First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Post Reply [RP] Camp Grounds
Member
3846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Jamaica
Offline
Posted 3/19/10
Maria: Yup, cuz now your his girlfriend! Hehe, but all I wanted to do was zap it.
She turned to look around the corner of the tree she and Okami were hiding behind. She pointed two of her fingers the birds eyes and sent two lightning bolds toward it. It hit on target and the Fury began to shriek in pain.
Maria: Alright! I made it blind! That should help that Ray dude, or it might make things worse.......I don't know.
Posted 3/19/10
" what do you mean i'm his girlfriend ? "
Member
3846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Jamaica
Offline
Posted 3/19/10
Maria: Well, he did say he would protect you. And I think I did see him looking at you kinda uh, cutely, I guess.
Posted 3/19/10
*The fury charges at Rey and he sighs* Same as before...do you guys never learn new tricks? *From somewhere to the right of the fury Ray's claw that he seems to have launched at some point smashes into it and latches on to its head, in the pulls the fury around a tree and towards Ray, the Fury extends its Talons laughing*
You wanted the sword right? I think you should have it. *Ray throws the sword as one would a spear and it pierces the fury, which turns to dust, the dust, instead of blowing away floats around the sword and joins together to make a single fury feather which Ray takes* Finally done...
Posted 3/19/10
Okami gets out of her hiding place and runs toward Ray, and hugs him, " oh wow "
Posted 3/19/10
*Ray is a bit shocked he hugs you too but you can tell he feels kind of awkward for some reason* Umm thanks...I guess? Though after a while you sort of get used their tactics.
Posted 3/19/10
" Okami doesn't let go, " you know I could have taken them on too "
Member
3846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Jamaica
Offline
Posted 3/19/10
Maria: ~whispers~ And she wonders why I called him her boyfriend. So dense. ~picks her voice up~ Yeah good job. Who are you?
Posted 3/19/10
" this is Ray and don't think I didn't hear you i'm also part wolf you know I have good hearing, and he is not my boyfriend yet hahaha "
Posted 3/19/10 , edited 3/19/10
*Ray looks at the new person stepping forward and realizes the position he is in so he backs away* Ah, I am Ray, son of Hypnos, god of sleep. *he tilts his head slightly* I thank you for your bindings before.

*he takes out the feather he had picked up and places it in the slot where a feather is missing on his cape, the feather mends in and the cape turns back to his old dark cloak* And who might you be? *he asks Maria (lol)*
Posted 3/19/10
" nice hehe( Okami notices she was clinging to him) oh god i'm sorry, and sorry for falling on you eirlier "
Member
3846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Jamaica
Offline
Posted 3/19/10 , edited 3/19/10
Maria: Hypnos? Haha, sheep. Sheep are cool. Why are you backing away from Okami? Seems you were comfortable. And I ment it for you to hear Okami ~stick her tongue out jokingly at Okami~ Not really, but oh well. Oh, and my names Maria Moriarty. I'm the daughter of Zeus.
Posted 3/19/10

Oh no, don't worry about it... *he says*
Posted 3/19/10
" this might sound kinda sudden but would you like to do some thing together some time Ray "
Member
3846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Jamaica
Offline
Posted 3/19/10
Maria: Woah.......
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.