First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Avatar request new
[† Loved †] Pineapple
114644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/13/09 , edited 12/14/09

animelee wrote:

username:animelee
name:Ashley
text you want to put: animelee, ashley
Paid 3 photos?{post three photos in payment album before requesting}: yes :D
avii size: tall and thin
pic {spoiler plz}:

extra: anything, make it look nice :3


done by athena134

I tried to make it super simple and add a bit of brush effect! Hope you like it!^_^
[† Loved †] Pineapple
114644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/13/09 , edited 12/14/09

punknina wrote:

username: punknina
name: Teddy
text you want to put: Christmas Nightmare, Teddy-chan
Paid 3 photos?: Yesh!
avii size: Depending on Mod
pic:

extra: Cute Stuffy plz!


done by athena134

I'm seriously running out of ideas! Hope you like it!^_^
[+ Desired+] Pineapple
1820 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/13/09

athena134 wrote:


iPanda- wrote:





hmm i wonder if this is rude of me but i have some comments on your avii making
firstly both of you use too much of the glowing circle texture. sorry athena but i happen to see your mod application in ps sch and the circle texture was in all of ur examples except one? A variety of style is good. And the other thing is both your copyrights. fire_ball the placing of ur copyright in okay but u shouldn't use such a fancy font. it kinda distracts me from the main focus of the avii which is supposed to be the character. & athena? ur copyright is placed usually near the character's head. needless to say it grabs my attention the moment i see the avii and that is not a good thing. Copyrights are meant to be small and unobstructive to the view. placing them in corners in a simple font would be enough. lastly i think sometimes u guys focus so much on texture that u forget sometimes brushes are as equally improtant as textures in order to produce a nice avii. fire_ball u also use too much of the handwritten texture and scanlines. try not to use them in all your aviis k? Ohh and u should try to place the requestor's user name in de center or sth like that .. most ppl want that.. thats de reason they want an avii.. DO NOT place them in a corner on top where one would hardly notice it. it also skipped my attention too.

Ohh and both of you need new fonts

sorry if u take offense by this but i think this is the way to improve
feel free to criticize my graphics i would appreciated it ;D


Naw, I don't mind! Critisize me all you want, thanks for the tips (I'll keep them in mind besides for the font thing- I like my fonts). But this is not the place to post this! And There is nothing wrong with fire_ball8653 graphics! I like them a lot!6_^ Mind delteing this post? I just made a forum topic called "mod to mod" for that stuff.


czi dont mind and im not saying that there is anything wrong with her graphics just that if u use de same thing for every avii there is no originality anymore ? and i think that she & u need new fonts u have been over using some of the fonts. for her it is will and grace and for u is carnivalee freakshow. i admit recently i've been using more of will and grace but i did add diff kinds of other test fonts inside. and if u notice for every avii she made her in this group she uses scanline, circle texture and the handwritten one. all of them looks around the same to me.
and the reason why i ask for u to get new fonts is because the only fonts that i see u using is carnivalee freakshow or some other really plain font. there are also loads of other nice fotns too ! so dont just stick to one.
[+ Desired+] Pineapple
12209 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Hungry Asian Kids...
Offline
Posted 12/13/09

athena134 wrote:


cutiegirl47 wrote:

username: cutiegirl47
name: Choco
text you want to put: cutiegirl47, Choco
Paid 3 photos?{post three photos in payment album before requesting}: Yuppp;;
avii size: 200x619 or 220x619
pic {spoiler plz}:

extra: Clouds, brushes, textures, new background


done

hope you don't mind that I changed the size!


It's alright, and thank you. [: They're cute.
[+ Loved +] Pineapple
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 12/13/09

iPanda- wrote:



woah, that's lots of typing XD
but yeah, i appreciate the advice, but that's my style. i mean, it's not like everybody's friends with each other, they're not gonna see the aviis i make for them and notice that they look the same.
anyways, good point, i should rlly put the requester's username in the middle. before, i only made aviis for myself, so i never put my username in it, only when i gotta put my copyright in it. :33

[+ Loved +] Pineapple
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 12/13/09

jaejoong_luver wrote:

omg thank u so much i love it. nd ur so fast!


no prob, i'm glad u like it :DD
[+ Desired+] Pineapple
1820 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 12/13/09 , edited 12/13/09

fire_ball8653 wrote:


iPanda- wrote:



woah, that's lots of typing XD
but yeah, i appreciate the advice, but that's my style. i mean, it's not like everybody's friends with each other, they're not gonna see the aviis i make for them and notice that they look the same.
anyways, good point, i should rlly put the requester's username in the middle. before, i only made aviis for myself, so i never put my username in it, only when i gotta put my copyright in it. :33



hahas..but still i dont it is a style. cz u are basically just duplicating the effects on every avii .. if u need any new textures or anything u can feel free to pm me.. im willing to share xD. ohh and if u need any new fonts i can give u a few 8D. & if u keep using the same texture ppl would get the idea that u only have these few textures
[+ Loved +] Pineapple
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 12/13/09

iPanda- wrote:

hahas..but still i dont it is a style. cz u are basically just duplicating the effects on every avii .. if u need any new textures or anything u can feel free to pm me.. im willing to share xD. ohh and if u need any new fonts i can give u a few 8D. & if u keep using the same texture ppl would get the idea that u only have these few textures


Haha, thank you! i guess i'll come to u for help wen i need it :33
[† Loved †] Pineapple
114644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/14/09

fire_ball8653 wrote:


iPanda- wrote:



woah, that's lots of typing XD
but yeah, i appreciate the advice, but that's my style. i mean, it's not like everybody's friends with each other, they're not gonna see the aviis i make for them and notice that they look the same.
anyways, good point, i should rlly put the requester's username in the middle. before, i only made aviis for myself, so i never put my username in it, only when i gotta put my copyright in it. :33



No, sissy's avi's are perfect!
[+ Loved +] Pineapple
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 12/14/09

athena134 wrote:

No, sissy's avi's are perfect!


lol, i appreciate your.... honesty :DD
[† Loved †] Pineapple
114644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/14/09

fire_ball8653 wrote:


athena134 wrote:

No, sissy's avi's are perfect!


lol, i appreciate your.... honesty :DD


hehee! to me you are flawless!^_^ *hugs* you so cute sissy!6_^
[+ Loved +] Pineapple
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 12/14/09

athena134 wrote:

hehee! to me you are flawless!^_^ *hugs* you so cute sissy!6_^


hai, u're awesome too :33
[† Loved †] Pineapple
114644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/14/09

fire_ball8653 wrote:


athena134 wrote:

hehee! to me you are flawless!^_^ *hugs* you so cute sissy!6_^


hai, u're awesome too :33


i feel so special!^_^ hehee!
[+ Loved +] Pineapple
58926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On earth. In a co...
Offline
Posted 12/14/09

athena134 wrote:

i feel so special!^_^ hehee!


u always were :DD
[† Loved †] Pineapple
114644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/14/09

cutiegirl47 wrote:


athena134 wrote:


cutiegirl47 wrote:

username: cutiegirl47
name: Choco
text you want to put: cutiegirl47, Choco
Paid 3 photos?{post three photos in payment album before requesting}: Yuppp;;
avii size: 200x619 or 220x619
pic {spoiler plz}:

extra: Clouds, brushes, textures, new background


done

hope you don't mind that I changed the size!


It's alright, and thank you. [: They're cute.


happy you like it!^_^ come again soon!^_^ kay?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.