First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Hot Celebrities From China
572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 11/28/09

icecreampop wrote:

i like bobo too!
they are like super cute..haha!




ahhhh~~ thx!
its nice..i love it...they are cute XP

35 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / U.S.
Offline
Posted 11/29/09
Hm. I wonder why nobody mentioned any hot celebrities from HK?

Well, not gonna upload any photos, but just saying, that A LOT of hk actors / actresses & singers are majorly hot like, whoa:excl:

Tavia, Charmaine, Kevin, Bosco, Mosses, Hins Cheung, Raymond Lam, etc etc.

Well, not only HK people though.

S.H.E. is hot. & and... & and. I don't know.
572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 11/29/09 , edited 11/29/09



i do know a few very gorgeous model in hong kong ^--^...

Janice man [HK]







楊穎...shes born in shanghai











Zhou xiu na [HK]















Posted 11/29/09
....drools...!
they are very gorgeous!
Posted 11/30/09 , edited 12/1/09
Guo Jing Ming.




















226 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 12/2/09
now i get to know more celebrities from china!
Posted 12/4/09
i like guo jing ming!!!
Posted 12/4/09
and not to forget zheng shuang too..she is soo adorable in meteor shower.





1025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/5/09

xtheresa5 wrote:

Hm. I wonder why nobody mentioned any hot celebrities from HK?

Well, not gonna upload any photos, but just saying, that A LOT of hk actors / actresses & singers are majorly hot like, whoa:excl:

Tavia, Charmaine, Kevin, Bosco, Mosses, Hins Cheung, Raymond Lam, etc etc.

Well, not only HK people though.

S.H.E. is hot. & and... & and. I don't know. :P


lol dats interesting SHe is kinda hawt lol
but i keep forgetting the girls name(the E)
and Id say hot one is Fahreinheit Lol.
524 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 就在你心里...
Offline
Posted 12/6/09
Cystal Liu Yi Fei













Posted 12/8/09


ahhhh~~ thx!
its nice..i love it...they are cute XP



no problem...
i am happy there is another fan of bobo . ;)

Posted 12/10/09
Ma Xue Yang (^3^)V










Posted 12/11/09
i like ma xue yang
Posted 12/12/09
the guys are really hot.
930 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/13/09
liu zhou cheng, yang fan, guo jing ming and ma xue yang..my favourite!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.