First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
[TWDrama] Summer's Desire
10 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Germany
Offline
Posted 7/6/10 , edited 7/6/10
Though I never read the manga, but Peter Ho protrayed Ou Chen's Character so well, that I loved it more than Luo xi's.

That Luo Xi guy is just too sneaky for me likin!!!


Team Ou Chen 4EVER!!!
663 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 7/6/10
look very interesting
1264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / not telling...som...
Offline
Posted 7/19/10
I love ep 7
7313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 8/11/10
Really love this drama <3 It's amazing n_n
5555 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / here
Offline
Posted 8/12/10
the story is going in circles @_@ can't tell who she's gonna end up with at all...she's like going back and forth....but i guess thats what makes it more interesting haha ^_^ who knows how many episodes there are?
1731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Romania
Offline
Posted 8/15/10
I saw 11 episodes till now online. In Romania I know, I will never have the possibility to see Summer's Desire. I whited almost 1 year to have this chance. Peter are doing a great job with this series !! Summer's Desire is the best Taiwanese TV series in 2010. Is my favorite drama, and I love OU CHEN
TEAM OU CHEN
168382 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Antique bookshop
Offline
Posted 8/15/10
this is a really good drama!
ep 12 !!!!!!!!!!!
3358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Australia
Offline
Posted 8/16/10
hmm. seems like a good drama (:
33 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Depok
Offline
Posted 8/18/10
i wish it is not a typical drama Asia. but it seems promising...i'd watch the 2 1st episode, and i like ,i'm definitely in team Lou Xi.he looks deadly and i like it,hahha
168382 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Antique bookshop
Offline
Posted 8/18/10
it is not a typical taiwan drama.
33 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Depok
Offline
Posted 8/19/10 , edited 8/19/10
yesterday my heart was for Luo Xi but the next day i sympathize to Ou Chen.what a drama. i've never been this confused which team is better?
33 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Depok
Offline
Posted 8/22/10
OMG i just can't wait to watch the ending...for the first time i'm in team Luo Xi but then i'm sick of his attitude (i cant explain why) and im so fall for Ou Chen...yeah he is warmer and more human...someone that should be loved...who will be the winner of the heart of Xiao Mo???
33 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Depok
Offline
Posted 8/22/10
team ou chen!!!haha...i think Luo Xi is just some kind of intermezzo. i mean,Xiao Mo is with Ou Chen since childhood, we need some space here, but it's just temporary. true love always wait..haha
930 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 8/28/10
its quite good
51 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/30/10
There are 14 episodes in total
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.