First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply RPG: Hell clan Head Quarters
Creator
11126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Where I Live
Offline
Posted 2/15/10
This where the members of the Hell Clan Live
Posted 2/15/10
Rosabella and Amu Kuran:*appear*
Creator
11126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Where I Live
Offline
Posted 2/16/10

Angela210 wrote:

Rosabella and Amu Kuran:*appear*

Wolven:this is my buddy letch
Letch:I hear you wanna kill Wolven*letch pulls out mace*
Posted 2/16/10

Kawaii-jacob wrote:


Angela210 wrote:

Rosabella and Amu Kuran:*appear*

Wolven:this is my buddy letch
Letch:I hear you wanna kill Wolven*letch pulls out mace*


Rosabella:Hell Yeah! *Change into another her form* I'm going to kill Wolven and and Then I'm going to Wolven a**(sorry for cussing) on Fire WOAH! Baby Jeex Baby!

Amu Kuran:*Sight and Laugh* Good one Rosabella and This is going to be killing Wolven!
This Rosabella another form:
Creator
11126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Where I Live
Offline
Posted 2/16/10

Angela210 wrote:


Kawaii-jacob wrote:


Angela210 wrote:

Rosabella and Amu Kuran:*appear*

Wolven:this is my buddy letch
Letch:I hear you wanna kill Wolven*letch pulls out mace*


Rosabella:Hell Yeah! *Change into another her form* I'm going to kill Wolven and and Then I'm going to Wolven a**(sorry for cussing) on Fire WOAH! Baby Jeex Baby!

Amu Kuran:*Sight and Laugh* Good one Rosabella and This is going to be killing Wolven!
This Rosabella another form:


Wolven:Why yo wanna kill me
Letch: yeah
Posted 2/16/10 , edited 2/16/10

Kawaii-jacob wrote:



Wolven:Why yo wanna kill me
Letch: yeah


Rosabella:Revenge Wolven *Growls at Wolven and hold her sword* Do you rember what you did when i was 7? I will killed you and set your body on fire *Growls even more and Look at Wolven with hateful eyes*

Amu Kuran:*Slient*

(Rosabella want revenge and kill Wolven cuz he kill her best friend and her parents when she 7)
Creator
11126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Where I Live
Offline
Posted 2/16/10

Angela210 wrote:


Kawaii-jacob wrote:


Angela210 wrote:


Kawaii-jacob wrote:


Angela210 wrote:

Rosabella and Amu Kuran:*appear*

Wolven:this is my buddy letch
Letch:I hear you wanna kill Wolven*letch pulls out mace*


Rosabella:Hell Yeah! *Change into another her form* I'm going to kill Wolven and and Then I'm going to Wolven a**(sorry for cussing) on Fire WOAH! Baby Jeex Baby!

Amu Kuran:*Sight and Laugh* Good one Rosabella and This is going to be killing Wolven!
This Rosabella another form:


Wolven:Why yo wanna kill me
Letch: yeah


Rosabella:Revenge Wolven *Growls at Wolven and hold her sword* Do you rember what you did when i was 7? I will killed you and set your body on fire *Growls even more and Look at Wolven with hateful eyes*

(Rosabella want revenge and kill Wolven cuz he kill her best friend and her parents when she 7)


(so that is same with Amu)
Wolven: Then you must not care about your brother light*points to Lights Body in fire*
Selfo: I was the one who killed your family and friends and i am sorry
Letch:*whips Lights body* HAHAHAHA
Posted 2/16/10

Kawaii-jacob wrote:



(so that is same with Amu)
Wolven: Then you must not care about your brother light*points to Lights Body in fire*
Selfo: I was the one who killed your family and friends and i am sorry
Letch:*whips Lights body* HAHAHAHA


(Yes)
Amu Kuran:I care about my brother *Look at Light Body in the fire* Nooooo!!!!!! Stop! Don't hurt my brother

Rosabella:*Look at Selfo* How could you kill my family and friends????? and I will never ever forgive you *Yell at Selfo* what have my familys and friends ever did to you? *Stare at Selfo while tear rolled down her cheek* I hate you to death!!!!!! *Growls at Selfo*
Creator
11126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Where I Live
Offline
Posted 2/16/10

Angela210 wrote:


Kawaii-jacob wrote:



(so that is same with Amu)
Wolven: Then you must not care about your brother light*points to Lights Body in fire*
Selfo: I was the one who killed your family and friends and i am sorry
Letch:*whips Lights body* HAHAHAHA


(Yes)
Amu Kuran:I care about my brother *Look at Light Body in the fire* Nooooo!!!!!! Stop! Don't hurt my brother

Rosabella:*Look at Selfo* How could you kill my family and friends????? and I will never ever forgive you *Yell at Selfo* what have my familys and friends ever did to you? *Stare at Selfo while tear rolled down her cheek* I hate you to death!!!!!! *Growls at Selfo*


