First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Healthy masturbation, a message to kids and adults alike.
1974 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Garden of Time
Offline
Posted 12/24/09
this is definitely an interesting insight.. and kudos to you for having the guts to post this.. its something most people do but dont dare to admit.. so this would be very informative for these kinds of people who want to find out and hear other people's reaction but dont dare to voice it out loud..

well i think that there is nothing gross about it.. after all this the reason why all these organs are given to us in the first place.. the diff is only in how many people are involved in it at the same time.. one? or two?
8216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / Where I am needed
Offline
Posted 12/24/09
Thanks for the info.
Helps improve stuff relating to that certain topic.
Also I think anyone who think this is "Eww" might be anti-social if not a child/child-minded.
310 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / In the Philippine...
Offline
Posted 12/28/09
Nah I don't need a tutorial to do it right but thx for the info.
921 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Under the scorchi...
Offline
Posted 12/28/09
Thanx a lot for sharing!!!
6313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / bermuda triangle ;D
Offline
Posted 12/28/09
3 times a week?

*looks down*

344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 12/31/09

gazeraku wrote:


manzi wrote:

wtf.. i never had #7 even after a month of blue balls..


you didn't do it....... for a MONTH?


Probably not very healthy for the testicles
174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / NJ
Offline
Posted 12/31/09
well i learned something :^)
67888 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Norway
Offline
Posted 12/31/09

gazeraku wrote:


mystic17 wrote:

um...........eww -.-


I'd expect a bit more mature response from a 20 year-old.

D:


Then you've come to the wrong internet forums dude, lawl.
24 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Philippines
Offline
Posted 12/31/09
Whew, just stumbled in this thread. Thanks for the share!

I would like to ask, what if I do it everyday? Will there be any effect in it like impotence or such?
316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / UAE
Offline
Posted 12/31/09
3022 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 12/31/09

saroin420 wrote:

hmm... goood to know! :D
no wonder why im so skinny! XD


LMFAO
3678 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / under your bed, b...
Offline
Posted 12/31/09

Pheon809 wrote:


saroin420 wrote:

hmm... goood to know! :D
no wonder why im so skinny! XD


LMFAO


;)
6464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your room!
Offline
Posted 12/31/09
this makes me giggle haha>3< haha very good to know thanks haha
5816 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Jacksonville,FL
Offline
Posted 12/31/09
. . . .This thread made me ROFL. All that information is hilarious
26750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / California's Proj...
Offline
Posted 12/31/09

Cyberpirate wrote:


gazeraku wrote:


mystic17 wrote:

um...........eww -.-


I'd expect a bit more mature response from a 20 year-old.

D:


Then you've come to the wrong internet forums dude, lawl.


i doubt thats any of your business.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.