First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply [GAME]DPBM
Posted 3/27/10

Kuroki_92 wrote:

i did yesterday acctually! o.o thats kinda creepy lol


DPBM likes Kingdom Hearts?


I LOVE Kingdom Hearts <3

DPBM has de ja vu's?
Posted 3/27/10
i have those all the time hahaha especially in dreams lol i dream something then it happens hahahaha


DPBM likes the rain?
Posted 3/27/10

Kuroki_92 wrote:

i have those all the time hahaha especially in dreams lol i dream something then it happens hahahaha


DPBM likes the rain?


hmmm. I guess I do, but that's only because we don't have PE when it rains lolz

DPBM can talk to its subconscience?
Posted 3/27/10
i dont know what that means lol but i guess i do hahaha i talk to myself


DPBM likes exploring?
Posted 3/27/10

Kuroki_92 wrote:

i dont know what that means lol but i guess i do hahaha i talk to myself


DPBM likes exploring?


I love exploring and subconscience is that voice inside your head XD

DPBM wants to ride a dinosaur?
Posted 3/27/10
hahaha yes that happens to me too lol and i would like to ride a t-rex hahah so much fun lol


DPBM wants to fly?
Posted 3/27/10

Kuroki_92 wrote:

hahaha yes that happens to me too lol and i would like to ride a t-rex hahah so much fun lol


DPBM wants to fly?


I believe I can fly I believe I can touch the sky XD


DPBM wants to teleport to different dimensions?
Posted 3/27/10
hahahaha i doo too sometimes, and i would love to lol especially a anime demension hahaha


DPBM plays video games?
Posted 3/27/10

Kuroki_92 wrote:

hahahaha i doo too sometimes, and i would love to lol especially a anime demension hahaha


DPBM plays video games?


Of course~ I love playing video games

DPBM also likes playing video games?
Posted 3/27/10
hahaha yeah lol i play alot hahaha

DPBM likes camping?
Posted 3/27/10 , edited 3/27/10

Kuroki_92 wrote:

hahaha yeah lol i play alot hahaha

DPBM likes camping?


How'd you know? XD

DPBM likes roasting weenies [hot dogs]~? XD
Posted 3/27/10
just guessing lol wow i must be good at guessing hahaha XD yes hahaha but i hate it when they get too burnt lol

DPBM likes to go swiming?
Posted 3/27/10

Kuroki_92 wrote:

just guessing lol wow i must be good at guessing hahaha XD yes hahaha but i hate it when they get too burnt lol

DPBM likes to go swiming?


this person likes to go swimming. I just swam yesterday XD

DPBM likes marshmallows?
Posted 3/27/10
hahaha i wish it were warmer and then more attractive to go swiming lol
i like marshmellows, but they kinda bore me now, i eat them alot



DPBM likes icecream? ^^
Posted 3/27/10

Kuroki_92 wrote:

hahaha i wish it were warmer and then more attractive to go swiming lol
i like marshmellows, but they kinda bore me now, i eat them alot



DPBM likes icecream? ^^


*goes to an ice cream stand and buys one* you were saying? XD

DPBM likes to chew gum?
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.