Created by joiespresso
First  Prev  1  2  Next  Last
Have you ever forgotten to take your clothes off before going into the shower?
4198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Mexico
Offline
Posted 4/30/10
Nope
31147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/30/10
nope, i'm proud to say that i have not
Posted 4/30/10
one time when i was in a rush so only one time i did.........

but sometimes i forget i hav my jewlery on...........
Posted 4/30/10
no i guess
16082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Vancouver, B.C.
Offline
Posted 4/30/10
How drunk do you have to be to do that?

Here I thought I was bad... sheesh.
3215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Pennsylvania
Offline
Posted 5/2/10
No.
6641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/2/10
No... and thats a good thing.
3808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Korea
Offline
Posted 5/5/10
yeah i always for got the undies XD
4445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Singapore
Offline
Posted 5/5/10
Haha nah... LOL
79512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / dubai
Offline
Posted 5/5/10
Once...hahah~ when im tired or when im not thinking ~
19994 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/8/10
Haha Never xD
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.