First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
just 4 girls...did u ever hide somthing in ur bra
22785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 4/8/10
no! why would i do something like that?!

hmm.. that reminds me,.. my friend once hid her phone in her bra cuz we had this cellphone inspection thingy at school where they confiscate it if they found yours.
Posted 4/8/10
Ya I do, money, period stuff <.< just because skirts don't have pockets at my school.
5976 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / USA
Offline
Posted 4/8/10
not yet
4674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 4/8/10
yeah not willing to say what
6513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / Los Angeles
Offline
Posted 4/8/10
I hide everything in my bra. Oh, durn, this is just for girls . . . :/
Posted 4/9/10
Nope.
1883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Somewhere in Boston
Offline
Posted 4/9/10
No Never
Posted 4/9/10
Nope, never.
1504 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F
Offline
Posted 4/9/10
Nah~ I cant even imagin doin such thing xD
701 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / behind ya'
Offline
Posted 4/9/10
i have never...but maybe i will with my handphone in school.so that my teacher will not take it away...
1356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 4/9/10
Its so weird so never LOL
This made me laugh
19994 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/16/10
Well, At parties I use to put my money or mobile in it if I don't have a good bag with me. Even though it's uncomfortable, the most important thing is that the belongings is on a secure place. It would suck if something went missing.
1300 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / mexico
Offline
Posted 5/16/10
yes but i dont remember what
Posted 5/17/10
I have the perfect measure - 90- if you know what is that, so.........
10387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in your heart
Offline
Posted 5/17/10
ones at school
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.