First  Prev  1  2  Next  Last
Mod Sign Up
32 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Boring World
Offline
Posted 4/15/10 , edited 5/6/10
Hey Minna! Apply Here! [XnagiiX is Currently Hir!,Me Just Edited iHeartAmu's Post xD]

We Currently Need:
3 GFX Mods [Completed :)]
1 Forum Topic/Game Posters/Starters [Completed :)]
1 Forun Repliers
2 Group Updaters
2 Birthday Updater
2 Greeter

-So In A Few Words [xD], We Have 4 Mods and We Need 7 Mods ^^

Fill The Form:

Nickname:
Username:
DOB [Year Optional]:
What Job Will U Take?: [P.S. If U Want To Be A GFX Mod,The GFXs Are Allready Full! So Everyone Cannot Sign Up Into A GFX Anymore!]
Why You Want TO Become A Mod?:
Are You Active?:
Did You Invite Your Buddies?: [Serves As Payment For Signing Up!]

Your Job?

GFX Mod: Edit Pictures For The Group [FULL]
Forum Topic/Game Poster/Starter: Post/Starts Forum Topics and/or Games
Forum Replier: Reply Forum Post, I Made This Cuz Im So Tired Replying In Ur Post, But Its Ok I Will Just Help Ya ^^
Group Updater: The 1 Who Will Update the Group in The group section
Birthday Updater: Updates the Bdays of the members hir ^^ [P.S. The Birthday Section Will Be Added When Already Have This Mod!]
Greeter: Greet The Members Hir If Their Bday Already xD

Note: Please Suggest More Jobs. Click Here To Suggest


Posted 4/15/10
Username: XnagiiX
Why U Wanna Mod Here: U Asked Me To Be A Mod Here
What Program Do You Use: PS CS4, Photoscape
Will You Do Your Best: Of Course!
GFX Samples:

Aviis [2]:


Banners [1]:


Thats All I Have 8D
32 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Boring World
Offline
Posted 4/15/10

XnagiiX wrote:

Username: XnagiiX
Why U Wanna Mod Here: U Asked Me To Be A Mod Here
What Program Do You Use: PS CS4, Photoscape
Will You Do Your Best: Of Course!
GFX Samples:

Aviis [2]:


Banners [1]:


Thats All I Have 8D


APROOVED! BE ACTIVE~!!!!

Posted 4/15/10

iHeartAmu wrote:


XnagiiX wrote:

Username: XnagiiX
Why U Wanna Mod Here: U Asked Me To Be A Mod Here
What Program Do You Use: PS CS4, Photoscape
Will You Do Your Best: Of Course!
GFX Samples:

Aviis [2]:


Banners [1]:


Thats All I Have 8D


APROOVED! BE ACTIVE~!!!!



THNX! DO MY BEST HERE!! xD
32 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Boring World
Offline
Posted 4/15/10

XnagiiX wrote:


iHeartAmu wrote:


XnagiiX wrote:

Username: XnagiiX
Why U Wanna Mod Here: U Asked Me To Be A Mod Here
What Program Do You Use: PS CS4, Photoscape
Will You Do Your Best: Of Course!
GFX Samples:

Aviis [2]:


Banners [1]:


Thats All I Have 8D


APROOVED! BE ACTIVE~!!!!



THNX! DO MY BEST HERE!! xD


I'LL PM U UR FIRST JOB :)

Posted 4/15/10

iHeartAmu wrote:


XnagiiX wrote:


iHeartAmu wrote:


XnagiiX wrote:

Username: XnagiiX
Why U Wanna Mod Here: U Asked Me To Be A Mod Here
What Program Do You Use: PS CS4, Photoscape
Will You Do Your Best: Of Course!
GFX Samples:

Aviis [2]:


Banners [1]:


Thats All I Have 8D


APROOVED! BE ACTIVE~!!!!



THNX! DO MY BEST HERE!! xD


I'LL PM U UR FIRST JOB :)



OKEEE!!

