First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply roleplay application
Posted 4/16/10 , edited 4/27/12

IN HERE YOU CAN
CHOOSE WHICH NARUTO CHARACTER YOU WANT TO ROLEPLAY


Protagonists

Naruto Uzumaki --- SaifonDeSu
Sasuke Uchiha --- aniMefreAk_xD
Sakura Haruno --- Sexy_Ninja
Kakashi Hatake --- Kusunagi-sama


Team 8

Kiba Inuzuka ---
Akamaru ---
Shino Aburame ---
Hinata Hyuga ---
Kurenai Yuhi ---

Team Guy

Rock Lee --- shinjack
Neji Hyuga ---
Tenten ---
Might Guy ---

Sand Siblings

Gaara ---
Kankuro ---
Temari ---

Antagonists

Orochimaru ---
Madara Uchiha ---
Pain ---
Itachi Uchiha ---
Kisame Hoshigaki ---

Team 10

Choji Akimichi ---
Shikamaru Nara ---
Ino Yamanaka ---
Asuma Sarutobi ---


Hokage

Hiruzen Sarutobi ---
Minato Namikaze --- shugo_luver
Tsunade --- mermaidprincessl
Danzo Shimura ---

Others

Iruka Umino ---
Konohamaru Sarutobi ---
Jiraiya ---
Shizune ---
Chiyo ---
Sai ---
Yamato ---
Killer Bee ---
BE FAST AND
GET YOUR ROLEPLAY CHARACTER BEFORE IT'S GONE!!!

Tsunade
12138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / earth.
Offline
Posted 4/16/10
Can i be Tsunade??
Posted 4/16/10

mermaidprincesslucia wrote:

Can i be Tsunade??


sure you can ^^
please be active ne ^^
oh yeah i forgot to open the rolepay forum ><

Tsunade
12138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / earth.
Offline
Posted 4/16/10
is the role play forum gonna be here?
Posted 4/16/10
Can i be Sakura Haruno?
Posted 4/17/10

mermaidprincesslucia wrote:

is the role play forum gonna be here?


no i this forum is for applications and i'll open a different forum for everyone to roleplay ^^
Posted 4/17/10

Sexy_Ninja wrote:

Can i be Sakura Haruno?


okies sure welcome in the team sakura-chan ^^
please be active dattebayo LOL (just wanna say that for quite sometime now LOL )
LOL well i still have to open a roleplay forum for the roleplayers to rolepay ^^
Kakashi Hatake
27001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Somewhere in Japan
Offline
Posted 4/17/10
mE Me! Hatake Kakashi! XP
Posted 4/17/10

Kusunagi-sama wrote:

mE Me! Hatake Kakashi! XP


ooh finally got to meet kakashi-sensei *shakes hands* i have been waiting dattebayo
(LOL just kidding)
Kakashi Hatake
27001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Somewhere in Japan
Offline
Posted 4/17/10
I'm sorry Naruto 4 the late, I was helpin an old women crossin the road~
Kakashi Hatake
27001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Somewhere in Japan
Offline
Posted 4/17/10

xxxfonxxx wrote:


Kusunagi-sama wrote:

mE Me! Hatake Kakashi! XP


ooh finally got to meet kakashi-sensei *shakes hands* i have been waiting dattebayo
(LOL just kidding)


I'm sorry Naruto 4 the late, I was helpin an old women crossin the road~
Posted 4/17/10

Kusunagi-sama wrote:
I'm sorry Naruto 4 the late, I was helpin an old women crossin the road~


*thinks: it's totally obvious that he is lying*
a--anyways lets start the traing but where is sakura-chan and that jerk sasuke ???
Kakashi Hatake
27001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Somewhere in Japan
Offline
Posted 4/17/10

xxxfonxxx wrote:


Kusunagi-sama wrote:
I'm sorry Naruto 4 the late, I was helpin an old women crossin the road~


*thinks: it's totally obvious that he is lying*
a--anyways lets start the traing but where is sakura-chan and that jerk sasuke ???


well, shouldnt they b with u? -thinkin- *hmm why didnt Naruto reps like "U're lyin" or "Again!?" n why does Naruto came alone* well we couldnt start till they're here~
Posted 4/17/10

Kusunagi-sama wrote:

well, shouldnt they b with u? -thinkin- *hmm why didnt Naruto reps like "U're lyin" or "Again!?" n why does Naruto came alone* well we couldnt start till they're here~


OOHH!!! LOOK THERE *point at the sky*
Kakashi Hatake
27001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Somewhere in Japan
Offline
Posted 4/17/10

xxxfonxxx wrote:


Kusunagi-sama wrote:

well, shouldnt they b with u? -thinkin- *hmm why didnt Naruto reps like "U're lyin" or "Again!?" n why does Naruto came alone* well we couldnt start till they're here~


OOHH!!! LOOK THERE *point at the sky*


Hmm? -take a peep-
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.