First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Final Fantasy Song
Creator
79536 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / It ain't about te...
Offline
Posted 1/1/08
I first listened to this song about 5 years ago but i remembered about it today!!! Anyways click the link and take a look!!

http://www.starterupsteve.com/swf/boco.html

Note: It will take a big Final Fantasy fan to recognise everyone in it straight away!!
Member
297 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / philippines
Offline
Posted 1/1/08
lol that was great...

"Final Fantasy;it consumes my life
And that is probaly why
I'll never have a wife"

Member
561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Bronx, New York
Offline
Posted 1/2/08
ROFL
Member
1881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 1/3/08
i too will play it till doomsday.
Member
3468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Lost
Offline
Posted 1/4/08
What the heck?! Hahaha!
That thing went a bit fast so I wasn't sure 'bout a few characters, but I got most of 'em.
Member
17938 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / york shin city
Offline
Posted 1/5/08
wow..that was great song..hhahaha
Member
792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/6/08
lmao
Member
5784 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Island Nearest To...
Offline
Posted 1/7/08
ahahaha encore >_<
Posted 1/13/08
I remember that when I was a high school freshman. I memorized the lyrics and everything.
Member
7130 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / somewhere lost in...
Offline
Posted 1/27/08
How cute!
Member
570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Cross Academy
Offline
Posted 1/31/08
HAHAHAH THAT WAS SO COOL!!!!
Member
117 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / California
Offline
Posted 2/1/08
HEHE KOOL SONG
Member
13551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 2/4/08
LegendaryFrog never ceases to make me laugh
Hes the guy who made the video
Member
4827 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Home...i think......
Offline
Posted 2/4/08
hehe i saw it somewhere b4 but i'm not a bigg FF fan though i dun know a lot about it......but its still kewl^^
Posted 2/5/08
LOL. Seems to be only the characters that made it Stateside.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.