First  Prev  1  2  Next  Last
[Register] Cafe Job!! X3
Posted 1/16/10 , edited 1/29/10
Hey, people!! Wanna have jobs to help our Cafe??
Then this is th place to sign up!! Juz read & follow th-Rules & th-Notes, pick th-Jobs yoo wann, & fill th-Form!! X3


Rules


1. Yoo juz can get max. 3 jobs!!
2. Do not Spam here!!
3. Do th-Payment if yoo wanna request for Aviis/MCs/Animations!! (Mods & Creator can make they own selves!)
4. Be active in this group!!
5. Be PATIENT to be Approve!!


Payment


~ Aviis: Invite 8 Buddies
~ Membership Cards: Invite 15 buddies
~ Animations: Invite all your buddies


Jobs



Form


Username:
Name:
D.O.B: (DD-MM-YYYY)
Age:
Character: (Hinamori Amu, Hoshina Utau, etc...)
Jobs: (Chef-Head, Waitress-Vice Head, Drummer-Member, etc...)
Position: (Joker Chair-Creator, Ace Chair-Member, Queen Chair-Mod, etc...)
Pics: (For each jobs, put in spoiler please!)
Avii/MC/Animation/None:
Mod:


Note


1. We'll make some kind like aviis, membership card, or maybe make it animation from th-Pics for each jobs and each people (if yoo wann)!!
2. Choose th-Mods to make th-Aviis/MCs/animations!
3. If yoo wanna "quote" this post, put it in "spoiler" box plz!! Thanks!!

For Mods:
1. Put " PENDING" if yoo're making th-Aviis/MCs/Animations! And " DONE" if yoo're done make th-Aviis/MCs/Animations!!
2. If yoo dunn wanna make th-Aviis/MCs/Animations churself, it's OK! Yoo can request to th other Mods, but yoo need to pay too!!
Posted 1/17/10 , edited 1/17/10
Username: th-Chocolate-Brownies
Name: Momoko
D.O.B: 03-09-1996
Age: 13
Character: Sakurai Yua
Jobs: Singer, Violinist, & Pianist-Vice Head
Position: Joker Chair-Mod
Pics:
Singer:

Violinist:

Pianist:

Avii/MC/Animation: Avi & MCs
Mod:
th-Chocolate-Brownies (Mahself)
Posted 1/17/10

th-Chocolate-Brownies wrote:

Username: th-Chocolate-Brownies
Name: Momoko
D.O.B: 03-09-1996
Age: 13
Character: Sakurai Yua
Jobs: Singer, Violinist, & Pianist-Vice Head
Position: Joker Chair-Mod
Pics:

Avii/MC/Animation: All
Mod:
th-Chocolate-Brownies (Mahself)


All vice head? ^^
Posted 1/17/10

ikuto-is-all-mine wrote:


th-Chocolate-Brownies wrote:

Username: th-Chocolate-Brownies
Name: Momoko
D.O.B: 03-09-1996
Age: 13
Character: Sakurai Yua
Jobs: Singer, Violinist, & Pianist-Vice Head
Position: Joker Chair-Mod
Pics:

Avii/MC/Animation: All
Mod:
th-Chocolate-Brownies (Mahself)


All vice head? ^^


Yeah yeah!! ^^
Posted 1/17/10

th-Chocolate-Brownies wrote:


ikuto-is-all-mine wrote:


th-Chocolate-Brownies wrote:

Username: th-Chocolate-Brownies
Name: Momoko
D.O.B: 03-09-1996
Age: 13
Character: Sakurai Yua
Jobs: Singer, Violinist, & Pianist-Vice Head
Position: Joker Chair-Mod
Pics:

Avii/MC/Animation: All
Mod:
th-Chocolate-Brownies (Mahself)


All vice head? ^^


Yeah yeah!! ^^


lol XD okeee
Posted 1/17/10

th-Chocolate-Brownies wrote:

Username: th-Chocolate-Brownies
Name: Momoko
D.O.B: 03-09-1996
Age: 13
Character: Sakurai Yua
Jobs: Singer, Violinist, & Pianist-Vice Head
Position: Joker Chair-Mod
Pics:

Avii/MC/Animation: All
Mod:
th-Chocolate-Brownies (Mahself)


XD Noted
59446 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Find it out yourself
Offline
Posted 1/17/10
Username: Yu_Ri_Ko
Name: Yuriko
D.O.B: 03-09-1996
Age: 13
Character: Hinamori Amu
Jobs: Singer, Violinist, Pianist-Head (All)
Position: Joker Chair-Mod
Pics:
Singer:

Violinist:

Pianist:

Avii/MC/Animation: Animations
Mod:
Myself (Yu_Ri_Ko)
Posted 1/17/10

ikuto-is-all-mine wrote:


th-Chocolate-Brownies wrote:

Username: th-Chocolate-Brownies
Name: Momoko
D.O.B: 03-09-1996
Age: 13
Character: Sakurai Yua
Jobs: Singer, Violinist, & Pianist-Vice Head
Position: Joker Chair-Mod
Pics:

Avii/MC/Animation: All
Mod:
th-Chocolate-Brownies (Mahself)


XD Noted


Thankies!! I'll put th pics tomorrow!! Still making them!! ^^
Posted 1/17/10

Yu_Ri_Ko wrote:

Username: Yu_Ri_Ko
Name: Yuriko
D.O.B: 03-09-1996
Age: 13
Character: Hinamori Amu
Jobs: Singer, Violinist, Pianist-Head (All)
Position: Joker Chair-Mod
Pics:
Singer:

Violinist:

Pianist:

Avii/MC/Animation: Animations
Mod:
Myself (Yu_Ri_Ko)


APPROVED
Plz be active!! X3
59446 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Find it out yourself
Offline
Posted 1/17/10

th-Chocolate-Brownies wrote:


Yu_Ri_Ko wrote:

Username: Yu_Ri_Ko
Name: Yuriko
D.O.B: 03-09-1996
Age: 13
Character: Hinamori Amu
Jobs: Singer, Violinist, Pianist-Head (All)
Position: Joker Chair-Mod
Pics:
Singer:

Violinist:

Pianist:

Avii/MC/Animation: Animations
Mod:
Myself (Yu_Ri_Ko)


APPROVED
Plz be active!! X3


Thx!! Sure I'll!! ^^
Posted 1/17/10 , edited 1/17/10
Username: ikuto-is-all-mine
Name: Lana
D.O.B: March,2
Age: 12
Characters: Hinamori Amu & Amulet Fortune
Jobs: Singer, Violininst and Waitress. <--Heads (all)
Postion: Creator OF da Group. LoL
Picz:

Violinist:


Singer: (XD Miku)


Waitress:


(i dunno how to animate mah photoz >.>)
Posted 1/17/10

ikuto-is-all-mine wrote:

Username: ikuto-is-all-mine
Name: Lana
D.O.B: March,2
Age: 12
Characters: Hinamori Amu & Amulet Fortune
Jobs: Singer, Violininst and Waitress. <--Heads (all)
Postion: Creator OF da Group. LoL
Picz:

Violinist:


Singer: (XD Miku)


Waitress:


(i dunno how to animate mah photoz >.>)


I'm sorry, but th-Head of Singer and Violinist are already taken!! >.<
And, do ya wanna make Aviis/MCs/animations, also who will make them??
Posted 1/17/10

th-Chocolate-Brownies wrote:


ikuto-is-all-mine wrote:

Username: ikuto-is-all-mine
Name: Lana
D.O.B: March,2
Age: 12
Characters: Hinamori Amu & Amulet Fortune
Jobs: Singer, Violininst and Waitress. <--Heads (all)
Postion: Creator OF da Group. LoL
Picz:

Violinist:


Singer: (XD Miku)


Waitress:


(i dunno how to animate mah photoz >.>)


I'm sorry, but th-Head of Singer and Violinist are already taken!! >.<
And, do ya wanna make Aviis/MCs/animations, also who will make them??


i'll try to make aviis/Mcs/And animations im not really good at them b'coz i have Photoshop Elements not photoshop >.<
Posted 1/18/10

ikuto-is-all-mine wrote:


th-Chocolate-Brownies wrote:


ikuto-is-all-mine wrote:

Username: ikuto-is-all-mine
Name: Lana
D.O.B: March,2
Age: 12
Characters: Hinamori Amu & Amulet Fortune
Jobs: Singer, Violininst and Waitress. <--Heads (all)
Postion: Creator OF da Group. LoL
Picz:

Violinist:


Singer: (XD Miku)


Waitress:


(i dunno how to animate mah photoz >.>)


I'm sorry, but th-Head of Singer and Violinist are already taken!! >.<
And, do ya wanna make Aviis/MCs/animations, also who will make them??


i'll try to make aviis/Mcs/And animations im not really good at them b'coz i have Photoshop Elements not photoshop >.<


OK then... It's OK! ^^
But for th jobs position... Singer & Violinist-Head (both) are already taken...
Do yoo wanna be th Member or be head of another job?? ^^
Posted 1/18/10

th-Chocolate-Brownies wrote:


ikuto-is-all-mine wrote:


th-Chocolate-Brownies wrote:


ikuto-is-all-mine wrote:

Username: ikuto-is-all-mine
Name: Lana
D.O.B: March,2
Age: 12
Characters: Hinamori Amu & Amulet Fortune
Jobs: Singer, Violininst and Waitress. <--Heads (all)
Postion: Creator OF da Group. LoL
Picz:

Violinist:


Singer: (XD Miku)


Waitress:


(i dunno how to animate mah photoz >.>)


I'm sorry, but th-Head of Singer and Violinist are already taken!! >.<
And, do ya wanna make Aviis/MCs/animations, also who will make them??


i'll try to make aviis/Mcs/And animations im not really good at them b'coz i have Photoshop Elements not photoshop >.<


OK then... It's OK! ^^
But for th jobs position... Singer & Violinist-Head (both) are already taken...
Do yoo wanna be th Member or be head of another job?? ^^


member on singer and violinist and head of waitress.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.