First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Cupid - Mods Application
Lovers
28574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/27/10

Kewkiesx3 wrote:


sk8ing_cat wrote:


Kewkiesx3 wrote:





Username: Kewkiesx3
How active are you: everyday[: for lik atleast 10 hours xD
What are you applying for: Gfx Mod[:
Samples: (only for avii, banner, or membership card mods) http://www.crunchyroll.com/user/Kewkiesx3/pages/iSamples


Accepted x]. Welcome to the ....umm groupie of ours lol

lol haha mmk but wheres the request form lmfao xD?

yeah, you see........there isn't a request form XDDD lmao, you make one =pp .......^^, the last request forum sorta ..... >.> got ...........................closed and locked lol. since that stupid jon didn't keep up with it i had to attempt at taking over, which i'm a total noob at this T_T, you can see in the closed forums how i suck lol....and he didn't want to do it anymore so i closed them, also, we'll be needing membership cards *bangs head* DX lol.

Lovers
25543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/27/10

sk8ing_cat wrote:


Kewkiesx3 wrote:


sk8ing_cat wrote:


Kewkiesx3 wrote:





Username: Kewkiesx3
How active are you: everyday[: for lik atleast 10 hours xD
What are you applying for: Gfx Mod[:
Samples: (only for avii, banner, or membership card mods) http://www.crunchyroll.com/user/Kewkiesx3/pages/iSamples


Accepted x]. Welcome to the ....umm groupie of ours lol

lol haha mmk but wheres the request form lmfao xD?

yeah, you see........there isn't a request form XDDD lmao, you make one =pp .......^^, the last request forum sorta ..... >.> got ...........................closed and locked lol. since that stupid jon didn't keep up with it i had to attempt at taking over, which i'm a total noob at this T_T, you can see in the closed forums how i suck lol....and he didn't want to do it anymore so i closed them, also, we'll be needing membership cards *bangs head* DX lol.



lmfaoo hmmm i see xDDD
Lovers
28574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/28/10

Kewkiesx3 wrote:

lmfaoo hmmm i see xDDD


so you're going to have to make your own ^^, or i could always make one if you don't want to lol.
Mod
8564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Love Land's Enemy
Offline
Posted 4/28/10

sk8ing_cat wrote:


ManamiXO wrote:




so basically your job is to update everything or keep it alive. the games and people introducing themselves is part of it, but also post in the other forums too lol. like the anime ones x.x or do you need more of an explanation ><

edit: and also you put up more forums x] and add them onto the directory page which i'm thinking about making it a forum instead....

ok im on it and do you mind if i delet some of the old forms that havent had any activity i was looking at the one for the tusubasa chronicals and like no one has comented on it in 2 years stuff like that or forms that we have 2nds on????
Lovers
28574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/28/10

ManamiXO wrote:


sk8ing_cat wrote:


ManamiXO wrote:




so basically your job is to update everything or keep it alive. the games and people introducing themselves is part of it, but also post in the other forums too lol. like the anime ones x.x or do you need more of an explanation ><

edit: and also you put up more forums x] and add them onto the directory page which i'm thinking about making it a forum instead....

ok im on it and do you mind if i delet some of the old forms that havent had any activity i was looking at the one for the tusubasa chronicals and like no one has comented on it in 2 years stuff like that or forms that we have 2nds on????

yeah for some of them, i just recently unlocked them and stuff so that people could view them and wait awhile and see if no one's posting in them....like after this week or so, if no one posts in the or checks it out, then you can re-lock it and close it, just remember to take it out of the directory or tell me which and i'll take it out of the directory.
Mod
8564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Love Land's Enemy
Offline
Posted 4/28/10

sk8ing_cat wrote:


ManamiXO wrote:


sk8ing_cat wrote:


ManamiXO wrote:




so basically your job is to update everything or keep it alive. the games and people introducing themselves is part of it, but also post in the other forums too lol. like the anime ones x.x or do you need more of an explanation ><

edit: and also you put up more forums x] and add them onto the directory page which i'm thinking about making it a forum instead....

ok im on it and do you mind if i delet some of the old forms that havent had any activity i was looking at the one for the tusubasa chronicals and like no one has comented on it in 2 years stuff like that or forms that we have 2nds on????

yeah for some of them, i just recently unlocked them and stuff so that people could view them and wait awhile and see if no one's posting in them....like after this week or so, if no one posts in the or checks it out, then you can re-lock it and close it, just remember to take it out of the directory or tell me which and i'll take it out of the directory.

got it boss
Lovers
28574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/28/10

ManamiXO wrote:

got it boss


lol XD
Posted 4/29/10

Username: Sexy_Ninja
How active are you: i would have to say FOREVER
What are you applying for: Graphic Mod
Samples:
Avii


Banner


Membership card
Lovers
28574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/30/10

Sexy_Ninja wrote:


Username: Sexy_Ninja
How active are you: i would have to say FOREVER
What are you applying for: Graphic Mod
Samples:
Avii


Banner


Membership card


Accepted ^^
Lovers
697 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Chicago
Offline
Posted 5/2/10
Username: Cami_azn_pinay

How active are you:Go on everyday after school :D

What are you applying for: тнє Fσяums, Gaмєs, aиd Cσиtєsts

Samples: //////none

Mod
8564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Love Land's Enemy
Offline
Posted 5/3/10


hey quick question i was going to start closing the old threads that are unactive and i want to know the dif between closing a thread and closing and locking a thread....hehe sorry im still a new mod lol
Lovers
28574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/3/10

ManamiXO wrote:



hey quick question i was going to start closing the old threads that are unactive and i want to know the dif between closing a thread and closing and locking a thread....hehe sorry im still a new mod lol


closing it means that your moving it to the closed threads of our group and locking it makes it so that others can't post in it ^^ and no prob, and that's what i think it is x]
Posted 5/22/10
Username: KumoSora
How active are you:1 hour a day
What are you applying for: Avatar/Banner Mod (I don't kno how to make membership cards)
Samples:


Lovers
28574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/29/10

KumoSora wrote:

Username: KumoSora
How active are you:1 hour a day
What are you applying for: Avatar/Banner Mod (I don't kno how to make membership cards)
Samples:




sorry for the late reply, accepted. welcome to our crew.
Lovers
28574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/29/10


@ninja and pinay: i'm so sorry. I totally didn't see your posts!! >< i'm really really really sorry ><. If you two are still willing to help out, you're both accepted ><. and with that, welcome to the crew?
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.