First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply (A relaxing picnic...) Chat Play! (With MORE DRAMA!!! :D)
3673 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / At the picnic wit...
Offline
Posted 4/13/10
Blaze: *snaps out of rant mode* what?
Rima: BLAZE NOT NOW! KUKAI IS GOING TO SNAP ANY MINUTE
Blaze: RIGHT! Sorry Hana! Maybe later *continues to stare at Kukai*
Utau: Aww, this book is stupid
Kukai: Nah, i think its great!
Utau: THEN I LOVE IT!
6665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In a fun shugo ch...
Offline
Posted 4/13/10
Shana: Utau, so which one is it? Hate it or love it?
Taka: Hah...... (I wonder when I'll tell them)
Tadase: Let me look at that book!
3673 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / At the picnic wit...
Offline
Posted 4/14/10
Kukai: Sure *hands book to Tadase*
Rima: THE RANT WENT TOWARDS TADASE-KUN!
Utau: Oh, i love love love it!
♥~Mim~♥
5432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / I never stay in o...
Offline
Posted 4/14/10
Hana: Remember my brother Erie? from when we were kids xD
Mim: So u saw your big bro?
Hana: Yeah
Mim: Your brother's pretty hot
Hana: Mim... So anyways Blaze *whispers in ear* He got an egg!
6665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In a fun shugo ch...
Offline
Posted 4/15/10
Tadase: *Reads* WHAT IS THIS THING?????? I CAN'T BELIEVE WHO WROTE THIS ISN'T ARRESTED!!!!!!!
Shana: T-Tadase...
Amu: Tadase-kun
Taka:
3673 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / At the picnic wit...
Offline
Posted 4/16/10
Rima: I cant tell....did Tadase-kun just chara change?
Blaze: I dont know
(this is when Hana whispered to Blaze)
Blaze: Oh ok...how nice *focuses back on book*
Kukai: Oh come on, its not that bad!
♥~Mim~♥
5432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / I never stay in o...
Offline
Posted 4/16/10
Hana: Yeah... *looks over at book* What's that your looking at?
6665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In a fun shugo ch...
Offline
Posted 4/17/10
Tadase: WHO WROTE THIS THING?????? I DEMAND HE FACE HIS KING!!!!!
Shana: Definitely character change....
3673 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / At the picnic wit...
Offline
Posted 4/17/10
Blaze: (oh, so she can tell? xD interesting....)
*... comes by all*
...: Hello, im am the delivery man....
Blaze: delivery? from who?
...: Celia and Shota. You know that they are making out on the other side of the park right?
Blaze: (of course I didnt know that....) no, i didnt...
Icy: (hes getting better...)
...: Well they told me to give you guys this, for being great friends!
Blaze: I see, well thanks!
....: *runs off*
Icy: *whispers to Blaze* I felt a chara by him...
Blaze: *whispers back* You did? Well maybe he has a chara hatching....just let it be
Icy: ok then....
3673 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / At the picnic wit...
Offline
Posted 4/17/10
Celia: *still dizzy* Wheres my pineapple?!?
Shota: Pineapple?? I thought you wanted a turkey sandwich!
Celia: Yes...with pineeyapples!!
Kuuta: She lost it Shota, now what....
Shota: ...*slaps Celia really hard in the face*
Celia: OW! SHOTA WHA.... ...(DO I LOOK PRETTY ENOUGH FOR HIM!?!?) Um....what was I doing?
Kuuta: Acting retarded cuz you were half asleep...
Celia: ( ......must act cool) oh, wheres Claire?
Shota: We dont know....
♥~Mim~♥
5432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / I never stay in o...
Offline
Posted 4/17/10
Hana: *starts reading book*...this is retarded
-after ... gives them the gift-
Hana: Oh thank u ...( I don't think they're really making out )
Mim: Let's Open it!
Hana: Later...
6665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In a fun shugo ch...
Offline
Posted 4/17/10
Shana: Thanks
Taka: Nice
Tadase: Thanks
Starting To Write
3056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / (Canada) Having a...
Offline
Posted 4/17/10
Sorry imma join late XD Had lots of HW and sports XD
Name: Kizuna
Clothes: her old school uniform outfit (white blouse under red long sleeve under very light brownish greyish blazer/jacket thingy, red plaid skirt (sorta like amu's but a bit different), red plaid with black strips knee thingys, black shoes
Hair Style: a bit longer now up to shoulders...i drew a pic of her with longer hair XD but she looks too old
Secrets: Nothing much, since Kutau is offical she's gotten over Kukai a long time ago in this chatplay and doesn't really like anyone
Extra Info: 13 or something now, chara is Alice obviously, she now lives with Shiki because she's moved away from her family, they treated her badly (btw Shiki's just some 14 year old guy i dun wanna introduce cuz there's so many characters XD)

I'll also be Yaya and maybe Ikuto for a bit but i dun really wanna introduce them since they'll be wearing there usual clothes

-----------------------------------------------------------------------

Kizuna: *in Shiki's house* I'm so glad i found a place to live! Finally! And he doesn't have parents either..just our master and that's all! but i'm just glad i finally got over.that thing.........*yawns* :)
Alice: I just saw u change emotions really quickly there Kizuna. Ur sure u wanna go meet them at the park today?! Ur so tired and still recovering so--
Kizuna: *grabs Alice* LET'S GO I made cake and sushi so i dun wanna let it go to waste! Slumber party!! I'm so going! I'm not letting them leave me outta a fun day XD I'm bored anyways
Alice: Quick change there. Okay Well i wanna see how everyone's doing anyways






♥~Mim~♥
5432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / I never stay in o...
Offline
Posted 4/17/10
Hana: *sees Kizuna arrive* OMG Kizuna!!! *gives hug* I'm so happy to see u
Mim: Yeah Alice! *high fives*
Starting To Write
3056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / (Canada) Having a...
Offline
Posted 4/17/10
Alice: *high fives Mim* Hey! *looks at food* It sure looks good Did Hana-chan make the bentos?
Kizuna: Hana!! I’m so glad to see u! XD *points at the comic Blaze is reading* what’s that?
Alice: *stomach rumbles* Hehe *takes out the cakes and sushi*
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.