First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
The Candy Team (CLOSED)! ~
Member
2274 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Glued on my seat,...
Offline
Posted 1/3/08
Wee! Sounds interesting! I wanna join!
Posted 1/3/08
I'll join too....
Member
33736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The hell do you c...
Offline
Posted 1/3/08
shinigami-san and Rouko (aka evil person ) approved!
Creator
20348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In the Shoutacon...
Offline
Posted 1/3/08
Lol ^^ AKA Evil Person ~ ^^'' kk ~
So Now Is

Leaders: Star_Caffe ( 1 more leader )
Teams: Rouko , shinigami-san ( 11 more members )
26 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In your dreams
Offline
Posted 1/3/08
I like candy! Can I join too?
Member
33736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The hell do you c...
Offline
Posted 1/3/08
*nods* Yup! Oisakichi approved! ~su
Member
2274 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Glued on my seat,...
Offline
Posted 1/3/08
Uh.... How are we gonna get more members?
Member
33736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The hell do you c...
Offline
Posted 1/3/08
Um............ Anyone know how to make a good banner?
Member
70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 1/3/08
I Smil3es!! has now joined
Posted 1/3/08

Star_Caffe wrote:

Um............ Anyone know how to make a good banner?


Your the leader why don't you make one?
Member
33736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The hell do you c...
Offline
Posted 1/3/08
Yay! Smil3es is approved! ~su At least we have more members now.
Member
33736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The hell do you c...
Offline
Posted 1/3/08

Rouko wrote:


Star_Caffe wrote:

Um............ Anyone know how to make a good banner?


Your the leader why don't you make one?


Good question. I dunno the answer of it though...
Member
70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 1/3/08
I'll help ya out!! sleepy!! =3 i'll TRY to make it!! (at least)
Member
33736 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The hell do you c...
Offline
Posted 1/3/08

smil3es wrote:

I'll help ya out!! sleepy!! =3 i'll TRY to make it!! (at least)


Let me see it when your done! Oh and you shall be the second leader! So everyone shall call you Leader-numba-two-san!
Member
70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 1/3/08

Star_Caffe wrote:


smil3es wrote:

I'll help ya out!! sleepy!! =3 i'll TRY to make it!! (at least)


Let me see it when your done! Oh and you shall be the second leader! So everyone shall call you Leader-numba-two-san!


YAY YAY YAY so ...other ppl call...you leader-numba-one-san?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.