First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
the most beautiful anime boy character
2966 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Singapore
Offline
Posted 4/30/10

joiespresso wrote:



Or Tamaki.

isn't this mikage from 07 ghost?

Posted 4/30/10

LINA1437 wrote:

TRAIN HEARTNET



AKATSUKIA CHIK



which anime are they from? OMG O,...O
Posted 4/30/10
the most beautiful....

i'd say kazuki fuuchoin from get backers
1247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / Malaysia
Offline
Posted 4/30/10
ALTO!! ~ MACROSS FRONTIER

26 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 4/30/10
i think Kei from Special A should be included. i luv his hair!!!

4453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 4/30/10
Hoa-Sama from Shaman King :)

Yoh-Sama also from Shaman King :)

Tsukiyomi Ikuto-kun from Shugo Chara :)

Aizen Sousuke from Bleach

6240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / shitty england
Offline
Posted 4/30/10



Yup.
127 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 4/30/10

ryvlyn wrote:

okay .. a beautiful boy =_=" weird



and these guys..


kakkoi XD


these guys too..


definitely..


which anime are the last two from ?
2184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Behind your back....
Offline
Posted 4/30/10
USUI TAKUMI in Maid Sama
4010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 4/30/10
I love Frau from 07 Ghost
Posted 5/1/10
Alfred F.Jones o//////o
33 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / [ ..]
Offline
Posted 5/1/10
....m..idk...but probably the most hilarious looking beautiful boys are from this anime where a girl confessed to a guy when they were kids and the boy said ew or w/e cuz she was ugly and then after years her aunt made her turn into....blah blah idk how to explain..
33 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / [ ..]
Offline
Posted 5/1/10


the second guy is from zombie loan i think and the first guy just search for his name and you'll find the anime..
Posted 5/1/10
tadase hotori -.-
Posted 5/1/10

xXxZanKuroDemonxXx wrote:



the second guy is from zombie loan i think and the first guy just search for his name and you'll find the anime..


yeah thanks, i researched it XD
Zombie-loan is toooo short T_____T.. nyaahh
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.