First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Profile GFX for Pineapples
15043 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / DC
Offline
Posted 12/24/09

athena134 wrote:


the3rdrevelation wrote:


athena134 wrote:


the3rdrevelation wrote:


athena134 wrote:




Fill in:
username:
text on the GFX: (if it long, spoil it)
design: (ex:sparkles, flower. vintage)
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):
mod you want to make your Avatar:
copyrighted: (yes or no)
more instruction:
picture:


username: the3rdrevelation
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: any
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request): yes
mod you want to make your Avatar: anyone
copyrighted: yes
more instruction: PLEASE put your copyright AFTER rule number 2.
picture:


done


if it sucks too much please send an inbox entry to one of our other mods! I know! This is like the worst profile ever made! sorry!>_< And aw!^_^ A Hibari fan girl!^_^ heheee! I'm more of a Dino and Squalo fan girl but Hibari is awesome too!^_^


i LOVE d scnd one! and i LOVE dino 2! although if its varia den its gotta b BEL!!! o yea, neh neh, cn u change d color? of d proffy? sori but i HATE pink. not my "type". gomene!!!


OMG!>_< so sorry! I forgot to save it as a psd file! if you want you can request again (for free and i'll make you another one)


ish k! ill use d other one? n dat free GFX....cn it b an avie rqust?
[† Loved †] Pineapple
114635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/24/09

the3rdrevelation wrote:


athena134 wrote:


the3rdrevelation wrote:


athena134 wrote:


the3rdrevelation wrote:


athena134 wrote:




Fill in:
username:
text on the GFX: (if it long, spoil it)
design: (ex:sparkles, flower. vintage)
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):
mod you want to make your Avatar:
copyrighted: (yes or no)
more instruction:
picture:


username: the3rdrevelation
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: any
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request): yes
mod you want to make your Avatar: anyone
copyrighted: yes
more instruction: PLEASE put your copyright AFTER rule number 2.
picture:


done


if it sucks too much please send an inbox entry to one of our other mods! I know! This is like the worst profile ever made! sorry!>_< And aw!^_^ A Hibari fan girl!^_^ heheee! I'm more of a Dino and Squalo fan girl but Hibari is awesome too!^_^


i LOVE d scnd one! and i LOVE dino 2! although if its varia den its gotta b BEL!!! o yea, neh neh, cn u change d color? of d proffy? sori but i HATE pink. not my "type". gomene!!!


OMG!>_< so sorry! I forgot to save it as a psd file! if you want you can request again (for free and i'll make you another one)


ish k! ill use d other one? n dat free GFX....cn it b an avie rqust?


sure!^_^ just make sure you write that athena134 said you can have a free avi for the payment!^_^ you can request to me or anyone else!^_^
[† Loved †] Pineapple
114635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/25/09 , edited 12/25/09

sweet_animation_girl wrote:


username:sweet_animation_girl
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: (ex:sparkles, flower. vintage)anything to match(surprize me!!)
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):yes

mod you want to make your profile:any
copyrighted: (yes or no)doesnt matter
more instruction:
picture:



done by athena134


Sorry it's so ugly!>_< I suck at profiles! Feel free to hate me forever if it sucks too much!
Posted 12/25/09

athena134 wrote:


sweet_animation_girl wrote:


username:sweet_animation_girl
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: (ex:sparkles, flower. vintage)anything to match(surprize me!!)
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):yes

mod you want to make your profile:any
copyrighted: (yes or no)doesnt matter
more instruction:
picture:



pending by athena134
I suck at these but i'll give it a try.


yay thx ive been waiting 4 it for sooo long i cant wait to seee wat happen
[† Loved †] Pineapple
114635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/25/09

sweet_animation_girl wrote:


athena134 wrote:


sweet_animation_girl wrote:


username:sweet_animation_girl
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: (ex:sparkles, flower. vintage)anything to match(surprize me!!)
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):yes

mod you want to make your profile:any
copyrighted: (yes or no)doesnt matter
more instruction:
picture:



pending by athena134
I suck at these but i'll give it a try.


yay thx ive been waiting 4 it for sooo long i cant wait to seee wat happen


I finished it! It's in the above post! and great timing!
Posted 12/25/09

athena134 wrote:


sweet_animation_girl wrote:


athena134 wrote:


sweet_animation_girl wrote:


username:sweet_animation_girl
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: (ex:sparkles, flower. vintage)anything to match(surprize me!!)
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):yes

mod you want to make your profile:any
copyrighted: (yes or no)doesnt matter
more instruction:
picture:



pending by athena134
I suck at these but i'll give it a try.


u finisheddddd yay um one Quetion wheres it at???

yay thx ive been waiting 4 it for sooo long i cant wait to seee wat happen


I finished it! It's in the above post! and great timing!