(but is'nt amu Light and Rosabella mother stil alive)

Wolven: I will do what i want with your brother
Selflo:Well i am sorry Iam your cousin*kills himself*
Letch: where Gretta
Gretta: Right here
Wolven: oh gretta my sweet heart
Gretta:in your dreams
Posted 2/16/10 , edited 2/16/10

Kawaii-jacob wrote:



(but is'nt amu Light and Rosabella mother stil alive)

Wolven: I will do what i want with your brother
Selflo:Well i am sorry Iam your cousin*kills himself*
Letch: where Gretta
Gretta: Right here
Wolven: oh gretta my sweet heart
Gretta:in your dreams


(She is kinda alive,their father was killed by the hell clan memeber when they were little kid but they remeber who killed their father and want revenge but one of hell clan member put cross mark on Amu left cheek and so One of hell clan member tell Amu,light,Rosabella when Amu us17and she is forced to marry one of hell clan king 7son too.... and Gretta kinda rember Amu too...)

Amu Kuran:*Look at Wolven*
Rosabella:It's okay wait! you are my cousin? Don't kill yourself,I'm too late
Creator
11126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Where I Live
Offline
Posted 2/16/10

Angela210 wrote:


Kawaii-jacob wrote:



(but is'nt amu Light and Rosabella mother stil alive)

Wolven: I will do what i want with your brother
Selflo:Well i am sorry Iam your cousin*kills himself*
Letch: where Gretta
Gretta: Right here
Wolven: oh gretta my sweet heart
Gretta:in your dreams


(She is kinda alive,their father was killed by the hell clan memeber when they were little kid but they remeber who killed their father and want revenge but one of hell clan member put cross mark on Amu left cheek and so One of hell clan member tell Amu,light,Rosabella when Amu us17and she is forced to marry one of hell clan king 7son too.... and Gretta kinda rember Amu too...)

Amu Kuran:*Look at Wolven*
Rosabella:It's okay wait! you are my cousin? Don't kill yourself,I'm too late


(Light: was tooken away )

Wolven: O.k I think i will Get rid of Light now
Posted 2/16/10

Kawaii-jacob wrote:



(Light: was tooken away )

Wolven: O.k I think i will Get rid of Light now



(I see................)

Amu Kuran: *Thinkes of something and she though to herself:What to do?! I have to think of something to save light but what and how?* hmmm.......*put her finger on her left cheek*

Rosabella:*walk to Wolven and stabbed Wolven in the stabbed in the smotach and stop on Wolven hand*
Creator
11126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Where I Live
Offline
Posted 2/16/10

Angela210 wrote:


Kawaii-jacob wrote:



(Light: was tooken away )

Wolven: O.k I think i will Get rid of Light now



(I see................)

Amu Kuran: *Thinkes of something and she though to herself:What to do?! I have to think of something to save light but what and how?* hmmm.......*put her finger on her left cheek*

Rosabella:*walk to Wolven and stabbed Wolven in the stabbed in the smotach and stop on Wolven hand*


Letch: you cannot stop me*stabs Light*
wolven:*dies*
Posted 2/16/10 , edited 2/16/10

Kawaii-jacob wrote:


Angela210 wrote:


Kawaii-jacob wrote:



(Light: was tooken away )

Wolven: O.k I think i will Get rid of Light now



(I see................)

Amu Kuran: *Thinkes of something and she though to herself:What to do?! I have to think of something to save light but what and how?* hmmm.......*put her finger on her left cheek*

Rosabella:*walk to Wolven and stabbed Wolven in the stabbed in the smotach and stop on Wolven hand*


Letch: you cannot stop me*stabs Light*
wolven:*dies*


Rosabella:Shut up Well you*Walk to Letch and kick him in the wrong place and pushes him in the smotach and stabbed him and set Wolven body on fire* Done
Creator
11126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / M / Where I Live
Offline
Posted 2/16/10

Angela210 wrote:


Kawaii-jacob wrote:


Angela210 wrote:


Kawaii-jacob wrote:



(Light: was tooken away )

Wolven: O.k I think i will Get rid of Light now



(I see................)

Amu Kuran: *Thinkes of something and she though to herself:What to do?! I have to think of something to save light but what and how?* hmmm.......*put her finger on her left cheek*

Rosabella:*walk to Wolven and stabbed Wolven in the stabbed in the smotach and stop on Wolven hand*


Letch: you cannot stop me*stabs Light*
wolven:*dies*


Rosabella:Shut up Well you*Walk to Letch and kick him in the wrong place and pushes him in the smotach and stabbed him and set Wolven body on fire* Done


Gretta: *snaps Lights neck*Ha
Light: *about to die*
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.