jin: YAMAPi!!! yamapi! get kakeru! *goes to Kazumi's computer room* Yamapi... I sed get Kakeru.... *yamapi turned the monitor off*
Yamapi: hai....
JIn: wat was tht?
Yamapi: betsuni
Jin: no seriously wat is it?
Yamapi: nothing
Jin: ok then... u left me no choice.... *wrestles Yamapi* wat is it!!!??
Yamapi: I sed nothing! *wrestles Jin*

~♥~Kazumi got to school~♥~

Kazumi: *saw the pics* eh? nani sore?
Classmate: u know the oujis?!
Classmate: U work at a maid cafe?
Classmate: wat were u guys doing here?
Classmate: Woah! u guys kissed?!
Classmate: so u guys have any relationship?!
Kazumi: *rips the pics up* it's edited.... duh! pretty obvious
Classmate: how do u know?
Kazumi: plz.... my brother came from LA and he told me the differences between photoshopped and real... plus when ur in the internet like 24/7 u'll know these kind of things
Classmate: oh.....
Kazumi: phew.... got away with tht one...

~♥~at the maid cafe~♥~

Kazumi: Onee-chan.... I'm quitting....
Airi: NANDE?! O.O
Kazumi: sumthng happened... I got away frm it this time... but I dun wanna wait for the 2nd time.
Trixia: U mean those pics???
Kazumi: how did u know?
Trixia: I saw it at school earlier
Hoshiko: ah! sou sou! those~
Francheska: wat those? wat do u guys mean?
Kazumi: sayonara... thanks for taking care of me for the past 5 months
Francheska: if u need anyThing... u r more than welcome =)
Kazumi: Arigato

So Kazumi quit the maid cafe and the customers r looking for her. And they explained tht she quit. The cafe went bankrupt but the oujis still go there... Kei always look for Kazumi. HE tried to look for her at her house... but she won't let him in... or even talk to him. He texted Kazumi, she didn't reply. Kei couldn't find her so there's only one way to see her. And this can break them forever. KEi went to Kakeru after school... he asked Kakeru to come with him. Kakeru agreed since he know who he is. KEi used a different phone to contact Kazumi and told her tht he got Kakeru. HE gave a specific place and kazumi went there. She was so worried bcuz her little brother is like her life. When she got on the place, JIn was there with Francheska and Yamapi was there with Kakeru... and Kei.

Jin: we have to leave u 2 alone *left Kazumi and Kei alone*
KAzumi: Nani sore?
Kei: I wanna see u... now my question... wat is this all about?
Kazumi: wat do u mean
Kei: ur ignoring me... y? I understand tht ur pretty mad at me but I know it's not enough to ignore me.... but y?
Kazumi: I just can't c u anymore...
Kei: Y?! Did sumthng happen?
Kazumi: *sobs* blackmail
Kei: wat?
Kazumi: sumbody is blackmailing me...
Kei: and ur gonna fall for tht?
KAzumi: they sed I have to stay away from u... or else Kakeru will be involved.
Kei: *hugs Kazumi* Don't worry... YAmapi will protect Kakeru... and I'll protect u...
Kazumi: *sob*
Kei: Don't cry... Show me the e-mail and I'll track down whoever it is... *whispers* I love you....

that was the time when I realized tht Kei was actually the one I was looking for. Sum1 caring... He doesn't only care for me but also for my whole family. Maybe it's time... maybe this is the right time to tell him tht I love him. No I still don't have the courage.

Kei tried so hard to track down the sender. He found out tht it was his ex-girlfriend. Kei confronted his ex-girlfriend. He tried and tried and tried until his ex actually gave up. Then finally, Kazumi gathered up all her courage...

