First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Rimahiko Fanfic
Creator
41719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under a box. :3
Offline
Posted 12/16/09 , edited 12/25/09
This is my VERY first time writing a fanfic but plz tell me what you think. im not that good so yeah!!! im kind of thinking about making the story like 10 chapters ong i don't know but im really busy drawing and stuff so yeah......I DO NOT OWN SHUGO CHARA OR ANY OF ITS CHARCTERS......enjoy.....

Chapter 1:Rainy days


Chapter 2:Ehhhhh!!!! A new student?!


Chapter 3:Annoying?Class time.....



Chapter 4:Afterschool? Guardian? Why?


Chapter 5: Basketball? Confession? Cousins?






Chapter 6: Why are you telling me? And not her?


Chapter 7: He's gone crazy...I have lost them now....Why me?


Chapter 8:This is his room?




Chapter 9: At home sick?!



Chapter 10 is on the next page!!!!!
Moderator
34710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / no one needs to know
Offline
Posted 12/16/09
That was a pretty good start for a story!
Although I found a grammar mistake or two (sorry i am kind of a grammar freak :sweatingbullets:)
Keep going with the story! As for a title it's kind of hard to give you one since i don't know what the story is about.....
Moderator
16727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under my rock.
Offline
Posted 12/17/09
AHH!!! That was good! I liked it a lot! I don't know a name, but I know it was good! Keep going Vanna-Chan!!!
Creator
41719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under a box. :3
Offline
Posted 12/17/09

amutolover700 wrote:

AHH!!! That was good! I liked it a lot! I don't know a name, but I know it was good! Keep going Vanna-Chan!!!


Thanks...i felt like it was a boring chapter though.....anyways was it funny? i wasnt trying to be funny but i just wanted to know....and plz be honest!
Moderator
16727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under my rock.
Offline
Posted 12/17/09 , edited 12/17/09
It was sorta funny. Like at certain parts I laughed. It wasn't a boring chapter! It was seriously interesting!!
Creator
41719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under a box. :3
Offline
Posted 12/17/09

amutolover700 wrote:

It was sorta funny. Like at certain parts I laughed. It wasn't a boring chapter! It was seriously interesting!!


Awww thanks you!!! heheh i could make it better though cuz im going to put OC's in there too!!! heheh i might even put your guy's characters in there too!!!

Rimahiko fan
6341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / USA Georgia
Offline
Posted 12/18/09
This story is Spaztastic myy friend
Creator
41719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under a box. :3
Offline
Posted 12/18/09

Spaztastic wrote:

This story is Spaztastic myy friend


Thank you!!! im not finished with it yet but yeah...so what parts do you think was funny?
Moderator
42730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Where do you thin...
Offline
Posted 12/18/09
IT is sooooooo AWESOME!!!! XD
Moderator
16727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under my rock.
Offline
Posted 12/18/09
I like it so far Vanna-Chan! It's awesome!!!
Moderator
34710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / no one needs to know
Offline
Posted 12/18/09
Yay for the rimahiko hug :3 this story is pretty interesting i like it and normally i don't like stories with OCs in them
Creator
41719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under a box. :3
Offline
Posted 12/18/09
Thanks for all you guys that actually have time for reading my fanfic!
Moderator
34710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / no one needs to know
Offline
Posted 12/18/09
Yay the first one to review ^-^
"origin of Mayonaise" lol that was my laugh for the day nice chappie i liked it
Moderator
34710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / no one needs to know
Offline
Posted 12/19/09
Yay for the Rimahiko fluff! Keep it up! hey that rhymes! ^-^
Moderator
16727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Under my rock.
Offline
Posted 12/19/09
Awesome work Vanna-Chan! Keep it up!!!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.