First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
★[Contest]★ Favorite Food + YOU!
Star Requester
37656 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 3/27/10

Amu-101 wrote:

oh ... how do i scan it ?


You need to buy a scanner xD If you have one, open the top and insert your drawing facedown ^ ^
Posted 3/30/10 , edited 3/30/10
here;s my entry xD im not tht good in this drawing since itz my first time doing chibi---ish drawing O.O sorry if itz bad but i just chnged the lighting of the pic on the computer..is tht ok ?

Star Requester
1725 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / BIZEE !
Offline
Posted 3/31/10

dazw wrote:

here;s my entry xD im not tht good in this drawing since itz my first time doing chibi---ish drawing O.O sorry if itz bad but i just chnged the lighting of the pic on the computer..is tht ok ?



CUTE~<3 You have a good chance of winning!!
Posted 3/31/10


OMG !! NO WAY O.O !! but the quality sux soo bad >< damn i h8 my mobile for this HUGE reason O.O i made 3 more drawings but then i realized tht i could only put 1 entry... :((
Star Requester
1725 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / BIZEE !
Offline
Posted 3/31/10


Yeah, it's true the quality is bad, but atleast people can see it. ^^ LOL I have 7 entries all different foods. It's hard to pick my favourite food and my favourite drawing. xD
6983 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Radiant Garden.
Offline
Posted 4/2/10 , edited 4/7/10
Here is mine!
1529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ✿░▒❀░▒Clow Land░▒...
Offline
Posted 4/2/10
I tried my best..(>u<)
hope you like it...(^u^)
Me and My Favorite Food
Star Designer
17372 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Twitter.... :D
Offline
Posted 4/2/10 , edited 4/2/10
OH MAI IM SO SORRY IT TOOK SO LONG here's my suckish entry =__= i simply FAIL at drawing expressions and bgs D: so i leeft the bg empty =s= and im simply too lazy to edit it. OTL



I sincerely apologize if the drawing burns your eyes. Orz.

PS. in the speech bubble below the 'lindt dark chocolate' bubble, dun bother about the words. Its all gibberish OxO LOL I luk better in my drawing than in RL .__. OTL For some reasons, my fav charcters in this comic strip were the random friends B and C LOL
Star Designer
17372 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Twitter.... :D
Offline
Posted 4/2/10

krazei wrote:

I tried my best..(>u<)
hope you like it...(^u^)
Me and My Favorite Food


So cute!! >w< I love the coloring 8D Weee I love ice-cream too!! <3
29249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / USA
Offline
Posted 4/7/10
I hate my camera so much T^T
It looks so ugly since the flash was so bright and i didn't have time to rotate it.

Star Requester
12010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / V O N G O L A. HQ
Offline
Posted 4/9/10

janethng wrote:

I am not really participating but I made one for fun! ^^



WAAAAHHH KAWAII NE~ can yhu draw meh one
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.