First  Prev  1  2  3  Next  Last
[K-Variety] Explorers of the Human Body
142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Netherlands - Rot...
Offline
Posted 1/17/08
omg it's hilarious.. the eps with dbsk was just perfect.
Posted 1/23/08
this show is bliss*
its promotes yehsung alot which i think is good bcuz he never gets anough air time.
i cant wait for episode 12~! ohmy, just looking at the preview makes me squeal xD
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 1/23/08
Episode 11 seems slightly of topic but it made me laugh so much. KyuHyun's their lucky charm. KyuHyun's such a cutie. So dedicated. <3 And RyeoWook is honestly more girly than any girl I know. <3

YeSung kinda annoys me sometimes on EHB... so does EunHyuk... which... EunHyuk's never annoyed me before... he's my love... but they're being attention whore-y on a KangIn/HeeChul level.
3806 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / F
Offline
Posted 1/23/08
Can't wait until ep12 !!!
xD
6478 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In a place where...
Offline
Posted 1/26/08
buahahaha. i love this show. i love suju. i love the fact that i can actually learn something n its sooooo funny. esp kang in n leeteuk.
16058 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/26/08

1917 wrote:

Episode 11 seems slightly of topic but it made me laugh so much. KyuHyun's their lucky charm. KyuHyun's such a cutie. So dedicated. <3 And RyeoWook is honestly more girly than any girl I know. <3

YeSung kinda annoys me sometimes on EHB... so does EunHyuk... which... EunHyuk's never annoyed me before... he's my love... but they're being attention whore-y on a KangIn/HeeChul level.

Lol. And I thought I was the only one who thought that (with Yesung, EunHyuk, KangIn, and HeeChul).

The episodes are all really interesting, though. Ep. 11 was random, and DBSK beat SJ in everything, even eating peppers.
3967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 2/14/08
I linked the last two episodes! They're ending at 13, but they said there is a possibility of another season sometime... personally I doubt it'll happen...

13 episodes like 13 boys! = P
20494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / U.S. of A.
Offline
Posted 2/14/08
my first ever thing i watched w/ SuJu!! and OMG I laughed so hard in each episode!! they're so cute!! such dorks too. and they were totally owned by DBSK when they did the competitions against them. but Eunhyuk is hysterical each time! and Yesung...omg i don't know what that guy's doing but it's funny! i think my favorite episodes were when they did the Laughing Gas and the Balancing thing!!!

i'm sad it's not continuing...now i gotta find something to keep me laughing!!
349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Pinas
Offline
Posted 2/20/08
This show never fails to crack me up!!!
The Best!!
4142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / everywhere and an...
Offline
Posted 2/20/08
Love Super Junior E.H.B But most funy is the host XD
3893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
in limbo
Offline
Posted 2/20/08
funny...
161 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / malaysia
Offline
Posted 4/8/08
haha..all of them really funny..
i luv them..
i'm start addicted to suju since watching dis show..haha...
725 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / in the clouds ***...
Offline
Posted 4/8/08
i love this show, especial the episode with DBSK. This show is so funny. it was sad when the show ended. ;-_-:
3464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Singapore..♥
Offline
Posted 4/8/08
l love this show... why did they have to end it??
1080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / Secret
Offline
Posted 4/8/08
oh i love dis show dis show is so funny.. i love shiwon looks when that doctor change
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.