First  Prev  1  2  Next  Last
What is the deal with Men crying in Anime's?
54331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under your skin.
Offline
Posted 5/6/10
I don't like it either. But if you're talking about Tomoya from Clannad, then I'm gonna smack you in the face.

jk~
Posted 5/6/10

CecilTheDarkKnight_234 wrote:

I am man and I cried when I saw this, you have to be an heartless bastard not too >_>
http://www.youtube.com/watch?v=1IwN67M4UGQ&feature=related

Guess I'm heartless (and I'm a girl)

Posted 5/6/10

Starlight_lily wrote:


CecilTheDarkKnight_234 wrote:

I am man and I cried when I saw this, you have to be an heartless bastard not too >_>
http://www.youtube.com/watch?v=1IwN67M4UGQ&feature=related

Guess I'm heartless (and I'm a girl)


sigh oh well I cried =_= i hate depressing stuff like this.
Posted 5/6/10

CecilTheDarkKnight_234 wrote:


Starlight_lily wrote:


CecilTheDarkKnight_234 wrote:

I am man and I cried when I saw this, you have to be an heartless bastard not too >_>
http://www.youtube.com/watch?v=1IwN67M4UGQ&feature=related

Guess I'm heartless (and I'm a girl)


sigh oh well I cried =_= i hate depressing stuff like this.

haha I normally would have cried, maybe it's because I have no idea whats going on lol

Posted 5/6/10


the main character just lost his wife and now his little girl dies as well
1429 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Netherland Antilles
Offline
Posted 5/6/10
Most of the time the crying is for comedic relief so it doesn't have to make sense real life
54331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Under your skin.
Offline
Posted 5/6/10

CecilTheDarkKnight_234 wrote:


Starlight_lily wrote:


CecilTheDarkKnight_234 wrote:

I am man and I cried when I saw this, you have to be an heartless bastard not too >_>
http://www.youtube.com/watch?v=1IwN67M4UGQ&feature=related

Guess I'm heartless (and I'm a girl)


sigh oh well I cried =_= i hate depressing stuff like this.


I think the OP is referring to the the men in animes.


Starlight_lily wrote:


CecilTheDarkKnight_234 wrote:


Starlight_lily wrote:


CecilTheDarkKnight_234 wrote:

I am man and I cried when I saw this, you have to be an heartless bastard not too >_>
http://www.youtube.com/watch?v=1IwN67M4UGQ&feature=related

Guess I'm heartless (and I'm a girl)


sigh oh well I cried =_= i hate depressing stuff like this.

haha I normally would have cried, maybe it's because I have no idea whats going on lol



Oh you have to watch Clannad! It's the saddest and most beautiful anime I have ever seen.

1926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Sweden
Offline
Posted 5/7/10

chrome_mist wrote:


CecilTheDarkKnight_234 wrote:


Starlight_lily wrote:


CecilTheDarkKnight_234 wrote:

I am man and I cried when I saw this, you have to be an heartless bastard not too >_>
http://www.youtube.com/watch?v=1IwN67M4UGQ&feature=related

Guess I'm heartless (and I'm a girl)


sigh oh well I cried =_= i hate depressing stuff like this.


I think the OP is referring to the the men in animes.


Starlight_lily wrote:


CecilTheDarkKnight_234 wrote:


Starlight_lily wrote:


CecilTheDarkKnight_234 wrote:

I am man and I cried when I saw this, you have to be an heartless bastard not too >_>
http://www.youtube.com/watch?v=1IwN67M4UGQ&feature=related

Guess I'm heartless (and I'm a girl)


sigh oh well I cried =_= i hate depressing stuff like this.

haha I normally would have cried, maybe it's because I have no idea whats going on lol



Oh you have to watch Clannad! It's the saddest and most beautiful anime I have ever seen.



Yeah he really should. But too bad someones already spoiled it. I'm not gonna mention any names but *cough cough CecilTheDarkKnight_234 cough* Ahem, damn I'm coming down with a cold!

Seriously... spoiler much? Use da frikkin spoilah filter!

First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.