First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
The Akatsuki Fight
Responsible
10386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/26/10
lol
Responsible
26548 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 5/2/10
So this Forum become from the past huh good then i should start my work on it then ... the winner prepare for the new idea
Responsible
10386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/2/10
What ideea?
Posted 5/13/10
anyway i have an idea it's "send(pm) a gift (kisami's badge) 2 who just joined the group" hmm what do u think guys?
Responsible
10386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/13/10
u mean Kisame's right?
Posted 5/14/10
oh i wrote it "i" yeah i meant "e" so....... what do u think hmm?
Responsible
10386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/14/10
good ideea but i dont know about it
Posted 5/14/10
yeah i have 2 send it 2 u also
Responsible
10386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/14/10
wy?
Posted 5/15/10
I choose Tobi!
Responsible
10386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/16/10
thx man
Posted 5/16/10
Ya plan a kickazz idea for this forum!
Responsible
26548 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 5/21/10
-.-"
Responsible
10386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/22/10
btw ali , with who will u vote?
Responsible
26548 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 6/8/10
Uh should i vote???
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.