First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
[KDrama] God of Study
78 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 2/4/10
yeah thes drama good 4 me haha
{{ iam stuped
ilike thes drama
thanx
1038 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / oooh, its sooo ho...
Offline
Posted 2/6/10
the sassy girl is beautiful

the other one is not but sometimes she is cute
231 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / North America
Offline
Posted 2/11/10 , edited 2/11/10
Lee Hyun Woo is SOOOO CUTEEEEEEEEE <3333333
54 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/11/10
I love this drama to death! Yoo Seung Ho is SO hot and cute!
1038 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / oooh, its sooo ho...
Offline
Posted 2/13/10
why is it that only the family of park ji yeon I haven't seen? WHY IS THAT?

she is the sassy and cute girl.... I really like her..
Posted 2/14/10
Love this drama <3
22580 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/14/10
Looks interesting ^^
37840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 2/17/10
ah episode 7 granny episode was so sad
523 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / philippines
Offline
Posted 2/17/10
it was nice,,,,, make sure you'll watch it...............
1176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Selangor, Malaysi...
Offline
Posted 2/17/10
gonna watch it!!
7023 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / somewhere in the...
Offline
Posted 2/19/10
I love this drama~~ xD
17866 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 2/19/10
going to watch it soon


My Love Seungho
454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / MB, Canada
Offline
Posted 2/24/10
i'm watching it...i love it! <3 waiting for subbed episode 8....
37840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 2/27/10 , edited 2/27/10
1038 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / oooh, its sooo ho...
Offline
Posted 2/27/10

Shohee wrote:




oh no...I really don't like kil pulip...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.