First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
[Share] Showcase your Talent!
Peasant
24499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Up in the Sky wit...
Offline
Posted 6/16/10
@Zani: LOL XD That was by chance~ The others were slightly blurred so I didn't bother to post =.=" Hehe~

Yeah, I hope I could really record my voice....but I got caught up too much in many things T.T Maybe this weekend..? Ah..I can't, I have to do something for our club-selling. >.<!!!!!!!! Mou~~~~~
Peasant
24499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Up in the Sky wit...
Offline
Posted 7/26/10
LOL, look at my unfinished drawing for my jigsaw project in Math XD



Such a fail for Sasuke and Itachi =.=
Resident
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 7/27/10
@SAKI: WOWW~~ It's sooo cooll!!!!! xDD You somehow made me wanna draw it too!! LOL!!!!! (i doubt i will have the time anyway..=.=) Don't worry about it! I will be patiently waiting for your singing vid!!!!! xDD
Peasant
24499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Up in the Sky wit...
Offline
Posted 7/28/10
It's not that cool XP but my singing vid will have to wait because I have reviews. Our exams are coming..and I have still so many pending projects to fulfill. Our assignments are always heavy everyday and we have activities for nutrition month this week @_@

I only like my Sakura drawing in that pic >.<. She's slightly easy to draw...well, I'm still having problems with the body/limbs though in character drawings. Sasuke's hair was so-so...=.=" Ugh, I don't like the way I drew the shape of his face...T.T Such a fail..and Itachi was supposed to at least fade in the background but I'm having difficulty to color him to make him somewhat fade.
Resident
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 7/29/10
ohhh..i see...i will wait for your singing vid then!!!! i will continue waiting! xDD

LOL! yea...i think Sakura is the best in there...but Sasuke and Itachi are great too!!!!! XP
Peasant
24499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Up in the Sky wit...
Offline
Posted 7/31/10
Thanks....I do hope my teacher won't keep it after submitting and checking the project. I want it for myself >.< Because, my comic project in statistics last school year...she kept it T.T It was an Azumanga Daioh comic that I did on photoshop. But, I lost it after my old laptop crashed....
Peasant
24499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Up in the Sky wit...
Offline
Posted 8/6/10
Yeah XD I got a perfect score in the jigsaw project XD!!!! SUCCESS~ I thought it would be a low grade...^^"
Peasant
24499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Up in the Sky wit...
Offline
Posted 8/9/10



There XD Finaly posted my first lineart and coloring X3! To those who haven't seen it and wants to see it, I hope you won't be disappointed XD
Peasant
24350 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 8/12/10

blacksakura08 wrote:




There XD Finaly posted my first lineart and coloring X3! To those who haven't seen it and wants to see it, I hope you won't be disappointed XD


how'd you do sakura's hair?? it's so nice! the bllending of the colors is awesome!! XD
Peasant
24499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Up in the Sky wit...
Offline
Posted 8/12/10


I just experimented it. It's not that perfect yet and it was hard doing it too because, I'm not using a mouse nor a tablet but the pad-thingy on my laptop >.<
Peasant
24499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Up in the Sky wit...
Offline
Posted 10/31/10
Wai~ Here's my singing..though..I don't know if it's noticeable. =.= I was surprised though when I recorded it, it sounded different. I like it better if it's not recorded >.<

Just go to my channel and look for the song: "Magnet"

My D: horrible recorded voice.
Creator
61729 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 11/1/10
Thanks for sharing Saki Nice manga coloring as well I must say you are talented! :))
Peasant
24499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Up in the Sky wit...
Offline
Posted 11/1/10
You're welcome XD Good thing I didn't bleed anyone's ear with that voice. Lol, I still have a long way to go~ And no, I'm not talented XP
Resident
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 3/27/12
GASPPPSSSSS!!!!!! The last post was 2 years ago....OAO...
Erm...I shall post....my.....horrible drawing! -shotshotshot- xDDD


Sorry if i spoilt your eyes by doing this...orz i was...jus...trying to ...revive here? -shotshotshot-
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.