First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply [TOPIC] what's your favorite snow boarding company?
Posted 12/20/09
mine is BURTON all the way!!! :P
15025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 12/20/09
lolz oh HELL YEAH BURTON^^
but i also love
Option
Forum
K2
Ride

I love Volcom clothing range its flipen awesome^^
Posted 12/21/09
Ooo!! same here! i buy my Volcom @ Zumiez in my town's mall
15025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 12/21/09
lolz Here we have a shop called cheap skates it sells all top snowboarding brands and surfing and skating brands from aussie and New Zealand as well as some from U.S.A and europe. Its an awesome shop. If you ever come to New Zealand to board go there for your retail goods for boarding its awesome^^ xD
Posted 12/22/09
ugghhhh why can't i be as lucky as you? *sigh* huff....my friend and i would KILL to have a store like that! zumiez is great and all....but kinda expensive.... and their boards are ccrraappp
15025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 12/22/09
lolz xD its cheap as well...and cheap skates only sell top boarding brands like option and burton and K2. Anything else like the crappy brands you'll never see them in the store, only because the store policy is extreme and saftey the crap brands are quite unsafe.
Posted 12/22/09
ggrrrrrrrrrrrr stop bragging! meanie!
15025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 12/22/09
lolz kk i'll stop^^ xD
Moderator
13172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Chesapeake, Va
Offline
Posted 12/23/09
At least you guys have a board. lol. I still need to get mine. We have a used shop here too but all of them are for guys. Only one lady board. T.T
Posted 12/23/09
i don't have a board! i WANT one...but i don't have one yett....and....THANK YOU FOR REPLYING!!!!!
Moderator
13172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Chesapeake, Va
Offline
Posted 12/23/09 , edited 12/23/09
To what? ...You're welcome...
Posted 2/13/10
to the forum thingy!!!!
Moderator
13172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Chesapeake, Va
Offline
Posted 2/13/10
Oh! Hehe I want mine now! >< Ah, I wanna have my own cool board! lol
Posted 2/13/10
i FINALLY got one as stated in our groupz "wallpaper" thing-yyy...
Moderator
13172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Chesapeake, Va
Offline
Posted 2/14/10
Wallpaper thingy? lol
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.