First  Prev  1  2  Next  Last
[NKP] Da creator!
16572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / under ur table
Offline
Posted 3/6/10 , edited 4/24/10


--------------> do u choose wht u like nadeshiko/nagihiko pics in album the just order here!!!






just said wht pics is it^^ or its better when ur gonna comment the pic!!



FORM


username:
wht pic is it?? do u comment it??:
do u upload in "share wht pic of nadeshiko u have",???:


were gonna pm u^^
and tnx
[NKP] Da forum gamer:D
29626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
quit
Offline
Posted 3/6/10

adenxanimeaddict wrote:

hi!!!
--------------> do u choose wht u like nadeshiko/nagihiko pics in album the just order here!!!






just said wht pics is it^^ or its better when ur gonna comment the pic!!



FORM


username:
wht pic is it?? do u comment it??:
do u upload in "share wht pic of nadeshiko u have",???:


were gonna pm u^^
and tnx


Username: SayuriUchiha
Wat pix: The one that I commented on.(The Long pix with Nagi staring at something)
Upload: I uploaded 3 pixs

P.S. Is this how Ima supposed 2 answer? Cuz it's kinda hard 2 understand, sry ^^ll
[NKP] Da forum gamer:D
29626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
quit
Offline
Posted 3/10/10
Username: SayuriUchiha
Wat pix: The one with Nagi holding Amu's hand, the one with Nadeshiko smiling with her eyes closed, n Nadeshiko with half amu in the bakround XD
Uploaded 3 pixs XD

Thnk u! Will order more when more pixs come XD
[NKP] Da forum gamer:D
29626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
quit
Offline
Posted 3/7/10
Username: SayuriUchiha
Wat pix(s): The shocked nagi one n the embarrassed nagi with amu.
Uploaded 2 pixs

Thnk u! XD
[NKP]Kawaii custumers!
1053 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / philippines
Offline
Posted 3/19/10
i want the nadeshiko kawaii pic that has pls order this and shes only one there the background is color blue
[NKP] Da creator!
16572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / under ur table
Offline
Posted 3/22/10
pls fill the form and comment the pic u want and pay it^^
tnx!!
if u didnt fill up ur form in 5 days ur order be ignored!
march 22(start now)
[NKP] Da creator!
16572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / under ur table
Offline
Posted 3/22/10

adenxanimeaddict wrote:

pls fill the form and comment the pic u want and pay it^^
tnx!!
if u didnt fill up ur form in 5 days ur order be ignored!
march 22(start now)


[NKP] Da forum gamer:D
29626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
quit
Offline
Posted 3/24/10
Username: SayuriUchiha
Pix want: The one with Nagi, Rima, Tadase, n Amu all shocked(kind of ^^ll)
Uploaded: 1 pix

Thnk u ^^
[NKP] Da creator!
16572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / under ur table
Offline
Posted 4/2/10
ur order is now ignore!
u should fill up the form
and comment the pic!
[NKP] founder Of pics!
17160 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/4/10
Username: NadeshikoChii
Wat pix: The one where it has nadeshiko and temari on it and it says what the group is about.
Upload: I uploaded 2 pixs
[NKP] Da forum gamer:D
29626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
quit
Offline
Posted 4/12/10
username: SayuriUchiha
wht pic is it?? do u comment it??: The one with Rhythem n Nagi talking XD N yes XD
do u upload in "share wht pic of nadeshiko u have",???: Yes ^^

[NKP]Kawaii custumers!
29 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Phillipines
Offline
Posted 5/1/10
username: My_heart_unlock
wht pic is it?? do u comment it??: that pic is Nagihiko is cosplaying a bunny,yes
do u upload in "share wht pic of nadeshiko u have",???: yes
[NKP]gfx mods~!
6665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In a fun shugo ch...
Offline
Posted 5/25/10

adenxanimeaddict wrote:



--------------> do u choose wht u like nadeshiko/nagihiko pics in album the just order here!!!






just said wht pics is it^^ or its better when ur gonna comment the pic!!



FORM


username:
wht pic is it?? do u comment it??:
do u upload in "share wht pic of nadeshiko u have",???:


were gonna pm u^^
and tnx


username: Shana_IsCool
wht pic is it?? do u comment it??: I comment on them (Nadeshiko smiling and cute, Nadeshiko & Temari, and the one with Nagi and Rhythm)
do u upload in "share wht pic of nadeshiko u have",???: yup ^^ 4 pics -.-"
[NKP]gfx mods~!
6665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In a fun shugo ch...
Offline
Posted 5/30/10

adenxanimeaddict wrote:
just said wht pics is it^^ or its better when ur gonna comment the pic!!
FORM


username:
wht pic is it?? do u comment it??:
do u upload in "share wht pic of nadeshiko u have",???:

were gonna pm u^^
and tnx


username: Shana_IsCool
wht pic is it?? do u comment it??: Yes, it's the one when nagi wore that bunny ear xD
do u upload in "share wht pic of nadeshiko u have",???: Yup2
[NKP] Da creator!
16572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / under ur table
Offline
Posted 5/31/10

ATTENTION!
all the order here at forum is done!
we pm your order:)
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.