Hinamori Fan
12842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Gotham City
Offline
Posted 4/20/10 , edited 4/20/10
Username: Kyra926
Why U Wanna Mod Here: i love making groups SPARKLE!
What Program Do You Use: mybannermaker.com, Photoshop, Blingee.com
Will U Do Your Best: YES!!!
GFX Samples: Aviis (2):
Posted 4/27/10

kyra926 wrote:

Username: Kyra926
Why U Wanna Mod Here: i love making groups SPARKLE!
What Program Do You Use: mybannermaker.com, Photoshop, Blingee.com
Will U Do Your Best: YES!!!
GFX Samples: Aviis (2):

ACCEPTED!! THNX FOR SIGNING-UP ^^ PLEASE BE ACTIVE :))


Posted 4/28/10
Username: Kasumi_Devil
Why U Wanna Mod Here: I wanna make the group creative
What Program Do You Use: GIMP 2.6, Photoshop Elements 0.7, Photoscape
Will U Do Your Best: yeah! of course!
GFX Samples: Aviis (1)
Hinamori Fan
12842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Gotham City
Offline
Posted 4/28/10

XnagiiX wrote:


kyra926 wrote:

Username: Kyra926
Why U Wanna Mod Here: i love making groups SPARKLE!
What Program Do You Use: mybannermaker.com, Photoshop, Blingee.com
Will U Do Your Best: YES!!!
GFX Samples: Aviis (2):

ACCEPTED!! THNX FOR SIGNING-UP ^^ PLEASE BE ACTIVE :))




OKAII!! I WILL! THNX FOR ACCEPTING! =^.^=
Posted 4/28/10

kyra926 wrote:


XnagiiX wrote:


kyra926 wrote:

Username: Kyra926
Why U Wanna Mod Here: i love making groups SPARKLE!
What Program Do You Use: mybannermaker.com, Photoshop, Blingee.com
Will U Do Your Best: YES!!!
GFX Samples: Aviis (2):

ACCEPTED!! THNX FOR SIGNING-UP ^^ PLEASE BE ACTIVE :))




OKAII!! I WILL! THNX FOR ACCEPTING! =^.^=


NO PROBS KYRA-CHAN!! Oh Yeah, U Can Begin Ur First Job Now ^^. Can U Change The Avii Please~? Thnx ^^

Posted 4/28/10

Kasumi_Devil wrote:

Username: Kasumi_Devil
Why U Wanna Mod Here: I wanna make the group creative
What Program Do You Use: GIMP 2.6, Photoshop Elements 0.7, Photoscape
Will U Do Your Best: yeah! of course!
GFX Samples: Aviis (1)


ACCEPTED!! THNX FOR SIGNING UP AND PLEASE BE ACTIVE ^^

Hinamori Fan
12842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Gotham City
Offline
Posted 4/28/10

XnagiiX wrote:


kyra926 wrote:


XnagiiX wrote:


kyra926 wrote:

Username: Kyra926
Why U Wanna Mod Here: i love making groups SPARKLE!
What Program Do You Use: mybannermaker.com, Photoshop, Blingee.com
Will U Do Your Best: YES!!!
GFX Samples: Aviis (2):

ACCEPTED!! THNX FOR SIGNING-UP ^^ PLEASE BE ACTIVE :))




OKAII!! I WILL! THNX FOR ACCEPTING! =^.^=


NO PROBS KYRA-CHAN!! Oh Yeah, U Can Begin Ur First Job Now ^^. Can U Change The Avii Please~? Thnx ^^



HAI!! WILL DO! ARIGATO! AGAIN! x
Posted 4/28/10

XnagiiX wrote:


Kasumi_Devil wrote:

Username: Kasumi_Devil
Why U Wanna Mod Here: I wanna make the group creative
What Program Do You Use: GIMP 2.6, Photoshop Elements 0.7, Photoscape
Will U Do Your Best: yeah! of course!
GFX Samples: Aviis (1)


ACCEPTED!! THNX FOR SIGNING UP AND PLEASE BE ACTIVE ^^




THX!! I WILL BE!
Posted 4/29/10

Kasumi_Devil wrote:


XnagiiX wrote:


Kasumi_Devil wrote:

Username: Kasumi_Devil
Why U Wanna Mod Here: I wanna make the group creative
What Program Do You Use: GIMP 2.6, Photoshop Elements 0.7, Photoscape
Will U Do Your Best: yeah! of course!
GFX Samples: Aviis (1)


ACCEPTED!! THNX FOR SIGNING UP AND PLEASE BE ACTIVE ^^




THX!! I WILL BE!


BTW, Can U Please Do The Profile or The Support Banner Please?
It Is Ur 1st Job anyways^^


First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.