Kazumi: *calls Kei* moshi moshi Kei....
Kei: doushita no~ ♫
Kazumi: Can we meet at *specific place*. at about 5:00
Kei: ok.... *hangs up* *screaming in his room* YATTA!!!! I HAVE TO GET DRESSED!!! wat should I wear? does she like hoodie better or leather jacket?! Should I be casual or formal!? ah!!! wat should I DO?!?! *idea* ah! Yuto. *calls Yuto on his phone* MOSHI MOSHI YUTO!? COME HERE QUICK! EMERGENCY!!
Yuto: eh!?! *runs to Kei's house* WAT'S THE EMERGENCY?!
Kei: wat should I wear?! tell me?!
Yuto: clothes!
Kei: ah! *Kei getting embarrased realizing tht he's only wearing boxers and tank top*
Yuto: This is the emergency? mann~!!! I was playing video games and u called... I'm almost at the high score TT_TT
Kei: Yeah right, sorry... I don't care. Wat does KAzumi like more?! hoodie? leather jacket? tux? T-shirt? WAT?!
Yuto: I'm sure she's gonna wear a hoodie... so u should too.... *Yuto's phone rang* moshi moshi~ Yuto desu^^
KAzumi: YUTo! come here! quick...
Yuto: I'm on my way! *hangs Up* gomen Kei... I have to go sumwhere.... wear jeans, sneakers, and hoodie.... tht's wat she like.
Kei: ARIGATO!!!!
Yuto: *at Kazumi's house* WAT IS IT?!
Kazumi: wat will I wear???!
Yuto: O.O same question... hoodie... jeans... and sneakers
Kazumi: YUTO UR MY LIFE SAVER!!! *hugs Yuto* now out my room!
Yuto: tsk... haha

~♥~On KAzumi and Kei's date~♥~

Kazumi: gomen... did u wait?
KEi: iie.... it's worth waiting^^
Kazumi: *silence* anou... this is the 1st time I'm gonna confess.... Inoo Kei.... Daisuki
Kei: O.O YATTA!!!! *hugs Kazumi* Can u be my girlfriend?
Kazumi: eh? u like too? hahaha :P
Kei: So much....
Kazumi: hai... mochiron....
Kei: *kiss Kazumi*
Kazumi: how long do u think we'll last?
Kei: how long do u think?
Kazumi; hmmm.... 5 years??
Kei: wrong... 4
Kazumi: years?
Kei: 4..... EVER!!!
Kazumi: haha :P
Kei: Kimi no egao mamoritai... kimi no mamoritai.... Yakusoku (I'll protect ur smile... I'll protect u... promise)
Kazumi: Kei... *romatic moment* Baka janai no omae -_-* (are u an idiot?)

**************



NOTE: This story was written by lopezleanne.
She just asked me to post this since her crunchy points isn't enough to open up a topic.

~ hsj-chan
Fanfic Lover
320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Edmonton Alberta...
Offline
Posted 11/10/09
Thanks for posting it^^
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 11/11/09

lopezleanne wrote:

Thanks for posting it^^




no worries ^^
is everything good??
are there no correction stuffs??
Fanfic Lover
320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Edmonton Alberta...
Offline
Posted 11/11/09 , edited 11/11/09

hsj9392 wrote:


lopezleanne wrote:

Thanks for posting it^^




no worries ^^
is everything good??
are there no correction stuffs??


everything's good^^
oh and I'm gonna write a new one.... is it ok if u post it again 4 me?
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 11/13/09 , edited 11/13/09

lopezleanne wrote:


hsj9392 wrote:


lopezleanne wrote:

Thanks for posting it^^




no worries ^^
is everything good??
are there no correction stuffs??


everything's good^^
oh and I'm gonna write a new one.... is it ok if u post it again 4 me?


yeah sure ^^
just keep posting so that your crunchy points will be enough to post up your own fic ^^

btw.. my comment about your fic..
I love it!!
it's so funny!!
KEI..my 4EVER love!!
keep it up ^^
I'm looking forward to reading more of your fics!! ^^
Fanfic Lover
320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Edmonton Alberta...
Offline
Posted 11/13/09

hsj9392 wrote:


lopezleanne wrote:


hsj9392 wrote:


lopezleanne wrote:

Thanks for posting it^^




no worries ^^
is everything good??
are there no correction stuffs??


everything's good^^
oh and I'm gonna write a new one.... is it ok if u post it again 4 me?


yeah sure ^^
just keep posting so that your crunchy points will be enough to post up your own fic ^^

btw.. my comment about your fic..
I love it!!
it's so funny!!
KEI..my 4EVER love!!
keep it up ^^
I'm looking forward to reading more of your fics!! ^^


chankyuu^^^

Fanfic Lover
715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / PHILIPPINES
Offline
Posted 11/14/09
~ooowaaaah~!!!!!!!!kawaii~!!^^
Fanfic Lover
320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Edmonton Alberta...
Offline
Posted 11/14/09
arigato^^
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 12/21/09
oh gosh my character name~

anyway.. coooooooooooooooL fic!!!
hahaha nice nice~! lurvv it
You must be logged in to post.