Posted 12/25/09

athena134 wrote:


sweet_animation_girl wrote:


athena134 wrote:


sweet_animation_girl wrote:


username:sweet_animation_girl
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: (ex:sparkles, flower. vintage)anything to match(surprize me!!)
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):yes

mod you want to make your profile:any
copyrighted: (yes or no)doesnt matter
more instruction:
picture:



pending by athena134
I suck at these but i'll give it a try.


oh waity i found it awwwwwwwwwwww its soooo cute

yay thx ive been waiting 4 it for sooo long i cant wait to seee wat happen


I finished it! It's in the above post! and great timing!


Posted 12/25/09

athena134 wrote:




Fill in:
username:
text on the GFX: (if it long, spoil it)
design: (ex:sparkles, flower. vintage)
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):
mod you want to make your profile:
copyrighted: (yes or no)
more instruction:
picture:






username:ACloudsTearDrops
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: (ex:sparkles, flower. vintage):Vintage
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):Yes We did ^^
mod you want to make your profile:any one who can do it
copyrighted: (yes or no)Yes
more instruction:nope
picture:


Thanks^^
Posted 12/25/09

sweet_animation_girl wrote:


athena134 wrote:


sweet_animation_girl wrote:


athena134 wrote:


sweet_animation_girl wrote:


username:sweet_animation_girl
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: (ex:sparkles, flower. vintage)anything to match(surprize me
[+ Desired+] Pineapple
12321 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the sky
Offline
Posted 12/27/09
Banner
username: ikonata
text on the GFX: Hanarose, Ayu, Vongola
design: idk D: something that suits the pic x3
Payed 3 photos?: Yesh!
mod you want to make your profile: Anyone!
copyrighted: Depending on Mod!
more instruction: ahh . ehh . no more >3<
picture:
[† Loved †] Pineapple
114635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/27/09 , edited 12/27/09

iKonata wrote:

Banner
username: ikonata
text on the GFX: Hanarose, Ayu, Vongola
design: idk D: something that suits the pic x3
Payed 3 photos?: Yesh!
mod you want to make your profile: Anyone!
copyrighted: Depending on Mod!
more instruction: ahh . ehh . no more >3<
picture:


pending by athena134


banner wise this photo is REALLY low quality. hope you like it! I just messed with my filters and actions.
[† Loved †] Pineapple
114635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/27/09 , edited 12/28/09

ACloudsTearDrops wrote:


athena134 wrote:




Fill in:
username:
text on the GFX: (if it long, spoil it)
design: (ex:sparkles, flower. vintage)
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):
mod you want to make your profile:
copyrighted: (yes or no)
more instruction:
picture:






username:ACloudsTearDrops
text on the GFX: (if it long, spoil it)

design: (ex:sparkles, flower. vintage):Vintage
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):Yes We did ^^
mod you want to make your profile:any one who can do it
copyrighted: (yes or no)Yes
more instruction:nope
picture:


Thanks^^


done by athena134

The photo you gave me doesn't work well with me! hope you like it though.

what is with the children these days and hating pink?
Posted 12/27/09 , edited 12/27/09
username: MYSTERIOUS-to-you

text on the GFX: (if it long, spoil it)




design: changed backgroung (dark) , bloodie roses (or just roses) anything else the suits

Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):
DONE

mod you want to make your profile:
anyone who is good

copyrighted: sure

more instruction: anything

picture:







[+ Desired+] Pineapple
7616 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 12/27/09

Fill in:
user name:cutiegrl16235

design: (ex:sparkles, flower. vintage)anything nice plz
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):yes
mod you want to make your profile:athena134
copyrighted: (yes or no)no plz
more instruction:no
picture:
[† Loved †] Pineapple
114635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Mayo Kingdom
Offline
Posted 12/27/09 , edited 12/27/09

cutiegrl16235 wrote:


Fill in:
user name:cutiegrl16235

design: (ex:sparkles, flower. vintage)anything nice plz
Payed 3 photos?(post 3 photos in the payment album before you request):yes
mod you want to make your profile:athena134
copyrighted: (yes or no)no plz
more instruction:no
picture:


done by athena134

I'm seriously running out of ideas! hope you like it. Changes?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.