Remove this ad
First  Prev  1  2  Next  Last
Halo Reach Beta
34131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Texas
Offline
Posted 5/10/10

VGKoopa wrote:

Beta is starting to shape up with Invasion finally live. I'm leaning more and more towards invasion slayer though. While invasion is good and all and I think its one of the best variants in the game, I think that invasion slayer (especially on a map as big as boneyard) is the perfect experience for Reach.


Invasion is a pain in the ass for Elites. Only twice have I seen them actually win a game. However, it's the exact opposite for Spartans in Slayer. Good god...
42 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/15/10 , edited 5/15/10
I like it kinda... i mean it hasnt convinced me it is better than halo 3. on the beta the B.R. is not even worth the time not to mention the target reticule works differently. the worst part is that its a pain trying to figure out why you died, i cant figure out the "beat down rule" or any of the other things that were kinda easy to find halo 3. i hate invasion, and the game kinda reminds me of cod4 without all the laying on the ground. all that aside i do like it a bit, and i think it just has to grow on me probably! ohh and also wtheck is with the grenades! they are like supersonic haha
Posted 5/15/10
Well for me I think it has convinced me to be better than Halo 3. Sprint feature, Guard feature etc! I love the assinations. I can't complain about, no 1 should. I think Bungie is actually starting to listen to us, and i have high expectations for this game. Btw I saw that invasion is a pain for Elites often, but honestly i win a lot when being an elite or spartan. In invasion it is about team work and strategy. I can't wait for it to come out in the fall, because Mw2 is pissing me off and it's getting really boring.

Oh....... and damn all of you who love headhunter, goodbye
42 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/16/10

espada64 wrote:

Well for me I think it has convinced me to be better than Halo 3. Sprint feature, Guard feature etc! I love the assinations. I can't complain about, no 1 should. I think Bungie is actually starting to listen to us, and i have high expectations for this game. Btw I saw that invasion is a pain for Elites often, but honestly i win a lot when being an elite or spartan. In invasion it is about team work and strategy. I can't wait for it to come out in the fall, because Mw2 is pissing me off and it's getting really boring.

Oh....... and damn all of you who love headhunter, goodbye


i love the assassinations too! it reminds me a bit of afro samurai
Posted 5/16/10 , edited 5/16/10

>>i love the assassinations too! it reminds me a bit of afro samurai :P

I also like how the elites get to roll around, i always wanted to do that, because the elites in campaign Halo1-3 did that.

haha lol afro samurai hmm, they ended the season right? I didn't really watch it, but was the teddy bear guy pretty good?
42 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 5/16/10

espada64 wrote:


>>i love the assassinations too! it reminds me a bit of afro samurai :P


I also like how the elites get to roll around, i always wanted to do that, because the elites in campaign Halo1-3 did that.

haha lol afro samurai hmm, they ended the season right? I didn't really watch it, but was the teddy bear guy pretty good?

yeah the teddy bear guy was pretty good i was referring to the video game however lol
Posted 5/18/10

Christianya wrote:


espada64 wrote:


>>i love the assassinations too! it reminds me a bit of afro samurai :P


I also like how the elites get to roll around, i always wanted to do that, because the elites in campaign Halo1-3 did that.

haha lol afro samurai hmm, they ended the season right? I didn't really watch it, but was the teddy bear guy pretty good?


yeah the teddy bear guy was pretty good i was referring to the video game however lol :P

Wow lol, so you weren't referring to the show at all huh. Well how was afro samurai on the 360. Alot of blood n gory? And to make this topic relevant, i like how you lunge with the sword on beta just like afro samuri lol.
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.