First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
your friend falling in love with you... interesting....
13506 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / CT
Offline
Posted 7/21/10
hmmmmm i would probably be speechless and then i would get very awkwerd and tell her i'm sorry but i love you like a sister i don't like you in a romantic way

833 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Married to MatsuJun
Offline
Posted 7/21/10
Well, my boyfriend was my best friend for a year before, and at first I thought it wasnt going to work, but then I fell in love with him : )
it's been over a year now of us as a couple <3 :>
10256 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Los Angeles
Offline
Posted 7/21/10
My best friend fell in love with me and I didn't know it. And I loved her back and she didn't know it.....
She's the most beautiful girl I've ever met too :/

If it's the same gender then fuck that lol.
Posted 7/21/10 , edited 7/21/10
My bestfriend is a girl so sure o///^///o

such a pretty girl :3
30198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/21/10
I would tell him to stop standing and shouting on top the table and never to drink alcohol again
1125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Inside My Room
Offline
Posted 7/22/10
hmm... if ever my friend will fall in love with me, he knows already that he doesn't have any chance.
178 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20
Offline
Posted 7/22/10
I would feel really really awkward and weird around her. O.O
79512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / dubai
Offline
Posted 7/22/10
i'll be like ' uhh....that's impossible..u like a lot of guys..that'll never happen..ur kidding' ~ hahaha~:)) ! LOL~ if she was for real..that would totally turn her off..~ so, yeah~^^
Posted 7/22/10
it would be an awkward moment for meh... and then i will make that "WTF " face




lol
35771 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Destiny Island
Offline
Posted 7/22/10
same gender.....no thanx.....now a boy...thats different
237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Middlands
Offline
Posted 7/22/10
ignore him/her just prettend that i dont hear what she/he said and try to avoid being 1:1 XD
Posted 7/22/10 , edited 7/22/10
It depends on if my feelings are mutual. Don't it?
67087 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Edmonton Canada
Offline
Posted 7/22/10
not in this lifetime
Posted 7/22/10
333 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/23/10
Yuck, gross.
Eeeww, NO!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.